Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtende M3
die snoet is fantastisch.. en die kleur ook
Comment
-
² Het totaalbeeldje klopt, vooral met de shadow line en 19 inchers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenfacelift Alpina B3
Ideaal van Alpina, B3 Touring om het leed te verzachten dat er geen E91 M3 komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk droom van een Alpina B3 Biturbo Touring FL met het uiterlijk van een 335i M-sport (ook de 2 pijpen ipv 4)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten335i chippen en je bent er.
Met een gechipte zou ik niet veel durven planken omdat er buiten een chip niets aangepast is, bij de Alpina zijn er onderdelen in de motor aangepast zodat het de krachten kan verdragen en dan kan er een OEM Alpina sper in. OEM
Een van m'n absolute droomauto's.
Iemand trouwens al meer info over de nieuwe Performance onderdelen voor de 3?
Comment
-
Ik dacht niet dat er veel aangepast is aan het blok zelf (heb dat hier enige tijd geleden nog gevraagd).
Op hun website heb ik daar nog 'es naar gezocht, ze maakten enkel melding van Mahle zuigers. Stel nog dat die vervangen zijn, er zijn genoeg serieuze tuners die dat blok 360 pk en meer meegeven.
Oppassen ermee, maar Wikipedia zegt dit:
"Alpina deed dit door de sturing van de directe injectie aan te passen en de standaardzuigers te vervangen door exemplaren van Mahle. Daardoor kon de relatieve turbodruk verhoogd worden tot 1,1 bar (335i: 0,6 bar). Zo werd de compressieverhouding verlaagd van 10,2:1 naar 9,4:1."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenEr stond in Bornem een zwarte M3 E90 deze was echt
Enkel mistte hij nog de blacklines!-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk dacht niet dat er veel aangepast is aan het blok zelf (heb dat hier enige tijd geleden nog gevraagd).
Op hun website heb ik daar nog 'es naar gezocht, ze maakten enkel melding van Mahle zuigers. Stel nog dat die vervangen zijn, er zijn genoeg serieuze tuners die dat blok 360 pk en meer meegeven.
Oppassen ermee, maar Wikipedia zegt dit:
"Alpina deed dit door de sturing van de directe injectie aan te passen en de standaardzuigers te vervangen door exemplaren van Mahle. Daardoor kon de relatieve turbodruk verhoogd worden tot 1,1 bar (335i: 0,6 bar). Zo werd de compressieverhouding verlaagd van 10,2:1 naar 9,4:1."
Dat Bluewater is zo'n frisse kleur eh, ik vind het wel knap.
Spijtig dat ze dit Xdrive's hoger zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSpijtig dat ze dit Xdrive's hoger zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenje kan die verlagen hé
BMW=RWD
Comment
Comment