Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze hebben misschien een andere testpiloot...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ze hebben misschien een andere testpiloot...
      Tomski ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        Ik vind die kont er echt achterlijk uitzien. Man die lichten, wat een gedrochten. Dit had veeeeel stijlvoller gedaan kunnen worden. Want ik zie die neus, waar ik ondertussen aan gewend ben, en daar ben ik weg van, de lijn en het profiel van de 3 vind ik nog altijd knap, en dan die kont...

Past gewoon niet bij het geheel. Och ja, het is BMW, dus het zal wel weer wennen zekers?
        Toen ik de eerste keren de foto's van deze face-lift zag, vond ik 'm best geslaagd maar hoe langer hoe meer vind ik die achterkant ook op de ballen trekken (de pre-face-lift vind ik op den duur weer 'knapper'.. voor zover je die knap kunt noemen). De voorkant is dan wel een serieuze verbetering (terwijl ik die in 't begin maar zo zo vond).
        't Is vooral de kofferuitsnijding (niet zozeer de lichtblokken zelf) die me stoort... de voorkant en de flanken zitten vol vloeiende en logische lijnen maar de koffer is een rariteit zoals ze enkel bij SsanggYong kunnen bedenken. De Alpina uitvoering verergerd 't (dankzij die spoiler) alleen nog maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Stockwagen?
          Het zijn idd stockwagens van bmw belgium (belux)!!

Produceren zullen ze niet meer doen, maar kan me wel voorstellen dat er nog een groot aantal ergens op een parking op een nieuwe eigenaar staan te wachten

En zoals boven gezegd was de prijs te goed voor mijn ma om er ene te laten staan. Zij hoeft geen 1001 opties die ze toch nooit gebruikt. Ze maalt er gewoon haar woon werk km's mee af. Prijs kwaliteit was dit voor haar de beste optie

Comment

• Heerlijk de FL 3!

Comment

Hier een foto van een E92 met Sattlebraun...
              Volgens mij is bovenstaande ook Sattlebraun...

Standaard sportstuur en ///M-pook.

Comment

• Deze week woensdag denk ik rond 6u15 op de parking een vrachtwagen vol met de face lift er op.
                De voorkant niet zo goed gezien maar die achterkant is bijzonder knap hoor. Ze waren allemaal in Tasman en Blue water.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                  Ik en nieuwe BMWs , blijkbaar gaat dat toch niet meer samen

die spiegels brrrrrrrr

Vandaag ons ma nog nen pre facelift gekocht.

26000euro voor een 318d, Graphite, businesspak en sensatec . Meer moet het voor haar niet zijn. Op 500euro na dezelfde prijs als een 118d met ook daar enkel het businesspak . Goeie deal
                  Bij welke dealer hebt je hem gekocht?

Comment

• Heb die catalog eens bekeken en t'is toch geslaagd hoor

Comment

• M3 met DKG klinkt echt niet IRL

Comment

• Toch heb ik bij de sedan mijn bedenkingen over de achterlichten. Bij de touring vind ik ze prachtig overigens.
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Online catalogus

Knap gedaan...
                          De Makro heeft al jaren zo'n virtuele catalogi op hunne site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            M3 met DKG klinkt echt niet IRL
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

M3 met DKG klinkt echt niet IRL
                              Niet overdrijven hè Wim Bleek

Comment

• ik vind dat echt, sorry die bak verneukt die sound compleet!

terugschakelen is vet, maar niet anders dan met een manuele.. gewoon dat opschakelen

LOS daarvan klinkt de M3 echt wel goed lekkere inlaat sound!

Comment

• Ok los daarvan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    De Makro heeft al jaren zo'n virtuele catalogi op hunne site.
                                    Straffer nog, je kan dat gewoon ergens downloaden zodat je enkel wat parameters moet instellen (achtergrondkleur, afmetingen, folder met afbeeldingen in) en hupsa

Comment

ik vind dat echt, sorry die bak verneukt die sound compleet!

terugschakelen is vet, maar niet anders dan met een manuele.. gewoon dat opschakelen

LOS daarvan klinkt de M3 echt wel goed lekkere inlaat sound!
                                      Ik moet WB gelijk geven. De sound van de M3 is een stukje minder met de M-DCT. Maar ik blijf het een geweldig mooi geluid vinden! Hoogtoerige V8... I love it so mucht!!!!

Comment

• Heb de 3 nu al bij de dealer gezien en moet zeggen,
                                        amai! Egt een hele verbetering!
                                        Die achterkant toont zoveel agressiever ,
                                        alles in zn geheel oogt gewoon een beetje méér...

En dat nieuwe i-drive systeem... ook prachtig !
                                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Hoe zit het met de E91 M?
                                          Met de fl dacht ik adt er wel nieuwe foto's zouden komen, maar nog steeds niets
                                          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
                                          X