Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het lijkt erop dat het onnodig is om een M pack te nemen, gezien de weinige verschillen

Comment

• Standaard bumper:

M bumper:

Comment

• idd weinig verschil, de M er wel iets beter uit, maar het prijskaartje licht in verhouding mss wat te hoog

Comment

• Enkel achteraan ga men het verschil zien met de diffusor. Het interieur is ook na te bestellen(zoals zwart hemeldak, sportstoelen,...) Het stuurtje zal ook anders zijn met het "M" logo, maar toch vind het het standaard sportstuurtje(dat hetzelfde dikte/diameter heeft) mooier met de chromé stripjes erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autofan Bekijk Berichten
            idd weinig verschil, de M er wel iets beter uit, maar het prijskaartje licht in verhouding mss wat te hoog
            Als men hem niet in een M kleurtje neemt, dan zal het vooraan toch 2x opletten zijn om een M pack op te merken(sowieso voor de kenners dan, laat staan voor de leken.... )

Comment

• Ben net nog naar de dealer geweest om een ander kleurtje te kiezen vermits Arktis er niet meer bij zit. Nu weet ik het niet meer.
              Op foto lijkt dat bluewater wel mooi maar ik vrees dat dat in het echt wat tegen kan vallen.
              Spacegrau en zwart blijft nog over.....
              Sugesties? 't voor een berline en de achterste ramen zullen donkerder zijn....
              Die van de garage is overtuigd dat spacegrau de meest gekozen kleur gaat zijn want er was in het verleden veel vraag naar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten
                Ben net nog naar de dealer geweest om een ander kleurtje te kiezen vermits Arktis er niet meer bij zit. Nu weet ik het niet meer.
                Op foto lijkt dat bluewater wel mooi maar ik vrees dat dat in het echt wat tegen kan vallen.
                Spacegrau en zwart blijft nog over.....
                Sugesties? 't voor een berline en de achterste ramen zullen donkerder zijn....
                Die van de garage is overtuigd dat spacegrau de meest gekozen kleur gaat zijn want er was in het verleden veel vraag naar.
                Aangezien de ramen verduisterd zullen zijn zou ik zwart nemen.

Comment

• Pre-facelift all the way!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                    Standaard bumper:

Is dit ook de standaard bumper op de E90?
                    Ziet er netjes en stoer uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk Berichten
                      Is dit ook de standaard bumper op de E90?
                      Ziet er netjes en stoer uit!
                      Jep, alleen is dit wel de een E91(Touring)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk Berichten
                        nu ik 'm zien rijden heb op die filmpjes

facelift

massa's verbeterd

Comment

• Comment

• Damn, I like it Ik vond de pre-facelift al niet slecht, maar dit is nog véél beter!
                            Héél erg knap vind ik 'em!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              Nice, maar dit is toch geen standaard E90? Getinte achterruiten, velgen zullen ook wel niet standaard zijn?

Comment

• wie koopt er nu als autoliefhebber een standaard auto?

Comment

• Tja, velgen en getinte ruiten zijn zowat standaard aan te vinken opties bij mij hoor!

Comment

• én de facelift E90 heeft geen M-pack nodig, dus da spaart ook weeral geld uit

sportzetels, M-stuur + pook, m-ophanging & antraciet hemel en je bent er ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      wie koopt er nu als autoliefhebber een standaard auto?
                                      Tja als je een firmawagen "moet" nemen heb je niet veel keuze bij ons hoor...

Comment

• Vanaf wanneer staat de FL in de carconfig? Ben eens benieuwd naar de prijs... (prijzen staan al wel in dit topic, maar wil de prijs eens weten voor ene naar mijn goesting, just for the fun of it).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk Berichten
                                          Tja als je een firmawagen "moet" nemen heb je niet veel keuze bij ons hoor...
                                          Da's ook weer waar natuurlijk! Maar ja, ik heb geen firmawagen ()

Comment

Working...
                                          X