Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Driften met een 7serie

Comment

• M-sportpakket en 20" wielen. Alle chroom weggewerkt, verlaagd en spacers.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Comment

• zo moet hem worden maar dan wel met andere velgen met die antraciete 21" moet dat goed staan.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Maffia
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Vetjes!
              freude am fahren

Comment

• Staat zeer vet Zwarte nieren zijn ook wel stoer, voor diegenen die ze te groot vinden, zo vallen ze minder op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  M-sportpakket en 20" wielen. Alle chroom weggewerkt, verlaagd en spacers.

Dik.

Comment

• Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Ik vind 'm niet lelijk, maar zeker niet perfect.

Ten eerste zou ik de grill in chroom laten.
                      Ten tweede zou ik 'm iets minder verlagen. Deze verlaging is van Hamann en verlaagt 40mm. Die van Eibach of AC Schnitzer verlaagt 25mm en zou voor mij net iets beter zijn.
                      Ten derde vind ik die spacers niet mooi. Ik heb dat nog nooit graag gezien.

Zoals 'm hierboven staat is 'm voor mij net iets te veel verknoeid.
                      OO 00 OO

Comment

• Zwarte nieren>>>>> chrome op de F01
                        Spacers passen imho wel, verlaging mag net iets minder.

Comment

• Just perfect zo, qua rijhoogte en spoorbreedte. Nu staat 'ie tenminste "potent", is de eerste keer dat ik 'n nieuwe '7 zo zie. Echt yum.

De zwarte nieren -> op die auto hier passen ze imo erg goed. De zwarte stukken die normaal chroom zijn op de bumpers is een must, IRL echt lelijk, op gelijk welke kleur.

Comment

• Hoe dik.

Nieren moeten idd wel in chroom blijven.

Comment

• Trouwens benieuwd wanneer de eerste kleppers hun bit&byte kunnen op de 760i zullen hebben losgelaten.

stock
                              750i : 4,4-liter biturbo met 407 pk en 600 Nm = 92,5 pk / liter en 136 Nm / liter
                              760i : 6-liter biturbo met 544 pk en 750 Nm = 90,7 pk / liter en 125 Nm / liter

tuned
                              750i : 510 pk en 710 Nm = 116 pk / liter en 161 Nm / liter
                              dus regeltje van 3 : 760i : 680 pk en 888 Nm

Hell, met andere turbo's is de 4,4-liter uit de 750i zelfs al op hetzelfde niveau te brengen als de X5M : 650 pk en 830 Nm. Pas dat toe op de V12 en je komt op ca. 850 pk en 1130 Nm. Da's Brabus V12s niveau...

Comment

• Neen, ik vind hem niet mooi dit is gewoon overkill

Comment

• Met en zonder M-sportpakket naast elkaar...

Bijgevoegde Bestanden
                                  OO 00 OO

Comment

• Heb met die 760Li nog gereden Wat een beest van een auto
                                    Heb jij er ook mee gereden BMWMB?

PS op de achtergrond staat die 5GT waar ik het in dit of jouw topic over bezig was.

Comment

• Neen, ik heb met geen enkel wagen gereden. Ik kwam er vandaag voorbij, dus was ik even gestopt. Die nieuwe E92 335d was een aangename verrassing. Ik heb die 21" velgen onder de 5GT eens van dichtbij bestudeerd. Ze hebben al redelijk wat borduurschade... Als ik toch 21" neem dan wordt het styling 312.
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Neen, ik heb met geen enkel wagen gereden. Ik kwam er vandaag voorbij, dus was ik even gestopt. Die nieuwe E92 335d was een aangename verrassing. Ik heb die 21" velgen onder de 5GT eens van dichtbij bestudeerd. Ze hebben al redelijk wat borduurschade... Als ik toch 21" neem dan wordt het styling 312.
                                        Ik vind persoonlijk beide even mooi, zou het ook moeilijk hebben te kiezen tussen beiden
                                        En is er al een beslissing gevallen omtrent het al dan niet laten naplaatsen van het M-pack?

Comment

• Neen...
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X