Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Prachtige pook. Systeem is natuulijk ook knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenlol prachtige pook... in de sexshop heb je tegenwoordig gelijkaardige dingen... heb ik van horen zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
Dit > A4 en C-klasse, zonder twijfel.
Deze 3-serie vind ik persoonlijk één van de zwakste ontwerpen tussen inderdaad een reeks van andere zwakke ontwerpen van BMW, een reeks die trouwens nog niet gestopt is...
Daarnaast ben ik ook geen fan van de driepuntige ster en de vier cirkels. Ook de C-klasse is zwak van ontwerp. Het begint mooi vooraan, wagen ziet er stoer maar elegant uit. En toch ziet hij er tegelijk weer zo oubollig uit, zoals enkel Mercedes er oubollig kan uitzien. De kont is helemaal om je broek te laten zakken, zelden zo een lelijke kont gezien.
De nieuwe A4 is weer saaiheid ten top, maar maakt ongelofelijk veel vooruitgang tegenover de vorige. Bovendien is saaiheid zowat het handelsmerk van Audi, waar oubolligheid dat van Mercedes is dus dat kan je Audi niet verwijten... Het ergste is nog dat men de zaaiheid door middel van foute led-lampjes probeert te verdoezelen. het geheel is echt compleet not done, maar aangezien ik de enige ben die dat vind moet je hier niet teveel aandacht aan schenken...
Qua looks en lijnen is de A4 wel veruit de mooiste, met voorsprong. De Mercedes komt voor mij op de tweede plaats, met een haarlengte voor deze gefacelifte BMW.
Probleem met deze 3 is dat hij helemaal geen handelsmerk uitstraalt. Van de 1-serie kan je nog zeggen dat hij rijplezier uitstraalt (waarbij ik om één of andere reden aan kikkers en eenden moet denken...???) , van de overigens zeer mooie E92 kan je zeggen dat het een raspaard van een coupé is, maar deze berline is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk BerichtenTja, een designwonder zal deze 3-serie nooit meer worden, maar ik ben wel verbaasd over de kritisch reacties van sommige BMW-liefhebbers. Ik vind dit persoonlijk een grote verbetering, de pre-facelift is één van de meest om een facelift schreeuwende modellen die ik ooit gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenTwas gisteren geweldig in café
mijne maat heeft sinds vorige week zijn nieuwe 3, het oud model
heb het hem een aantal keer doorgestoken
uiteindelijk is ie het zo beu dat ie zegt: "uw model is nog ouwer dan het mijne"
waarop ik antwoord: "kan wel zijn, maar ik heb de facelift van mijn modelreeks "
Comment
-
Voor mij een zwarte E90 M3 pré-FL met een DKG en peddelkes aan het stuur, en de blacklines, en een Lemon interieurke met piano-lak lijsten
SNEL !!
Desalniettemin vind ik de facelift wel mooi. Het blijft een moeilijke opgave om een bestaande bestseller een update geven.
Mijn "oud" modelleke vind ik nog altijd prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichtenduidelijk mikken ze met zo'n design op de Chinese markt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenop de 1 hebben de versies met sportpakket nog altijd de ouwe niertjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDaar ben ik juist wel blij om!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk denk niet dat dat echt de bedoeling is van BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenEn toch heb ik een facelift besteld.
Al een goede maand geleden. Levering is voorzien rond 5 november :-)
Wij staan op de rand om een 325d te bestellen en die zou half oktober beschikbaar moeten zijn...
Comment
Comment