Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIn Nederland betaal je voor een diesel vééééééééél meer taksen. Ik heb het ook pas een paar maanden geleden geleerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenIk rij nu met een 320i van 1995 6 cilinder.
Als je dan in een diesel rijdt weet je het wel.
ik heb hetzelfde probleem, zelfs een 6-cyl diesel geeft dezelfde zachte/stille werking niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenGraag jullie rijervaringen 320i.
Geluid?
Alvast weer bedankt
Precies de broer van die andere Frankie hier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door glennvc Bekijk BerichtenDe motor lijkt erop, maar hij is niet dezelfde. Chippen aanraden als alternatief voor een 320d lijken me klinkklare nonsens. Jaarlijkse taks maakt geen verschil, BIV wel, en aankoopprijs, maar die kan je recupereren voor een deel bij herverkoop, hetgeen met chiptuning het geval niet is, integendeel zelfs.
En dan zit je nog met garantie, en verzekering. Neen, het lijkt me veel verstandiger dat meteen voor een 320d te gaan.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk BerichtenDat niet alleen, hoor. Over het algemeen vinden ze diesel meer voor vrachtwagens. Beetje achterhaalde mening, maar 't is gewoon geen dieselland. Toen ik in België ging wonen stond echt verbaasd dat iedereen hier met diesel reed. Ben uiteindelijk ook overstag gegaan, maar vooral omdat je een tweedehands benzine bijna niet verkocht krijgt...
een benzinewagen moet je nu voor jezelf kopen ... en slijten (als je dat kan)
verkopen kan niet, tenzij voor export
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenGraag jullie rijervaringen 320i.
Geluid?
Alvast weer bedankt
120i
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenA bon, ne tuner heeft ne maat van mij nochtans verteld dat de motor van de 318d en 320d krak dezelfde zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenAntwoord bedoelt voor You tube
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenTweedehandsprijs is voor mij onbelangrijk ik rij er 10 jaar mee.
met 13.000km/jaar en bij langdurig bezit is diesel geen noodzakelijke keuze
wel moeten wij beseffen dat de ateliers nu al bijna nooit meer een benzinewagen zien
en dat wij een uitstervende ras zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk BerichtenIk rij al 20 jaar BMW, ik begrijp gewoon de verkopers niet.
Waarom diesel?
Nadeel is de klank (al klinken sommige diesels ook niet slecht meer).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankieboy Bekijk Berichtenok iedereen bedankt.
Ga toch proberen een proefrit met 320 i te maken.
Ik hoe jullie op de hoogte.
Nog een fijne avond.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
Comment