Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten't is maar een 318d berline, businessline met professional navigatie, sensatec, donkere ramen en Arktis kleurtje. (firmawagen)
Leuke opties ook trouwens, enkel het kleurtje is mijn ding niet, maar dat zijn smaken.
Stel hem zeker voor als je hem hebt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWaarom "maar"? je zal er veel plezier aan beleven.
Leuke opties ook trouwens, enkel het kleurtje is mijn ding niet, maar dat zijn smaken.
Stel hem zeker voor als je hem hebt!
Ofwel dat blue water of dat grijsachtige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenDat kleurtje dat is inderdaad iets "raars". Ik weet ook ni goed wat ik er moet van vinden maar ik kan het niet meer veranderen. Anders zou ik voor één van de nieuwe kleuren gaan.
Heb jij de nieuwe kleuren al gezien?
Rood interieur beschikbaar? Veel meer interieurkleuren?
Want dat vond ik bij de PFL wat pover.
Comment
-
Facelift Info
Hier vind je een document dat de meeste info over de facelift bevat tot nu toe (inclusief kleur info):
Om een idee te krijgen van die kleuren kan je naar de X6 configurator kijken of gewoon naar afgeleverde X6'en natuurlijk .
Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat lemon niet langer beschikbaar is (onze vorige E90 was sapphire black op lemon + individual pianolak).
Merk ook de verbrede "track width" op .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenDat kleurtje dat is inderdaad iets "raars". Ik weet ook ni goed wat ik er moet van vinden maar ik kan het niet meer veranderen. Anders zou ik voor één van de nieuwe kleuren gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk BerichtenEr is er nog geen enkele in productie, dus je kan zeker nog veranderen, gewoon contact opnemen met de concessie dat ze de kleur van je keuze nemen, de prijs van metallic blijft toch gelijk, en in herverkoopwaarde ga je zeker niet zakken door een andere kleur als Arktis te nemen.
Die Arktis vind ik soms heel mooi en soms lelijk. Veel hangt af van het licht en hoe proper dat hij is.
Ik zou graag eerst dat Blue water in het echt willen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenIk weet het. Hij staat op de productieplanning voor begin october maar ik moet via de leasingafdeling van mijn firma passeren en die doen daar moeilijk over.
Die Arktis vind ik soms heel mooi en soms lelijk. Veel hangt af van het licht en hoe proper dat hij is.
Ik zou graag eerst dat Blue water in het echt willen zien.
Nieuwe kleuren zijn spacegrau, bluewater en Tasman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk BerichtenHier vind je een document dat de meeste info over de facelift bevat tot nu toe (inclusief kleur info):
Om een idee te krijgen van die kleuren kan je naar de X6 configurator kijken of gewoon naar afgeleverde X6'en natuurlijk .
Persoonlijk vind ik het zeer jammer dat lemon niet langer beschikbaar is (onze vorige E90 was sapphire black op lemon + individual pianolak).
Merk ook de verbrede "track width" op .
Jammer zeg, ik had een boost verwacht voor de 335i en 335d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk BerichtenArktis bestaat niet meer vanaf september!!!!!!!
Nieuwe kleuren zijn spacegrau, bluewater en Tasman
Ik zal een ander kleurtje moeten kiezen, zeker.
Ik zou dat blauw weleens in het echt willen zien. Space grau vind ik mooi op de 5-serie maar ik weet niet wat dat geeft op de LCI 3 serie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenKlopt, ik heb bevestiging gevraagd aan mij dealer.
Ik zal een ander kleurtje moeten kiezen, zeker.
Ik zou dat blauw weleens in het echt willen zien. Space grau vind ik mooi op de 5-serie maar ik weet niet wat dat geeft op de LCI 3 serie.
LCI? code voor facelift?
Comment
-
there are a total of eleven colours available for the seat covers in Dakota leather including the three new colours Oyster,
Saddle Brown and Red Brown. The new range includes gloss-finish decor
strips in Diamond Black and Space Grey as well as the finishes fine-grain
brushed aluminium and walnut with horizontal grain.
Twelve paint finishes are available for the exterior. The program now also
includes metallic finishes in the colours Space Grey, Bluewater and Tasman.
In addition there are nine optionally available light alloy rims, six of which
have a new sporty spoke design.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenLCI? code voor facelift?
BMW-speak voor een MLU.
Comment
-
Ik heb als firmawagen een 318D besteld. Oorspronkelijk een Sparkling Graphite maar kreeg bericht van de carfleetmanager dat deze kleur niet meer bestaat en hij stelde Space Grau voor. Wilt dit zeggen dat ik dan de nieuwe faselift ook ga krijgen en ik hem pas ten vroegste oktober ga krijgen?
Ook zouden de 156 velgen niet meer bestaan heb ik gehoord? Wat zijn dan nu de velgen? Op de BMW site zelf vind je alleen maar die van het "oude" model terug...
Grts!
Roel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDit > A4 en C-klasse, zonder twijfel.
Uiteindelijk zal ieder merk wel z'n liefhebbers hebben waardoor de concurrentiestrijd tussen deze wagens niet verminderen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWanneer zou de 3 facelift bij de dealers staan? Al iets gekend van prijzen?
staat bij ons rond 10 september
Comment
Comment