Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    Voila hij is besteld !
    configuratie:
    E91 318dA
    Titansilver
    Rotbraun interieur
    M-sportpakket
    Xenon
    Navigatie proffesional
    18" velgen...

Levering eind oktober!!!
    Very nice. Prachtige kleurencombo, ik zou er ook voor gaan, mocht ik nu 'n nieuwe moeten bestellen. 5 weken levertijd, da's snel!

Comment

• Mijn vrouw heeft haar zinnen nu gezet op een AUDI A4 of BMW 3. Ik ben al enige tijd aan het zien op Duitse sites en kom tot de vaststelling dat een heleboel BMW 3-breaks full opties met +/- 10000 km's verkocht worden aan +/- 20.000 euro's . In dat geval kan een splinternieuwe mij gestolen worden.

http://nl.autoscout.be/List.aspx?vis...=13&mmvmml0=38
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Voila hij is besteld !
        configuratie:
        E91 318dA
        Titansilver
        Rotbraun interieur
        M-sportpakket
        Xenon
        Navigatie proffesional
        18" velgen...

Levering eind oktober!!!
        Alvast een dikke proficiat!!

Comment

• chicke bak... mooi

heb deze avond eerste facelift irl zien rijden... ziet er idd toch anders uit vanachteren... mooi

Comment

• De voorkant is er sterk op verbeterd, iets meer volume in de motorkap. Echt wel knap. De achterlichten doen me heel sterk denken aan die van de nieuwe 7 en kunnen me niet echt overtuigen. Benieuwd om de nieuwe 3 in het echt te kunnen aanschouwen.

Comment

• schoon besteling davy! k wil de mijne ook gaan bestelle maar het licht staat hier nog op rood

Comment

• Heeft er iemand een idee of de E92 coupe ook een facelift zou krijgen volgend jaar?

Comment

Voila hij is besteld !
                  configuratie:
                  E91 318dA
                  Titansilver
                  Rotbraun interieur
                  M-sportpakket
                  Xenon
                  Navigatie proffesional
                  18" velgen...

Levering eind oktober!!!
                  1x f, 2x s

Comment

• Mijn is geleverd, nu nog op de papieren wachten!

Comment

• Ik mag de mijne donderdagmiddag gaan ophalen

Voel me net of ik terug 7j ben en sinterklaas op bezoek ging komen

Comment

Eerst gaven ze mij maar 7% op de basisprijs!
                        Nu is mijn korting 2.723,14€! Me happy!
                        Die 7% met incl. pack's?

Want dan heb je meer korting gekregen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Die 7% met incl. pack's?

Want dan heb je meer korting gekregen hé.
                          7 % op de totaal prijs excl BTW!

Comment

7 % op de totaal prijs excl BTW!
                            Ah oké!

En nog een dikke proficiat met de aankoop van dit mooi juweeltje!

Comment

• Korting op het bedrag exclusief of inclusief BTW maakt dus niets uit

Voor particulieren toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Korting op het bedrag exclusief of inclusief BTW maakt dus niets uit

Voor particulieren toch niet
                                vrijdag een offerte gekregen voor een 320i
                                verkopergepraat : u krijgt 8%, zelfs 9% ingeval onmiddellijke bestelling
                                na ontleding van de cijfers is dat : 8% ... op basis catalogusprijs zonder BTW = 2089euros
                                berekend op de totale prijs met opties (10500euros waarvan 3000 pack) : 5,7%
                                besluit : toch een beetje boerenbedrog...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  na ontleding van de cijfers is dat : 8% ... op basis catalogusprijs zonder BTW = 2089euros
                                  Ohja, dat zijn verkopers hé. Je moet ze eerst laten praten en dan kijken wat er op papier staat. En binnen 2 maand krijg je ook nog 8-9% als je direct tekent hoor, zelfs nog meer met het autosalon

Comment

Ja, in dat geval wel omdat bij de ene de opties zitten en bij de andere niet.

Maar of je bv. eerst 8% krijgt op 100 euro en dan daar de prijs inclusief BTW op berekent, of je berekent eerst de BTW en je trekt er dan de 8% korting af, dat maakt niets uit.

€100 + 21% BTW = €121 .. €121 - 8% korting = €111,32
                                    €100 - 8% korting = €92 .. €92 + 21% BTW = €111,32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                      Ohja, dat zijn verkopers hé. Je moet ze eerst laten praten en dan kijken wat er op papier staat. En binnen 2 maand krijg je ook nog 8-9% als je direct tekent hoor, zelfs nog meer met het autosalon
                                      dat was maar een eerste benadering op aandringen van de verkoper...
                                      na een vlugge test van een 318d Touring (nieuwe demo met 124 km op de teller) vond ik het rijgedrag aangenaam, behalve qua comfort; volgens de verkoper waren de 17"-velgen de boosdoeners
                                      ik ben dan in Bornem een 320d (163pk) gaan testen; met 16"-velgen maar ook runflat banden was het comfort ronduit...minder
                                      ondanks de aangename mechaniek zal het dus geen 3-reeks worden

Comment

dat was maar een eerste benadering op aandringen van de verkoper...
                                        na een vlugge test van een 318d Touring (nieuwe demo met 124 km op de teller) vond ik het rijgedrag aangenaam, behalve qua comfort; volgens de verkoper waren de 17"-velgen de boosdoeners
                                        ik ben dan in Bornem een 320d (163pk) gaan testen; met 16"-velgen maar ook runflat banden was het comfort ronduit...minder
                                        ondanks de aangename mechaniek zal het dus geen 3-reeks worden
                                        Koop een 318d (dezelfde motor als 320d) en laat hem oppimpen tot 200 pk. Klaar is kees. Maar dat wist je wel zeker.
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                          Koop een 318d (dezelfde motor als 320d) en laat hem oppimpen tot 200 pk. Klaar is kees. Maar dat wist je wel zeker.
                                          ik moet met de 318d/320d een te grote stap achteruit doen vergeleken met mijn huidige V6-benzine; dit is ook het geval met de kleine diesels van Audi
                                          vandaag heb ik een V6 TDI 2,7 (163pk) in een A4 getest, en dat was positiever, zowel voor de motorisatie als het comfort (ook was de wagen uitgerust met sportvering en 17"-ers)
                                          natuurlijk duurder in taksen, maar toch nog geen fiskaal zelfmoord
                                          ik ben niet op het einde van mijn testritten !

Comment

Working...
                                          X