Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Idd, denk maar eens diep na en probeer er de echte moraal uit te halen
    Ola, filosofie.

Zo slim ben ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
      Het is duidelijk dat wanneer een autokenner als gTa een overgevoelige reactie geeft op mijn indrukken over de BMW-7 , er een zekere haat/liefde verhouding is tussen de BMW-lover (gTa) enerzijds en de nieuwe BMW-7.
      D'as net wat BMW wil met ze'n 7-reeks ... je schrikt van een 7 en vindt hem niet leuk maar je gaat hem toch beschermen tegen al wie kritiek uit op zijn uiterlijk.
      Niettegenstaande Antonio enkel heeft gezegd dat de afgeplatte neus vergelijkbaar is met de AUDI Q7, bespuwt hij Antonio met woorden als breinscheten, strot, imbeciel, mongool, enzovoort. Dit is volledig "on-gTa-achtig". Uiteraard gaan de gTa-forumvriendjes (helaas voor hun, gTa is hetero) deze lelijke woorden ook gebruiken tegen Antonio. Maar dat kan Antonio natuurlijk geen b...llen schelen. Hij gaat voor de waarheid en dat kunnen wij samenvatten met;
      wanneer de AUDI Q7 de koning is van de weg is de BMW 7 de koningin van de Q7.

De cijfers hebben ze alvast gemeen.
      magistraal

dit kan niet anders dan gespeeld te zijn

super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        magistraal

dit kan niet anders dan gespeeld te zijn

super!
        TWEEZAK!!!!

Comment

• Wat een zever hier.

Comment

• De 730d staat standaard op 17" velgen, om een idee te geven hoe klein dat is op deze auto, hieronder een foto van het kleimodel van de F01 met 17" E60 pré-FL velg (die op de 5-Reeks van zeer aanvaardbare grootte is):

Comment

• Ik heb ook onder de mijne 17 inch, maar op den deze lijken da precies 15 inch ofzo

Comment

• Op de meeste auto's is 17" genoeg, je moet niet vragen hoe groot deze wielkassen zijn!

Comment

• Ik geef Antonio 400 groene bolletjes.
                  ofzo.

Comment

• ik denk dat hij zelf al 200 groene bollekes ingenomen heeft.
                    ofzo.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      De 730d staat standaard op 17" velgen, om een idee te geven hoe klein dat is op deze auto, hieronder een foto van het kleimodel van de F01 met 17" E60 pré-FL velg (die op de 5-Reeks van zeer aanvaardbare grootte is):

Die velgen van BMW kun je er zo uithalen. Daar hoeft allang geen embleem meer op te staan. Misschien nog de laatste velgen die in Hoboken geproduceerd worden.
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Fak, ik wou eens zien of er hier wat meer fotootjes waren ondertussen, krijg ik toch wel niet een heel theater te zien

Comment

• Normaal gezien was 't gisterenavond generale repetitie, maar de voorstelling is afgevoerd wegens teveel improvisatie vanwege de twee hoofdrolspelers.

Binnenkort wel te zien op www.youtube.com/bloopers !

Dit vind ik persoonlijk wel een mooi detail, de accentuering van de Hofmeister-knik in het plaatstaal :

Comment

Liefhebbers van BMW hebben een goede smaak ... alleen kunnen ze niet goed omweg met kritieken over hun sjoesjoe-merk.
                            wtf kerel... stop het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              wtf kerel... stop het!
                              Wat simpele meningen tot grote emoties kan leiden.

I love it !!!!!
                              AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

I love it !!!!!
                                grote emoties?
                                Ik zeg gewoon dat ge uwe zever moet stoppen, meer niet.

Comment

I love it !!!!!
                                  Gewoon zielig dat een man van 30 de aap moet gaan afhangen op een forum om zijn zelfvoldoening te krijgen.

Comment

• Kom jongens, stop er nu mee...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                      Gewoon zielig dat een man van 30 de aap moet gaan afhangen op een forum om zijn zelfvoldoening te krijgen.
                                      ge weet wat ze zeggen hé: hoe groter de auto, hoe kleiner de ...

Comment

• Gelieve on topic te blijven hé mannen. Ik moet toch niet de banknop gaan gebruiken hé...
                                        OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X