Die spiegels die zijn TE groot geworden, vond de oudere véel sportiver...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNee die is niet versmald, en het lijkt ook niet zo.
Edit: het lijkt inderdaad wel een beetje zo, maar het is niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichtenik stoor mij aan de grote, zichtbare naden onder motorkap
verder best wel OK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoweekBMW acht de tijd rijp voor een kleine facelift voor de 3-serie. Inmiddels heeft BMW ook alle details voor Europa vrijgegeven.
De uiterlijke wijzigingen zijn aan de voorkant beperkt gebleven tot een nieuwe motorkap met extra welvingen, nieuwe koplampunits en een nieuwe bumperpartij. De achterbumper heeft plaats gemaakt voor een nieuw exemplaar en op de duurdere versies neemt de spoorbreedte achter met enkele millimeters toe. En natuurlijk heeft BMW ook de achterlichtunits gewijzigd.
Binnenin zijn de wijzigingen beperkt, maar wel zijn er een verbeterd iDrive systeem en nieuwe bekledingsopties. Voor de liefhebbers van elektronica is er een nieuw, 80 Gb audiosysteem voor navigatie en mediabestanden. De informatie is te zien op een nieuw 8,8 inch beeldscherm.
Het belangrijkste technische nieuws is de nieuwe 330d. Deze 3,0-liter turbodiesel is goed voor 245 pk en een maximumkoppel van 520 Nm. Een roetfilter is standaard, optioneel is ook de BluePerformance-technologie leverbaar, die de uitstoot van NOx-deeltjes vermindert. Op de 335i Coupé en 335i Cabrio is nu ook een zeventraps transmissie met dubbele koppeling leverbaar. Het xDrive-systeem is verbeterd en nu ook leverbaar op de 320d.
BMW gunt de gefacelifte 3-serie z’n publieksdebuut op de Autosalon van Parijs. Niet lang daarna verschijnt de auto bij ons in de showrooms. Prijzen zijn nog niet bekend.
Comment
-
Ik vind de voorkant een verbetering. De achterlichten vind ik minder geslaagd. Ik heb zelf de blacklight achterlichten en die vind ik persoonlijk mooier dan de nieuwe in de facelift. Vooral het 'verspringen' in het kofferdeksel. 't is net te weinig of ze hadden het helemaal niet moeten doen. Helemaal rode blokken vind ik ook niet mooi. En de spiegels natuurlijk...veel minder. Afijn vanaf oktober rijd ik met een 'oud' model 3 serie...
Gr. Mila
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenZeer mooi behalve de spiegels die minder sportief zijn.
Blijft de mooiste in zijn klasse.
Soit, smaken en kleuren natuurlijk ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWat is dan wel de mooiste? De A4?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie discussie ga ik hier niet houden Maar waarom direct in de aanval gaan met de A4 te vernoemen? Soit, geen zin in kinderlijk over en weer gelul op die manier. Kan ik toch nooit winnen
Comment
-
Maakt een vreugdedansje....de sedan lijkt zo sterk vanachter op de 8-serie De touring is nu prachtig en de voorzijde vind ik ook een pak knapper. Kortom een zeer bevredigende FLsigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Lelijke achterlichten
en spiegels
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment