Achterkant vind ik wel geslaagd maar die golving boven de koplampen vooraan trekt op niet veel .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Hmm, achterkant is er beter op geworden. Niet dat dat zo'n moeilijke prestatie is. Maar in vergelijking wat we tegenwoordig van BMW krijgen is de achterkant wel nog geslaagd te noemen.
De voorkant dan: Ik vind dat de voorkant van de prefacelift één van de mooiste ontwerpen is dat tegenwoordig rondbolt in de autowereld. Maar de facelift heeft er inderdaad geen goed aan gedaan.
Het lijkt wel of ze er een paar beuken met de voorhamer hebben opgegeven. Weg homogeniteit, weg pitbullmuil, het lijkt wel het knip en plak werk van Mercedes de laatste tijd.
Al bij al blijf ik hem smaken al is het maar omdat hij zo goed is.
Comment
-
De achterkant is me toch wel een stukje agressiever geworden, de motorkap is ook leuk alleen jammer dat ze de kans hebben laten liggen om de vorm van de lichtblokken vooraan helemaal om te gooien. Ik heb het nooit echt voor die koplampen gehad en nu hebben ze er wat ledjes in gestoken en klaar...
Comment
-
Ik vind het een grote verbetering. De eerste foto's in de thread doen de FL echt geen recht aan, snap niet goed waarom ze daarmee naar buiten komen. Maar als ik hem dan zie in Touring, in spacegrau, met die erg lekkere nieuwe velgen onder: verkocht, zo wil ik hem!
Veel heeft waarschijnlijk gewoon met het kleur te maken - buiten Le Mans blauw (M pack only) en het vroegere middenblauw (Toledo of zo?) dat nadien werd afgevoerd, heb ik nooit een kleur naar mijn smaak gevonden in het pallet van de 3 (buiten terminaal saai zwart en zilvergrijs). Maar in het spacegrau staat hij er echt - snap niet waarom ze daar zo lang mee gewacht hebben?
Grootste verbeteringen voor mij zijn:- Voorbumper die veel dieper snijdt, eigenlijk wordt de standaard bumper nu veel sportiever. Is een trend onder de Duitse constructeurs, zie ook Audi met de nieuwe A4. I like it.
- Ronde nieren, die afgesneden gevallen van de pre-FL deden de wagen echt geen goed. 't Is pas nu ze terug rond zijn dat opvalt hoeveel beter dat oogt.
- LED clusters in de lichten, en als ik het goed begrepen heb standaard angel eyes (ook op halogeen).
- Eindelijk achterlichten met toch een klein beetje karakter. 't Was pre-FL zo erg dat het nooit helemaal goed kon komen, maar dit is toch weer aanvaardbaar.
Nu nog hopen dat je op een 'gewone' 320d (tenslotte een auto van 'maar' 35.000€ in basisuitvoering) terug verchroomde vensteromlijning kan krijgen (nog zoiets onbegrijpelijks bij BMW).
Deze pics vind ik dus super (vooral de laatste):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenOp eerste zicht vind ik het wel een vooruitgang.
Heeft Navi prof vanaf nu ook maar 1 cd lader ?
Comment
-
Ik heb een beetje een "mwah" gevoel bij het zien van deze facelift, zo van: "Is dit het nu?" Niet dat ik hem lelijk vind, maar dat is de pre-facelift ook niet. Jammer dat hij niet meer styling details van de coupé meegekregen heeft, zoals de achterlichten.
Comment
-
-
Vandaag even bij BMW Roeselare binnengewipt, facelift zou vanaf half september binnen zijn en volgens de verkoper gemiddeld 700 euro duurder worden.
Stockwagens die ze traditioneel einde van het jaar verkopen zouden reeds FL zijn buiten nog enkele pre Fl, doch volgens die verkoper gaan ze zodanig vlot de deur uit dat de kans op een pre FL klein wordt.
Comment
-
Ik vind hem op sommige punten wel een verbetering en op sommige punten weer niet.
Zo mis ik meer persoonlijkheid in de niertjes die hij voorheen had en typisch herkenbaar 3 Serie was.
De achterlichten vond ik van de préfacelift het mooist in tegenstelling tot vele, maar op de Touring vind ik het wel een verbetering qua achterlichten.
Facelift:
Préfacelift:
Comment
-
Slechts een lichte verbetering in mijn ogen.
Ze hebben de lelijke ruwe randjes wat afgeschuurd... maar ze zijn er wel nog
Benieuwd hoe de basisversies op de vlaamse wegen er zullen uitzien.
*edit: op de voor en na foto's valt toch wel hard op dat hij een pak meer karakter heeft gekregen, de pfl was altijd al een duffe grijze leasemuis, de fl is toch wel een duidelijke verbetering eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind hem op sommige punten wel een verbetering en op sommige punten weer niet.
Zo mis ik meer persoonlijkheid in de niertjes die hij voorheen had en typisch herkenbaar 3 Serie was.
De achterlichten vond ik van de préfacelift het mooist in tegenstelling tot vele, maar op de Touring vind ik het wel een verbetering qua achterlichten.
Facelift:
Préfacelift:
De niertjes vind ik beter, een snorretje is niet meer van deze tijd.
Comment
Comment