Ze hebben misschien een andere testpiloot...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZe hebben misschien een andere testpiloot...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk vind die kont er echt achterlijk uitzien. Man die lichten, wat een gedrochten. Dit had veeeeel stijlvoller gedaan kunnen worden. Want ik zie die neus, waar ik ondertussen aan gewend ben, en daar ben ik weg van, de lijn en het profiel van de 3 vind ik nog altijd knap, en dan die kont...
Past gewoon niet bij het geheel. Och ja, het is BMW, dus het zal wel weer wennen zekers?
't Is vooral de kofferuitsnijding (niet zozeer de lichtblokken zelf) die me stoort... de voorkant en de flanken zitten vol vloeiende en logische lijnen maar de koffer is een rariteit zoals ze enkel bij SsanggYong kunnen bedenken. De Alpina uitvoering verergerd 't (dankzij die spoiler) alleen nog maar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenStockwagen?
Produceren zullen ze niet meer doen, maar kan me wel voorstellen dat er nog een groot aantal ergens op een parking op een nieuwe eigenaar staan te wachten
En zoals boven gezegd was de prijs te goed voor mijn ma om er ene te laten staan. Zij hoeft geen 1001 opties die ze toch nooit gebruikt. Ze maalt er gewoon haar woon werk km's mee af. Prijs kwaliteit was dit voor haar de beste optie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHier een foto van een E92 met Sattlebraun...
Volgens mij is bovenstaande ook Sattlebraun...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenIk en nieuwe BMWs , blijkbaar gaat dat toch niet meer samen
die spiegels brrrrrrrr
Vandaag ons ma nog nen pre facelift gekocht.
26000euro voor een 318d, Graphite, businesspak en sensatec . Meer moet het voor haar niet zijn. Op 500euro na dezelfde prijs als een 118d met ook daar enkel het businesspak . Goeie deal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenM3 met DKG klinkt echt niet IRLOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenM3 met DKG klinkt echt niet IRL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe Makro heeft al jaren zo'n virtuele catalogi op hunne site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vind dat echt, sorry die bak verneukt die sound compleet!
terugschakelen is vet, maar niet anders dan met een manuele.. gewoon dat opschakelen
LOS daarvan klinkt de M3 echt wel goed lekkere inlaat sound!
Comment
-
Heb de 3 nu al bij de dealer gezien en moet zeggen,
amai! Egt een hele verbetering!
Die achterkant toont zoveel agressiever ,
alles in zn geheel oogt gewoon een beetje méér...
En dat nieuwe i-drive systeem... ook prachtig !Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Hoe zit het met de E91 M?
Met de fl dacht ik adt er wel nieuwe foto's zouden komen, maar nog steeds niets
Comment
Comment