Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Comment

Comment

Comment

Dat oranjebruin leder is wel knap! Ziet er mij een andere kleur uit dan op de prefacelift.

De rest -> bagger, afvoeren. Ofwel afwachten tot er foto's verschijnen van eentje in 'n donkere kleur en met M Pack.

Comment

hmm, op deze nieuwe foto's ziet ie er al wat beter uit

gewenning kan soms rap gaan

but still one happy E46 driver

Comment

Op eerste zicht vind ik het wel een vooruitgang.
                Heeft Navi prof vanaf nu ook maar 1 cd lader ?

Comment

Ik vind de voorkant ook niet echt geslaagd, zeker niet de golvende lijn boven de koplampen.
                  Achterkant is mooier maar niet in die mate om de voorkant te kunnen compenseren.
                  Geef mij maar de pre facelift!

Comment

kvind de achterlichten iets TE rood of licht da anmij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                      kvind de achterlichten iets TE rood of licht da anmij?
                      om consequent te blijven had je achterligten moeten schrijven

ze zijn enorm rood ja

Comment

Niet mis, maar eerste leveringen in oktober pas ... Denk dat ik er niet ga achter wachten!

Comment

Ben ik even blij met mijn prefacelift met het sportpack Het is nog afwachten op het m-pakket, denk dat hij zo wel veel mooier zal komen te staan. 'k Vind die achterlichten op de facelift echt verre van geslaagd, de voorkant daarentegen valt héél goed mee.. Qua interieur denk ik dat het grootste verschil de nieuwe Idrive is.. ziet er wel keuriger uit, draaiknop verlicht.. maar 't zou nu niet de moeite zijn geweest om daarvoor tot oktober te wachten.
                          -

Comment

Motorkap

Nieuwe foto's bevestigen mijn eerste gedacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              op foto ziet de kont, dankzij die achterlichten, er nog meer cheap-ass uit dan op de preFL.

Nietes !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                ela ela! foefelaar!

On a side note: op die nieuwere foto's oogt de achterkant al pakken beter dan op die foto's daarvoor.

Comment

De achterkant is een verbetering voor mij, de voorkant momenteel niet. Ik wacht op foto's in een meer donker kleurtje. In zijn geheel beschouwd zou ik de FL toch wel verkiezen.

Comment

De achterkant vind ik een geweldige verbetering!

Iemand die de een fotosoepje kan maken en de wagen in een donker kleurtje wil steken?

Comment

Een verbetering ? Ja.
                                      Zeker de achterlichten al had het witte streepje meer performant mogen zijn.
                                      Front : in orde.
                                      Interieur: de ruimte met het scherm is el een heel groot hol geworden. Ik vraag me af of zulk groot scherm op die plaats niet te veel de bestuurder zal afleiden.

En toch geeft deze auto me al een fel verouderde indruk (zelfs met facelift) in vergelijking met de concurrentie en met de toch veel beter gelijnde coupé en cabrio.
                                      Last edited by ; 11/07/2008, 11:59.

Comment

Waar de achterkant van de prefacelift wat te licht oogde, oogt ze nu wat zwaar vind ik

Een verbetering is het echter zeker!

Comment

Nice, maar zit daar nu een stuk wit gekleurd glas bovenin het glas voor de koplampen?
                                          Algemeen genomen, is het zeker een verbetering.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X