Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Prachtige pook. Systeem is natuulijk ook knap.
      lol prachtige pook... in de sexshop heb je tegenwoordig gelijkaardige dingen... heb ik van horen zeggen

Comment

• Gewoonweg véél beter,eentje in Mysticblauw graag!
        Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          lol prachtige pook... in de sexshop heb je tegenwoordig gelijkaardige dingen... heb ik van horen zeggen
          Fok off

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten

Dit > A4 en C-klasse, zonder twijfel.
            Hoe kan je dit nu zeggen, ... tenzij je een voorliefde voor een bepaald merk hebt.

Deze 3-serie vind ik persoonlijk één van de zwakste ontwerpen tussen inderdaad een reeks van andere zwakke ontwerpen van BMW, een reeks die trouwens nog niet gestopt is...

Daarnaast ben ik ook geen fan van de driepuntige ster en de vier cirkels. Ook de C-klasse is zwak van ontwerp. Het begint mooi vooraan, wagen ziet er stoer maar elegant uit. En toch ziet hij er tegelijk weer zo oubollig uit, zoals enkel Mercedes er oubollig kan uitzien. De kont is helemaal om je broek te laten zakken, zelden zo een lelijke kont gezien.

De nieuwe A4 is weer saaiheid ten top, maar maakt ongelofelijk veel vooruitgang tegenover de vorige. Bovendien is saaiheid zowat het handelsmerk van Audi, waar oubolligheid dat van Mercedes is dus dat kan je Audi niet verwijten... Het ergste is nog dat men de zaaiheid door middel van foute led-lampjes probeert te verdoezelen. het geheel is echt compleet not done, maar aangezien ik de enige ben die dat vind moet je hier niet teveel aandacht aan schenken...

Qua looks en lijnen is de A4 wel veruit de mooiste, met voorsprong. De Mercedes komt voor mij op de tweede plaats, met een haarlengte voor deze gefacelifte BMW.

Probleem met deze 3 is dat hij helemaal geen handelsmerk uitstraalt. Van de 1-serie kan je nog zeggen dat hij rijplezier uitstraalt (waarbij ik om één of andere reden aan kikkers en eenden moet denken...???) , van de overigens zeer mooie E92 kan je zeggen dat het een raspaard van een coupé is, maar deze berline is
            Last edited by ; 14/07/2008, 20:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
              Tja, een designwonder zal deze 3-serie nooit meer worden, maar ik ben wel verbaasd over de kritisch reacties van sommige BMW-liefhebbers. Ik vind dit persoonlijk een grote verbetering, de pre-facelift is één van de meest om een facelift schreeuwende modellen die ik ooit gezien heb.
              Neen toch niet bij mij, enkel het dashboard(vooral zonder i-Drive)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                Twas gisteren geweldig in café

mijne maat heeft sinds vorige week zijn nieuwe 3, het oud model

heb het hem een aantal keer doorgestoken

uiteindelijk is ie het zo beu dat ie zegt: "uw model is nog ouwer dan het mijne"

waarop ik antwoord: "kan wel zijn, maar ik heb de facelift van mijn modelreeks "

En toch vind ik 6 van de 10 facelift's minder mooi.

Comment

• Voor mij een zwarte E90 M3 pré-FL met een DKG en peddelkes aan het stuur, en de blacklines, en een Lemon interieurke met piano-lak lijsten

SNEL !!

Desalniettemin vind ik de facelift wel mooi. Het blijft een moeilijke opgave om een bestaande bestseller een update geven.

Mijn "oud" modelleke vind ik nog altijd prachtig

Comment

• ik vind 'm prachtig

eindelijk die nierkes met de afgeplatte bovenkant weg, is ook één van de minpuntjes op de 6 reeks

hopelijk blijven de niertjes zo op de versies met sportpack want op de 1 hebben de versies met sportpakket nog altijd de ouwe niertjes

Comment

• Dit was toch totaal onnodig?
                      BMW heeft weer een mooie auto lelijk gemaakt, duidelijk mikken ze met zo'n design op de Chinese markt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        duidelijk mikken ze met zo'n design op de Chinese markt...
                        Ik denk niet dat dat echt de bedoeling is van BMW

Comment

• Iemand al foto's in een donkere kleur gevonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            op de 1 hebben de versies met sportpakket nog altijd de ouwe niertjes
                            Daar ben ik juist wel blij om!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Daar ben ik juist wel blij om!
                              op de 1 waren ze dan ook niet verkeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                Ik denk niet dat dat echt de bedoeling is van BMW
                                Je moet dat niet letterlijk opnemen

Comment

• Ik vind het een hele verbetering. Moest ik nu een wagen kiezen in dit segment, ik zou dadelijk voor de touting gaan.

Comment

• Ik vind 'm best wel geslaagd. De voorkant is even wennen, maar de achterkant en het interieur zijn er toch een stuk op vooruit gegaan.

Comment

• Ik vind de voorkant verbeterd, maar die achterkant. fack das is wennen. Het is zo gelijk geforceerd

Comment

• En toch heb ik een facelift besteld.
                                        Al een goede maand geleden. Levering is voorzien rond 5 november :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten
                                          En toch heb ik een facelift besteld.
                                          Al een goede maand geleden. Levering is voorzien rond 5 november :-)
                                          Toink! Welke motoristaie?

Wij staan op de rand om een 325d te bestellen en die zou half oktober beschikbaar moeten zijn...

Comment

Working...
                                          X