Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Zie al die BMW's op de achtergrond
    Ja, da's Groot Brittannië hè, die mannen zijn echte freaks en bestellen hun auto's in de meeste gevallen full option.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      De 335d is gewoon een bom op wielen. Zeker in DS , manueel slipt hij snel door op een nat wegdek dus je moet de paardjes temmen

Nice!

Comment

• Morgenvroeg mag ik mijn 318d ook afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ballooke Bekijk Berichten
          Morgenvroeg mag ik mijn 318d ook afhalen.
          En? Eerste indruk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk Berichten
            En? Eerste indruk?
            Echt super, heb geen seconde spijt dat ik de mini cooper D heb ingeleverd.

Comment

• Die spiegels, hoe kan je die zo lelijk maken ???

Comment

• E90 335d met Mpack in dat blauw... manman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                  Die spiegels, hoe kan je die zo lelijk maken ???

Zou blijkbaar een Europese richtlijn zijn dat de spiegels groter moeten..

Comment

Yep, zowel bij Audi, BMW als Merc zijn die spiegels een ramp

Comment

logisch : in de binnenspiegel ziet men niets meer met de kleiner wordende ruitenoppervlakten en de zichthinderende hoofdsteunen...
                      dat is de prijs die wij betalen voor een betere aerodynamika ... in wagens waarvan de gemiddelde snelheid op de baan jaar na jaar daalt
                      al uw boordcomputer laten uittellen wat uw gemiddelde snelheid op 5.000km is ? Op deze snelheid komt aerodynamika zogoed als niet aan bod... behalve voor autosnelweggebruikers
                      wat nu telt is de CO-uitstoot en een laag (theoretisch) verbruik, allebei nodig voor een goed "groen" rapport, alsmede een geslaagde uitzicht : hier kan een gestroomlijnde koetswerk helpen (verkopen...)
                      Last edited by guyugy; 10/10/2008, 09:50.

Comment

• Ben daarstraks naar de garage geweest omdat ze een blue water binnen hadden.
                        Blijkt dat toch wel de mijne zijn. Levering door de leasing voorzien voor 5 november.
                        Ben al aan het pushen om hem vroeger te krijgen.
                        Valt wreed goed mee die kleur. Beter dan space grau vind ik.

Als ik hem heb, zorg ik voor foto's.

't is een businessline met prof nav, donkere ramen achteraan, trekhaak, lichtpakket, opbergpakket.

Proper! Rij nu nog met een peugeot 407 SW. Kan je je wel indenken dat ik zo hevig sta voor diene beemer, hé!?

Comment

• Ik heb sinds maandag ook mijn facelift 318d !

Een space grau. Ik had de kleur iets donkerder verwacht, maar ik vind ze met de dag mooier (licht wrs aan het feit dat ik vroeger met een 318d in tiefgrün reed). Als je space grau op de berline in het echt ziet lijkt het eigenlijk meer op het blue water zoals op de cover van de bmw brochure.

Foto met gsm getrokken:
                          Afb011_2.jpg

Hij heeft ondertussen bijna 1000 km, en mijn indruk is heel positief. Ik heb 4 maanden met een 318d gereden met 122 pk en ik moet zeggen dat het toch een groot verschil is met de 143 pk versie die ik nu heb. De motor moet nog wat loskomen natuurlijk, maar je voelt toch al duidelijk dat er leven in zit. De 143 pk is meer dan genoeg voor op onze wegen.

Het grote verschil zit hem in de versnellingsbak en het sturen. Het stuur is bij lage snelheid heel soepel, met een pink te besturen en bij hoge snelheden wordt het stuur veel zwaarder.
                          De versnellingsbak is ook veel soepeler dan mijn oude 318d. Waar ik vroeger soms moest trekken om hem uit zijn eerste versnelling naar neutraal te krijgen kun je nu het pookje bedienen met 2 vingers, echt een wereld van verschil. Misschien dat het M stuur en pookje hier voor iets tussen zit maar het zou mij verwonderen aangezien dit toch niets aan de onderliggende mechaniek verandert. Hij rijdt ook nog wat zachter dan mijn vorige 318d heb ik de indruk.

De sportzetels zitten heerlijk, wat een verschil met de standaard zetels! Het M stuur ligt heel goed in de hand, is echt een aanrader om als optie te nemen! De USB aansluiting werkt ook heel goed icm een Lacie little disk 1.8" van 60 GB.

