De enige verschillen die mij opvallen zijn de achterlichtunits en de motorkap die nu rond de niertjes golft. Beiden aanpassing vind ik geen verbetering. Misschien dat de achterlichten nog moeten wennen maar die golvende motorkap zal ik allicht nooit knap vinden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk.
Ik heb dan toch maar de bluewater kleur besteld.
Alles op een rijtje:
Businessline met prof navi + sensatec zwart +l ichtpakket +opberpakket +trekhaak +zonnewerende ramen achteraan (donker) en de stnd (pakket) 282 velgen
Levering voorzien rond 5 november.
Ik ben eens benieuwd :-)
Waar zijn de prijzen te vinden?
Alvast bedankt
Comment
-
Prijzen
Weet er iemand wanneer de belgische configurator aangepast zal worden naar het nieuwe model?
Of weet er iemand of de packs aangepast worden?
Ik heb eind juni een 318d touring besteld en zal dus een nieuw model krijgen.
Het is een leasingwagen van LP en zal tussen midden eneind september geleverd worden.
Saphirschwarz
Sensatec Schwarz
Antidiefstalbouten
Rokerspakket
Decoratieve sierlijsten in Titan matt
Zonder monogram
Cruise Control
Zonnewerende ramen achter
Option Line
MET AUTOMAAT!!
Ben eens benieuwd of er iets veranderd zal zijn aan de option line?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobX Bekijk BerichtenWeet er iemand wanneer de belgische configurator aangepast zal worden naar het nieuwe model?
Of weet er iemand of de packs aangepast worden?
Ik heb eind juni een 318d touring besteld en zal dus een nieuw model krijgen.
Het is een leasingwagen van LP en zal tussen midden eneind september geleverd worden.
Ben eens benieuwd of er iets veranderd zal zijn aan de option line?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenWat is de prijs van jou bestelling?
Waar zijn de prijzen te vinden?
Alvast bedankt
Ik kan je wel zeggen dat de prijslijst, catalogus en configurator slechts half september op de belgische website zullen komen. Ik heb vandaag een mailtje hierover gekregen van de webmaster. De aankondiging zal voor één van de volgende dagen zijn.
De dealer heeft wel een online configurator voor de nieuwe 3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichtenmaar het blijft een lelijke auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichtenneen, alle packs blijven zoals ze al waren, zelfs de prijs ook al zijn de mistlampen, lederen stuur en multistuur nu standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenGoed, dat weten we dan ook weer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGezien die uitspraak komt van een adolescent die het designmatig misbaksel Nissan Patrol met een retelelijke zwart plastieken semi-bullbar mooi vindt, weten we inderdaad meteen hoe we die uitspraak moeten plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe 330d krijgt nu 245pk en een koppel van 520Nm. Voordien was dat 231pk en 500Nm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenKlein kind. Meneer rijdt toevallig met een 3 serie?
Comment
-
Ik heb geen '3 gekocht omdat ik 'm niet knap (genoeg) vond.
En die foto die je toont, da's verre van de knapste kar in z'n segment, maar lelijk kan je die bezwaarlijk noemen. Al is dat subjectief natuurlijk. 't Feit dat de BMW '3 een enorm succes kent, zal toch ook zeker deels te maken hebben met 't feit dat voldoende mensen 'm wél mooi vinden.
Comment
Comment