Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Idd ik zou het zo terug openieuw samenstellen als ik terug een 1 Serie zou nemen.
    Terecht, de '1 staat er schitterend mee, imo. 'k Vind 't wel een moeilijke kleur om te combineren met een andere interieurkleur dan zwart (op de '1), een lichtzilveren interieurkleur zou ook nog goed passen maar is niet beschikbaar. Maar een carbon-fed LMB '1 met de PP kuipjes binnenin in 't zwart -> 10/10. Ik zou ook geen neen zeggen.

Comment

• Een fotoshopke van de 7 met M-sportpakket en de 21" velgen styling 312 en een verlagingske...

Slik Zucht

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• echt een droomwagen zeg

Comment

• Ferme wagen in die configuratie.

Comment

• En nog wat foto's van het M-sportpakket.

De 19'ers

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Een fotoshopke van de 7 met M-sportpakket en de 21" velgen styling 312 en een verlagingske...

Slik Zucht

Effe de vergelijking met de originele foto...

OO 00 OO

Comment

• Op de photoshop zijn de velgen wel wat groter dan 21" me dunkt, maar het irl resultaat zou er zeker mogen zijn...

Comment

• Trouwens dat M-stuur is fantastisch.

Comment

• Zo'n zilvergrijze 740d met M-sportpakket en 19" velgen die we dan met winterschoeisel laten overtrekken. Als accessoire bestellen we dan die 21" velgen in het Ferric-grey.

Pure heerlijkheid...
                    OO 00 OO

Comment

Zo'n zilvergrijze 740d met M-sportpakket en 19" velgen die we dan met winterschoeisel laten overtrekken. Als accessoire bestellen we dan die 21" velgen in het Ferric-grey.

Pure heerlijkheid...
                      Bij deze meteen vereeuwigen.

Niet twijfelen David, dat is de kar voor jou... (al blijf ik twijfelachtig over het M-pakket)

Comment

• Ik ben beniuwd of het M-sportpakket ook te verkrijgen gaat zijn met saffierzwart als buitenkleur.
                        OO 00 OO

Comment

Ik ben beniuwd of het M-sportpakket ook te verkrijgen gaat zijn met saffierzwart als buitenkleur.
                          Onderstaande kleur lijkt mij toch saffierschwarz hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Onderstaande kleur lijkt mij toch saffierschwarz hoor.
                            Inderdaad...

David, is die 5 al geschrapt en de 7 al besteld?
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

Zo'n zilvergrijze 740d met M-sportpakket en 19" velgen die we dan met winterschoeisel laten overtrekken. Als accessoire bestellen we dan die 21" velgen in het Ferric-grey.

Pure heerlijkheid...
                              Absoluut, maar ben grijs nu wel echt beu. Zou graag dat nieuwe individual zwart (naam ontglipt me effe) eens irl zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Inderdaad...

David, is die 5 al geschrapt en de 7 al besteld?
                                We zijn daarnet een zwarte 730d voorbij gereden. Het was een zwarte met hoogglans shadowline en 21" velgen (vijfspaaks). Mijn vrouw vond het toch een zeer knappe wagen. Ze vindt zwart alleszins veel mooier dan zilver.
                                OO 00 OO

Comment

We zijn daarnet een zwarte 730d voorbij gereden. Het was een zwarte met hoogglans shadowline en 21" velgen (vijfspaaks). Mijn vrouw vond het toch een zeer knappe wagen. Ze vindt zwart alleszins veel mooier dan zilver.
                                  Ik zou ook voor een zwarte gaan. Zilver is zo banaal.

Comment

De 19'ers

Die velgen hebben toch een serieuze tik mee van de 17" Sadira velgen die ook op onze C70 liggen Vind die 19"ers toch wel te klein ogen op de F01

Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
                                    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
                                    BMW 320d
                                    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• 1 ding is zeker: als je geen oudelullen-imago wilt moet je geen zilvergrijze nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
                                        Die velgen hebben toch een serieuze tik mee van de 17" Sadira velgen die ook op onze C70 liggen Vind die 19"ers toch wel te klein ogen op de F01

Haha, dat zijn echt 95% dezelfde

Comment

• mijn vennoot overweegt zeer sterk om een nieuwe 7 te kopen .
                                          normaal was hij van plan om een Cayenne diesel te kopen maar hij wil eens wat anders ,
                                          en na enkele testritten met een X5 die hem , heeft hij dus vandaag de nieuwe 7 getest en hij was behoorlijk onder de indruk

hoeveel is de korting die je momenteel kan krijgen ?
                                          want in de garage waar hij geweest is krijgt hij 5% en hij is curieus of er nog meer korting inzit

wel zou hij voor de 740d gaan , met 306 PK onder de kont

Comment

Working...
                                          X