Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe 3.0 biturbodiesel wordt dus een 735d.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIs het eigenlijk wel betrouwbare info?
Die afbeelding komt van een online ETK. Voor hetzelfde geld is die nog niet voldoende geupdatet. Soms staan er toekomstige zaken op, maar soms ook niet. Die afbeelding zou bijvoorbeeld perfect van de E65/E66/E67 kunnen zijn. Of de "oude" afbeelding staat bij de monogram-onderdeelnummers van de F01/F02. Enzovoort.
Maar het kan uiteraard wel dat het klopt. Het is inderdaad de afbeelding die bij de F01/F02 staat in de ETK : http://www.realoem.com/bmw/showparts...67&hg=51&fg=20
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEr zit geen enkele logica meer in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk BerichtenDe motor in de 740i is wel een krachtigere variant dan in de x35i auto's. BMW baseert de naamgeving van hun motoren op het vermogen dat een atmosferische motor met die cilinderinhoud zou leveren. In dit geval lijkt me dit vrij correct. Een 4,0 benzine die 326pk levert is vrij realistisch. De vorige 745i was amper 7pk krachtiger.
Misschien willen ze zo ook ruimte houden (wat naamgeving betreft) voor een latere superdiesel? Iemand schreef hier ergens op 't forum dat er toch nog een V8 diesel zou komen met 3 turbo's o.i.d., met rond de 400pk?
Comment
-
Zo zou ik 'm wel willen...
Toch denk ik dat 'm mooier is in 't zilver met hoogglans shadowline en dan deze antracieten velgen...²
Bijgevoegde BestandenOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo zou ik 'm wel willen...
Toch denk ik dat 'm mooier is in 't zilver met hoogglans shadowline en dan deze antracieten velgen...²
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEen donkere kleur staat de 7-reeks pakken beter vind ik dan banaal zilver.
Die velgen zijn
20"?OO 00 OO
Comment
-
Wel ook wat verlagen dan.
Comment
Comment