Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Toink! Welke motoristaie?

Wij staan op de rand om een 325d te bestellen en die zou half oktober beschikbaar moeten zijn...
    't is maar een 318d berline, businessline met professional navigatie, sensatec, donkere ramen en Arktis kleurtje. (firmawagen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten
      't is maar een 318d berline, businessline met professional navigatie, sensatec, donkere ramen en Arktis kleurtje. (firmawagen)
      Waarom "maar"? je zal er veel plezier aan beleven.

Leuke opties ook trouwens, enkel het kleurtje is mijn ding niet, maar dat zijn smaken.

Stel hem zeker voor als je hem hebt!

Comment

Waarom "maar"? je zal er veel plezier aan beleven.

Leuke opties ook trouwens, enkel het kleurtje is mijn ding niet, maar dat zijn smaken.

Stel hem zeker voor als je hem hebt!
        Dat kleurtje dat is inderdaad iets "raars". Ik weet ook ni goed wat ik er moet van vinden maar ik kan het niet meer veranderen. Anders zou ik voor één van de nieuwe kleuren gaan.
        Ofwel dat blue water of dat grijsachtige

Comment

Dat kleurtje dat is inderdaad iets "raars". Ik weet ook ni goed wat ik er moet van vinden maar ik kan het niet meer veranderen. Anders zou ik voor één van de nieuwe kleuren gaan.
          Exclusief is het wel.

Heb jij de nieuwe kleuren al gezien?

Rood interieur beschikbaar? Veel meer interieurkleuren?

Want dat vond ik bij de PFL wat pover.

Comment

• Facelift Info

Hier vind je een document dat de meeste info over de facelift bevat tot nu toe (inclusief kleur info):

Om een idee te krijgen van die kleuren kan je naar de X6 configurator kijken of gewoon naar afgeleverde X6'en natuurlijk .

Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat lemon niet langer beschikbaar is (onze vorige E90 was sapphire black op lemon + individual pianolak).

Merk ook de verbrede "track width" op .
            Last edited by ; 16/07/2008, 22:48.

Comment

Er is er nog geen enkele in productie, dus je kan zeker nog veranderen, gewoon contact opnemen met de concessie dat ze de kleur van je keuze nemen, de prijs van metallic blijft toch gelijk, en in herverkoopwaarde ga je zeker niet zakken door een andere kleur als Arktis te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk Berichten
                Er is er nog geen enkele in productie, dus je kan zeker nog veranderen, gewoon contact opnemen met de concessie dat ze de kleur van je keuze nemen, de prijs van metallic blijft toch gelijk, en in herverkoopwaarde ga je zeker niet zakken door een andere kleur als Arktis te nemen.
                Ik weet het. Hij staat op de productieplanning voor begin october maar ik moet via de leasingafdeling van mijn firma passeren en die doen daar moeilijk over.
                Die Arktis vind ik soms heel mooi en soms lelijk. Veel hangt af van het licht en hoe proper dat hij is.
                Ik zou graag eerst dat Blue water in het echt willen zien.

Comment

Ik weet het. Hij staat op de productieplanning voor begin october maar ik moet via de leasingafdeling van mijn firma passeren en die doen daar moeilijk over.
                  Die Arktis vind ik soms heel mooi en soms lelijk. Veel hangt af van het licht en hoe proper dat hij is.
                  Ik zou graag eerst dat Blue water in het echt willen zien.
                  Arktis bestaat niet meer vanaf september!!!!!!!

Nieuwe kleuren zijn spacegrau, bluewater en Tasman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk Berichten
                    Hier vind je een document dat de meeste info over de facelift bevat tot nu toe (inclusief kleur info):

Om een idee te krijgen van die kleuren kan je naar de X6 configurator kijken of gewoon naar afgeleverde X6'en natuurlijk .

Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat lemon niet langer beschikbaar is (onze vorige E90 was sapphire black op lemon + individual pianolak).

Merk ook de verbrede "track width" op .
                    Enkel de 330d is vernieuwd?

Jammer zeg, ik had een boost verwacht voor de 335i en 335d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten
                      Arktis bestaat niet meer vanaf september!!!!!!!

Nieuwe kleuren zijn spacegrau, bluewater en Tasman
                      Klopt, ik heb bevestiging gevraagd aan mij dealer.
                      Ik zal een ander kleurtje moeten kiezen, zeker.
                      Ik zou dat blauw weleens in het echt willen zien. Space grau vind ik mooi op de 5-serie maar ik weet niet wat dat geeft op de LCI 3 serie.

Comment

Klopt, ik heb bevestiging gevraagd aan mij dealer.
                        Ik zal een ander kleurtje moeten kiezen, zeker.
                        Ik zou dat blauw weleens in het echt willen zien. Space grau vind ik mooi op de 5-serie maar ik weet niet wat dat geeft op de LCI 3 serie.
                        Spacegrau!

LCI? code voor facelift?

Comment

• there are a total of eleven colours available for the seat covers in Dakota leather including the three new colours Oyster,
                          Saddle Brown and Red Brown. The new range includes gloss-finish decor
                          strips in Diamond Black and Space Grey as well as the finishes fine-grain
                          brushed aluminium and walnut with horizontal grain.
                          Twelve paint finishes are available for the exterior. The program now also
                          includes metallic finishes in the colours Space Grey, Bluewater and Tasman.
                          In addition there are nine optionally available light alloy rims, six of which
                          have a new sporty spoke design.
                          Lekker!

Comment

LCI? code voor facelift?
                            LifeCycle Impulse.
                            BMW-speak voor een MLU.

Comment

• thx

Comment

• Ik heb als firmawagen een 318D besteld. Oorspronkelijk een Sparkling Graphite maar kreeg bericht van de carfleetmanager dat deze kleur niet meer bestaat en hij stelde Space Grau voor. Wilt dit zeggen dat ik dan de nieuwe faselift ook ga krijgen en ik hem pas ten vroegste oktober ga krijgen?

Ook zouden de 156 velgen niet meer bestaan heb ik gehoord? Wat zijn dan nu de velgen? Op de BMW site zelf vind je alleen maar die van het "oude" model terug...

Grts!

Roel

Comment

• Hoogstwaarschijnlijk ga je dan al een gefacelift model hebben.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                                    Dit > A4 en C-klasse, zonder twijfel.
                                    Ik ben zelf ook een BMW-liefhebber, maar qua looks durf ik toch te zeggen dat de BMW 3 geen hoogvlieger is. Ik vind de A4 en de Merc C ook wel knap, maar ze bezorgen mij absoluut geen kippevelgevoel. We spreken hier dan over de berlines. Wat de veredelde camionetten betreft (lees: breaks) vind ik in deze categorie de nieuwe A4 Avant veruit de knapste qua design.

Uiteindelijk zal ieder merk wel z'n liefhebbers hebben waardoor de concurrentiestrijd tussen deze wagens niet verminderen...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wanneer zou de 3 facelift bij de dealers staan? Al iets gekend van prijzen?

Comment

• Het is wachten op de brochure vrees ik. Nergens iets te vinden over kleuren, velgen,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                          Wanneer zou de 3 facelift bij de dealers staan? Al iets gekend van prijzen?
                                          alle prijzen, kleuren, opties en velgen zijn gekend!!!!
                                          staat bij ons rond 10 september

Comment

Working...
                                          X