Greetings
                          Frederik

Comment

• Vraagjes betreffende de USB-connectie met daarin 'n HD, frederik.
                            • Is het ook zo dat, als je met verschillende mappen werkt, en je kiest er eentje uit, en daarna zet je 'm op shuffle ... dat 'ie de volgende keer na het starten van de auto niet meer z'n plaats onthoudt ('ie speelt wel nog in diezelfde map, maar map staat niet meer aangevinkt en je kan dus niet via "current"-toets naar 't huidig spelende liedje gaan)?
                            • Is het bij jou ook zo dat het scrollen doorheen de nummers in een map vrij traag gebeurt? Da's bij mij ca. 2 nummers per seconde maximum, vind dat wat traag eigenlijk.
                            Zo ja, dan moet er blijkbaar al een update zijn van de radio, en dan ga ik die ook 'es halen denk ik.

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Vraagjes betreffende de USB-connectie met daarin 'n HD, frederik.
                              • Is het ook zo dat, als je met verschillende mappen werkt, en je kiest er eentje uit, en daarna zet je 'm op shuffle ... dat 'ie de volgende keer na het starten van de auto niet meer z'n plaats onthoudt ('ie speelt wel nog in diezelfde map, maar map staat niet meer aangevinkt en je kan dus niet via "current"-toets naar 't huidig spelende liedje gaan)?
                              Dat zou ik eens moeten nagaan, heb die shuffle functie nog niet gebruikt
                              • Is het bij jou ook zo dat het scrollen doorheen de nummers in een map vrij traag gebeurt? Da's bij mij ca. 2 nummers per seconde maximum, vind dat wat traag eigenlijk.
                              Ja het scrollen doorheen mappen en nummers gaat vrij traag, vind het ook wat vervelend. Heb nu een 40 tal mappen en als je dan net de laatste map wilt openen heb je wel wat geduld nodig. Miss dat er nog wel een update van de radio software komt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten
                                Ben daarstraks naar de garage geweest omdat ze een blue water binnen hadden.
                                Blijkt dat toch wel de mijne zijn. Levering door de leasing voorzien voor 5 november.
                                Ben al aan het pushen om hem vroeger te krijgen.
                                Valt wreed goed mee die kleur. Beter dan space grau vind ik.

Als ik hem heb, zorg ik voor foto's.

't is een businessline met prof nav, donkere ramen achteraan, trekhaak, lichtpakket, opbergpakket.

Proper! Rij nu nog met een peugeot 407 SW. Kan je je wel indenken dat ik zo hevig sta voor diene beemer, hé!?
                                Amai, propere upgrade En probeer inderdaad maar wat te pushen, anders sta uw koop daar toch maar wat te staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
                                  Ik heb 4 maanden met een 318d gereden met 122 pk en ik moet zeggen dat het toch een groot verschil is met de 143 pk versie die ik nu heb.
                                  Vraagje: Bestaat er in de nieuwe versie ook nog zo'n lagere pk-versie (122pk ofzo, zoals de 120pk van de A4), of is 136pk het minimum?

Comment

Vraagje: Bestaat er in de nieuwe versie ook nog zo'n lagere pk-versie (122pk ofzo, zoals de 120pk van de A4), of is 136pk het minimum?
                                    136 pk is het minimum voor de facelift versie.

Comment

• Ja, swel waar, maar moet je die Pug zien!!!!

[/quote]

Het 206;je had ik inderdaad ook gezien. De enige niet BMW
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Ja, da's Groot Brittannië hè, die mannen zijn echte freaks en bestellen hun auto's in de meeste gevallen full option.
                                        Ja die wagens zien er behoorlijk fully loaded uit. Britten zijn inderdaad echter autofreaks. Gisteren nog een zeer mooie A6 Avant - fully loaded en een C-klasse W204 met AMG pack gezien met Brits kenteken.
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederik82 Bekijk Berichten
                                          Dat zou ik eens moeten nagaan, heb die shuffle functie nog niet gebruikt
                                          Ja het scrollen doorheen mappen en nummers gaat vrij traag, vind het ook wat vervelend. Heb nu een 40 tal mappen en als je dan net de laatste map wilt openen heb je wel wat geduld nodig. Miss dat er nog wel een update van de radio software komt .
                                          Thanks voor je antwoord! Hmmm, lijkt me dat er dus geen software-update kwam met de facelift, wat de USB-connectie betreft...

Comment

Working...
                                          X