Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• 21" velgen geven 'm inderdaad een vette look...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Alpina: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...n-de-alpina-b7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Dat sophisto grey vind ik toch ook wel heel knap op een 7.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Dit veel knapper dan een agressieve AMG S of S8 hoor.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Beetje teleurgesteld. De E65ev B7 was al maar zozo, dit is zomogelijk nog minder knap. En ik vidn 't jammer dat Alpina steeds minder "eigen" motoren maakt, dit is - zoals bij de B3 biturbo - quasi een 100% BMW motor waar met wat simpele ingrepen het vermogen wordt verhoogd. Als je ziet hoe weinig hardware er in de B3 biturbo is veranderd...

I don't know.

Liever een stock 750i dan, met wat discretere looks, gaat ook snel genoeg. Of een 760i met V12 en vermogen/koppel dat die van de Alpina zal overtreffen...

Comment

• Nog een versie: ac schnitzer met zijn acs7

Comment

• Op de uitlaat en velgen na vind ik deze zwarte best ok
                  Last edited by GeeZer; 28/02/2009, 14:29.

Comment

• Er zijn wel een tweetal chipjes beschikbaar die de prestaties wat opkrikken. De softwareupgrade bevrijdt in de zescilinder benzine 120pk, tot een totaal van 360pk. In de diesel werken er 41pk’s meer mee, dit brengt het vermogen op 286pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

Deze velgen zijn er toch echt over imo Zit daar nog een band rond???
                      Enfin zo'n velgen willen echt zeggen: heb je mij gezien?

Comment

• Die velgen zijn net vet, ik vind dit op zich niet zo een heel mooi model, het doet mij niet veel maar met deze velgen is hij wat specialer en vind ik hem al een stuk begeerlijker.

Comment

• Kan je nu geloven dat ik de zwarte AC knapper vind dan de Alpina?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
                            Deze velgen zijn er toch echt over imo Zit daar nog een band rond???
                            Enfin zo'n velgen willen echt zeggen: heb je mij gezien?
                            Qua design vind ik dat net de knapste velgen. Ze mochten wel 1" kleiner voor mij.

Comment

• Alpina F01

ik heb de foto's gezien van dit lekker ding.

En hij past precies in mijn garage

Ik vind hem alvast heeeeel erg mooi.

greets Foexie
                              Last edited by ; 02/03/2009, 20:29.

Comment

• Daarnet een 750Li gezien in onderstaande configuratie. Zo lang irl!

Comment

• Alpina B7

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Deze B7 gaat er los over imho, de vorige was pakken stijlvoller. De achterkant valt wel mee maar dat front

Comment

• 't Is wel zo dat die Alpina's op de Alpina-stand doorgaans echt op geen zak trekken. Dat blauw wordt onder die blauwwitte spots echt fel, dat blauw tapijt verergert het allemaal nog een beetje, enz. Versta eigenlijk niet dat ze dat niet veranderen. Leg daar zwart tapijt onder, en steek die karren in wat variërende kleuren... maar mjah, 't moet de bedrijfslook zijn. Jammer.

Comment

• K'ben eigenlijk nog steeds niet volledig overtuigd van de F01, maar uit zij-aanzicht vind'k het toch zoooooo 'n bom van een auto

Comment

I mean... (is nu wel getuned, I know)

Comment

Working...
                                          X