Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten
    Op de FL komen de 282 velgen. Je kan ze terugvinden in de catalogus van de FL via de duitse website van BMW.
    dacht ik ook maarja "ScoobX" zegt iets anders dusja
    Ik vind de 262 persoonlijk niet mooi

Comment

• Velgen

Ik hoop inderdaad ook dat mijn verkoper zich vergist en dat het de 282 velgen zijn.

Afwachten zeker. nog 1 maandje geduld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        E91 met M-Sportpakket...

Zijn dit de standaard 18" velgen op het M-Pack??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Zijn dit de standaard 18" velgen op het M-Pack??
          yep, styling 193M

Comment

• Maar standaard bij 't M Pack zijn ze niet, toch? Is 17" niet standaard bij 't M Pack op de limo en de touring, of is dat met de facelift ook 18" geworden zoals bij de coupé/cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Maar standaard bij 't M Pack zijn ze niet, toch? Is 17" niet standaard bij 't M Pack op de limo en de touring, of is dat met de facelift ook 18" geworden zoals bij de coupé/cabrio?
              17" is inderdaad standaard. Maar wilde weten als je die velgen kreeg als je voor de 18" ging. Kost iets van 700-800euro extra.
              Ben een M-Pack gaan bekijken, alleen de lijsten binnenin zou ik veranderen. Geef mij maar effen alu-look ipv die kotjes/m-pack/race look. Dat is me iets te druk!

@Tomski: merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Maar standaard bij 't M Pack zijn ze niet, toch? Is 17" niet standaard bij 't M Pack op de limo en de touring, of is dat met de facelift ook 18" geworden zoals bij de coupé/cabrio?
                17" is nog altijd te krijgen als 194M

nee, maar ie vroeg de standaard 18" velg en niet de standaard velg

Als je zegt: der moet 18" op min sportpakket joenge, dan krijg je standaard deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  Als je zegt: der moet 18" op min sportpakket joenge, dan krijg je standaard deze
                  + een aangepaste factuur, toch vriendelijke mensen hé

Comment

• Ik vind hem echt übervet met Mpack, vooral de Touring dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobX Bekijk Berichten
                      Ik hoop inderdaad ook dat mijn verkoper zich vergist en dat het de 282 velgen zijn.

Afwachten zeker. nog 1 maandje geduld.
                      Sorry, ik heb het over de berline die ik besteld heb. De touring weet ik ni. Ik dacht die andere velgen kreeg dan de berline.
                      Ik vind de 282 niet echt geslaagd, maar ja, ik zal het er moeten mee doen de komende 3 jaar.

Comment

Sorry, ik heb het over de berline die ik besteld heb. De touring weet ik ni. Ik dacht die andere velgen kreeg dan de berline.
                        Ik vind de 282 niet echt geslaagd, maar ja, ik zal het er moeten mee doen de komende 3 jaar.
                        Hier een documentje met de standaardvelgen...ssshhhhtt

Comment

Ik heb ook een nieuwe 3 besteld, en vond de 282 ook niet mooi. dus heb wat liggen onderhandelen en heb dan voorlopig als wintervelg de 268 gekregen, die waren maar een beetje duurder, maar vind ze veel mooier staan.

Comment

• Hij staat nu ook in de Belgische CC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                              Hij staat nu ook in de Belgische CC
                              Kan nog maar net zijn dan!

super

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Vergelijkingstest: [www.autobild.de]
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Die facelift heeft 'm toch echt goed gedaan! Daar waar ik 'm vroeger de minst mooie vond in dit gezelschap, vind ik 'm nu de knapste. Vooral die welvingen op de motorkap vind ik schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Die facelift heeft 'm toch echt goed gedaan! Daar waar ik 'm vroeger de minst mooie vond in dit gezelschap, vind ik 'm nu de knapste. Vooral die welvingen op de motorkap vind ik schitterend!
                                      Waw idd, is plots de knapste van het trio! "Vroeger" was die eer voor Mercedes.

Comment

• De facelift heeft de Touring verbeterd! Zeer mooie verschijning

Mijn keuze:

1. BMW 3 Touring
                                        2. Mercedes C break
                                        3 Audi A4 Avant

Comment

• weet eigenlijk iemand sinds wanneer het huidige 3serie model bestaat of maw wanneer het nieuwe model komt ?

Kwestie van geen oude wagen te kopen...

Comment

Working...
                                          X