Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
    weet eigenlijk iemand sinds wanneer het huidige 3serie model bestaat of maw wanneer het nieuwe model komt ?

Kwestie van geen oude wagen te kopen...
    Ik denk 2005 net 1 jaar na de 1 serie.
    Nieuw model zal over 2 a 3 jaar komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Vergelijkingstest: [www.autobild.de]

Die 3 in 't rood van die Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Exterieur is 'm er wel op vooruit gegaan... maar qua interieur trekt 't nog steeds op ne hond zijn kl****

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          Exterieur is 'm er wel op vooruit gegaan... maar qua interieur trekt 't nog steeds op ne hond zijn kl****
          Mits de juiste aankleding en keuze van sierlijsten, vind ik het interieur van de 3-reeks jusit het mooist van de drie.
          Het interieur is ook duidelijk mooier zonder i-drive.

Comment

• Wow, dies serieus vooruit gegaan
            Best sjiek, heeft me wel altijd bekoort...
            Die dikke velgen eronder en klaar is kees

Comment

• wat ik wel leuk vind bij die bmw is dat als je geen gps kiest je ook niet dat gedoe krijgt van een scherm op je dashboard dat toch tot niets dient, en dat je er dan zelf een garmin ofzo kunt opzetten...

die slechts maximaal 300eur kosten en geen 3000eur zoals bij al die constructeurs...

Comment

• je kan hem eindelijk configureren op de bmw website...

wel effe slikken....

heb effe mijn wensen geconfgureerd;

330xd touring met M paket; in t zwart met roodbruin leder maar dus geen gps...

tel maar al gauw 58000 eurootjes ... slik

dit is één van de kanshebbers als ik mijn merc afzeg maar hij is wel duurder...

Comment

wat ik wel leuk vind bij die bmw is dat als je geen gps kiest je ook niet dat gedoe krijgt van een scherm op je dashboard dat toch tot niets dient, en dat je er dan zelf een garmin ofzo kunt opzetten...

die slechts maximaal 300eur kosten en geen 3000eur zoals bij al die constructeurs...
                  Het dashboard zonder het i-Drive scherm vind ik kaal en lelijk overkomen!

Het i-Drive scherm dient niet alleen als navigatie, maar omvat heel het computer brein van de wagen!

Comment

• en wat is dan het computerbrein ?
                    want die extra welving kost dus wel 3000eur

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Very Nice

De packs zijn ook wat gewijzigd, geen Xenon meer in een pack als je M-Pack wil
                        Maar de prijsverhoging valt mee, het had erger gekund...

Comment

en wat is dan het computerbrein ?
                          want die extra welving kost dus wel 3000eur
                          Eigenlijk veel te veel om op te noemen....

Maar oa; Navigatie(), verbruik, actieradius, gemiddelde snelheid, volledig overzicht van de parkeersensoren(uitgetekend hoeveel plaats er nog over is, dus niet enkel de signalen) bandenspanning, radio, cd, onderhoudsinterval, oliemeting, remvloestof, ruitenwisserreservoir, melding van autocontrole, melding mogelijke storingen, instellingen ventilatie(gebruik ik nooit en vind ik niet handig) meldingen van alles en nog wat,... Ik zit nog niet over de helft, maar het schiet mij niet allemaal te binnen van wat er allemaal opstaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Very Nice

De packs zijn ook wat gewijzigd, geen Xenon meer in een pack als je M-Pack wil
                            Maar de prijsverhoging valt mee, het had erger gekund...
                            Xenon's waren toch nooit in een M pakket inbegrepen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Eigenlijk veel te veel om op te noemen....

Maar oa; Navigatie(), verbruik, actieradius, gemiddelde snelheid, volledig overzicht van de parkeersensoren(uitgetekend hoeveel plaats er nog over is, dus niet enkel de signalen) bandenspanning, radio, cd, onderhoudsinterval, oliemeting, remvloestof, ruitenwisserreservoir, melding van autocontrole, melding mogelijke storingen, instellingen ventilatie(gebruik ik nooit en vind ik niet handig) meldingen van alles en nog wat,... Ik zit nog niet over de helft, maar het schiet mij niet allemaal te binnen van wat er allemaal opstaat.

euh... als ik mij niet vergis staat kwasi het merendeel van die functies ook af te lezen tussen je twee ogen... twee wijzerplaten van het dashbord....

Ik weet wel dat er nog enkele dingen meer zijn want heb zelfs zo is een tijdje gereden met een 1 serie met zo'n ding in het midden.... ergens stel ik mij de vraag hoeveel je die dingen (andere dus dan dat je reeds op het schermpje tussen de twee wijzerplaten hebt...) gebruikt en ik herinner mij ook dat als je het veel zou gebruiken, het echt niet zo veilig meer is op de weg... tenslotte moet je naar de weg kijken voornamelijk... (is trouwens een algemene opmerking over die toenemende gadgets op middenschermen... zouden we niet beter op de weg letten ?)

Nu, begrijp me niet verkeerd, het is een leuk hebbedingetje maar je betaalt er wel 3000eur voor en als ik zie hoe goed die garmins en tomtoms werken... dan is dit toch veel geld voor die enkele meerfuncties... kwestie van de portemonnee zeker ?

Comment

• heb trouwens vraag voor mensen met 3series; hoe voelt die M ophanging als je een M pakket neemt ?

Volgens ik weet is een bmw zowieso al vrij hard en wordt ie dan met die M ophanging niet te hard ?

Reden is dat bij het configureren opviel hoeveel meer dit M paket kost maar dat er uiterlijk niet zo veel meer verschil is met de gewone (gefacelifte versie). Als je dan afzonderlijk opties neemt zoals mooie 18"velgen, sportzetels, zwarte hemel, sportstuur, shadowline... je goedkoper uitkomt dan het M paket terwijl het enige verschil dan nog is die M ophanging (15mm lager), ander voor en achterbumper (maar dus niet zo'n groot verschil) en een paar M versieringen op drempels... dus ????? is die M ophanging alleen het waard om zo'n pakket te nemen ?

iemand ervaring met gewoon vs M ophanging ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Xenon's waren toch nooit in een M pakket inbegrepen!
                                  Klopt maar je kon wel het pack erbij nemen waar deze in zaten. Nu kan dat niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Mits de juiste aankleding en keuze van sierlijsten, vind ik het interieur van de 3-reeks jusit het mooist van de drie.
                                    Het interieur is ook duidelijk mooier zonder i-drive.
                                    allemaal kwestie van smaak, maar ik heb onlangs ook de 3 interieurs vergeleken
                                    ook als Audi fanaat moet ik toegeven dat de BMW het beste is
                                    te feliciteren valt dat men bij BMW ook een degelijke dashbord onder de ogen krijgt als men geen nood heeft aan een navigatie en/of een mediasysteem (met een Garmin of TomTom gaat men even feilloos naar zijn doel, weliswaar zonder te kunnen boffen over zijn speeltje..)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Rijimpressie: [www.edmunds.com]
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X