Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ofwel maak je je neus strak, ofwel niet. De mix tussen de bovenzijde die strak is, en de onderzijde met die nieuwe welvingen erin klopt langs geen kanten
achterkant vind ik evenmin verbetering, maar dat went mss nog.
BMW acht de tijd rijp voor een kleine facelift voor de 3-serie. Inmiddels heeft BMW ook alle details voor Europa vrijgegeven.
De uiterlijke wijzigingen zijn aan de voorkant beperkt gebleven tot een nieuwe motorkap met extra welvingen, nieuwe koplampunits en een nieuwe bumperpartij. De achterbumper heeft plaats gemaakt voor een nieuw exemplaar en op de duurdere versies neemt de spoorbreedte achter met enkele millimeters toe. En natuurlijk heeft BMW ook de achterlichtunits gewijzigd.
Binnenin zijn de wijzigingen beperkt, maar wel zijn er een verbeterd iDrive systeem en nieuwe bekledingsopties. Voor de liefhebbers van elektronica is er een nieuw, 80 Gb audiosysteem voor navigatie en mediabestanden. De informatie is te zien op een nieuw 8,8 inch beeldscherm. Het belangrijkste technische nieuws is de nieuwe 330d. Deze 3,0-liter turbodiesel is goed voor 245 pk en een maximumkoppel van 520 Nm. Een roetfilter is standaard, optioneel is ook de BluePerformance-technologie leverbaar, die de uitstoot van NOx-deeltjes vermindert. Op de 335i Coupé en 335i Cabrio is nu ook een zeventraps transmissie met dubbele koppeling leverbaar. Het xDrive-systeem is verbeterd en nu ook leverbaar op de 320d.
BMW gunt de gefacelifte 3-serie z’n publieksdebuut op de Autosalon van Parijs. Niet lang daarna verschijnt de auto bij ons in de showrooms. Prijzen zijn nog niet bekend.
Ik vind de voorkant een verbetering. De achterlichten vind ik minder geslaagd. Ik heb zelf de blacklight achterlichten en die vind ik persoonlijk mooier dan de nieuwe in de facelift. Vooral het 'verspringen' in het kofferdeksel. 't is net te weinig of ze hadden het helemaal niet moeten doen. Helemaal rode blokken vind ik ook niet mooi. En de spiegels natuurlijk...veel minder. Afijn vanaf oktober rijd ik met een 'oud' model 3 serie...
Die discussie ga ik hier niet houden Maar waarom direct in de aanval gaan met de A4 te vernoemen? Soit, geen zin in kinderlijk over en weer gelul op die manier. Kan ik toch nooit winnen
Die discussie ga ik hier niet houden Maar waarom direct in de aanval gaan met de A4 te vernoemen? Soit, geen zin in kinderlijk over en weer gelul op die manier. Kan ik toch nooit winnen
Maakt een vreugdedansje....de sedan lijkt zo sterk vanachter op de 8-serie De touring is nu prachtig en de voorzijde vind ik ook een pak knapper. Kortom een zeer bevredigende FL
Comment