Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk stoor me ook altijd aan die dingen. Da's toch echt lelijk!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Inderdaad, waarom geen M7?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk stoor me ook altijd aan die dingen. Da's toch echt lelijk!?
Comment
-
Bij de ene auto is het properder weggewerkt dan bij de andere. Ik vind die Adaptive Cruise Control zo'n verrekte handig ding (je moet er wel wat mee rijden om 't te leren appreciëren, enkele jaren terug een paar keer gereden met de eerste versie van dat systeem op een E65 en toen was ik (nog) niet overtuigd), dat het - als het een béétje proper weggestopt zit - er bij mij zeker op zou moeten. Op de '6 zit 't proper weg, vind ik. Op de gewone '7 nu, vind ik 't eigenlijk ook voldoende verdoken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBij de Mercedes S (zowel W220 als 221) vind ik het het mooist weggewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie bredere nieren op de F01, wat hadden die nu weer voor nut?
Brede nieren = GGGRRRRRR!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie bredere nieren op de F01, wat hadden die nu weer voor nut?
Ben er wel geen voorstander van. Alhoewel de S63 vind ik dan weer wel kunnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHelemaal akkoord. En in de SL en zo toch ook, right?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSmalle nieren = GRRRRRRR!!!
Brede nieren = GGGRRRRRR!!!!!Een idee waarvoor die nu weer dienen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenSorry, ik bedoel eigenlijk die nieren die minder verticale spijltjes hebben dan de standaard nieren.Een idee waarvoor die nu weer dienen?
Da's om het oog van de Night Vision voldoende "doorkijkruimte" te geven, dacht ik. Of was het diene radar, kan ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Edit: hmm.. twijfel, als dat 20" velgen zijn... Misschien wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenom heel erg suggestief te zijn naar wat eronder zit
je ziet de nieuwe 7 al redelijk veel in het straatbeeld opeens. Dat het Europees Parlement daar maar eens iets aan gaat doen
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment