Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd ik zou het zo terug openieuw samenstellen als ik terug een 1 Serie zou nemen.
Terecht, de '1 staat er schitterend mee, imo. 'k Vind 't wel een moeilijke kleur om te combineren met een andere interieurkleur dan zwart (op de '1), een lichtzilveren interieurkleur zou ook nog goed passen maar is niet beschikbaar. Maar een carbon-fed LMB '1 met de PP kuipjes binnenin in 't zwart -> 10/10. Ik zou ook geen neen zeggen.
Zo'n zilvergrijze 740d met M-sportpakket en 19" velgen die we dan met winterschoeisel laten overtrekken. Als accessoire bestellen we dan die 21" velgen in het Ferric-grey.
Pure heerlijkheid...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Zo'n zilvergrijze 740d met M-sportpakket en 19" velgen die we dan met winterschoeisel laten overtrekken. Als accessoire bestellen we dan die 21" velgen in het Ferric-grey.
Pure heerlijkheid...
Bij deze meteen vereeuwigen.
Niet twijfelen David, dat is de kar voor jou... (al blijf ik twijfelachtig over het M-pakket)
Pure heerlijkheid...
Absoluut, maar ben grijs nu wel echt beu. Zou graag dat nieuwe individual zwart (naam ontglipt me effe) eens irl zien.
We zijn daarnet een zwarte 730d voorbij gereden. Het was een zwarte met hoogglans shadowline en 21" velgen (vijfspaaks). Mijn vrouw vond het toch een zeer knappe wagen. Ze vindt zwart alleszins veel mooier dan zilver.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
We zijn daarnet een zwarte 730d voorbij gereden. Het was een zwarte met hoogglans shadowline en 21" velgen (vijfspaaks). Mijn vrouw vond het toch een zeer knappe wagen. Ze vindt zwart alleszins veel mooier dan zilver.
Ik zou ook voor een zwarte gaan. Zilver is zo banaal.
mijn vennoot overweegt zeer sterk om een nieuwe 7 te kopen .
normaal was hij van plan om een Cayenne diesel te kopen maar hij wil eens wat anders ,
en na enkele testritten met een X5 die hem , heeft hij dus vandaag de nieuwe 7 getest en hij was behoorlijk onder de indruk
hoeveel is de korting die je momenteel kan krijgen ?
want in de garage waar hij geweest is krijgt hij 5% en hij is curieus of er nog meer korting inzit
wel zou hij voor de 740d gaan , met 306 PK onder de kont
Comment