bluewater metallic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenMits de juiste aankleding kan je er echt een droomexemplaar van maken!
Comment
-
Ok net bericht gehad van de dealer:
Wij hebben uw bestelling mogen ontvangen en proficiat hiervoor
De wagen is in bestelling voor september en dit maakt dat u modeljaar 2009 met face lift krijgt.
Nieuwe facelift.
Heb deze kleuren besteld dan:
Koetswerkkleur: Space Grau Metallic
Interieurkleur: Stof Fluid Anthrazit
Decoratieve lijst: Titan Matt
Velgen zullen, als ik die brochure mag geloven de 282 versies worden. Voorheen de 156 dubbelspaaks.
Hier de 282 van uit de brochure:
En hier de 156 dubbelspaaks:
Vond de dubbelspaaks toch iets mooier, maar die kleine foto van de 282 kan misleiden he...
Grts,
Roel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenMisschien zijn LED daytime running lights wel een leuk idee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenOk net bericht gehad van de dealer:
De wagen is in bestelling voor september en dit maakt dat u modeljaar 2009 met face lift krijgt.
Nieuwe facelift.
Velgen zullen, als ik die brochure mag geloven de 282 versies worden. Voorheen de 156 dubbelspaaks.
Vond de dubbelspaaks toch iets mooier, maar die kleine foto van de 282 kan misleiden he...
Grts,
Roel
WIj hadden die 156, was toen de mooiste 16" velg. ik dnek toch dat de nieuwe groter zal lijken door het doorlopen van de spaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichtenmomenteel kan een 318d of 320d nog steeds besteld worden pré-LCI, dus pas op en vraag goed na wat er besteld wordt
Comment
-
Die iPhone integratie lijkt me ook wel mooi...
Maar in die nieuwe brochure zie ik 2 mogelijkheden staan:
Erweiterte Anbindung des Musik-Players im Mobiltelefon
zur komfortablen Anbindung von Mobiltelefonen mit integrierten
MP3-Playern (z.B. iPhone) in der Mittelkonsole, spezieller
Snap-In-Adapter mit USB-Funktion zum Abspielen der im Mobiltelefon
gespeicherten Audiodateien erforderlich (Bezug über Sonderzubehör)
Nur in Verbindung mit einer Handyvorbereitung und USB-Audio-Schnittstelle
Details und Voraussetzungen zu kompatiblen Mobiltelefonen und
verfügbaren Snap-In-Adaptern siehe www.bmw.de/bluetooth
Prijs100€
iPod-Schnittstelle
zum Anschluss des Apple iPod (photo, mini, nano, classic, touch) oder
Apple iPhone an das Audiosystem, mit Audioausgabe, Bedienung über
Multifunktionslenkrad, iDrive Controller oder Radio sowie
Akkuaufladung
Nicht in Verbindung mit CD-Wechsler (SA 672)
Prijs 242€
Mijn duits is nu niet zo goed om het verschil te kunnen zien? Is de duurdere versie ook bruikbaar met handsfree bellen en de goedkopere versie enkel voor muziek te kunnen afspelen?
Comment
-
Dat eerste, is iets dat je nog 'es bovenop de Bluetooth telefoonkit én de USB-optie én de snap-in adapter kan nemen (zonder deze opties, samengetelt een dure hoop uiteindelijk, kan je die optie niet kiezen). Dan kan je, als je telefoon in de snap-in adapter zit, de in de GSM opgeslagen MP3's ook afspelen.
De tweede optie is iets dat je los kan nemen van de Bluetooth telefoonkit. Dan koppel je een Ipod gewoon aan via de Aux en de USB, en dan kan je 'm "bedienen" via je auto.
Nog makkelijker is gewoon een USB-stick inpluggen. Muziek erop, altijd in de auto laten, nooit moeten aankoppelen, en altijd je muziek bij de hand.
Comment
-
Hoe doen ze het toch? Vorige week las ik nog de GTO waar er een test in stond van de C63, de IS-F en de M3 berline. Ik werd door die test zó verliefd op die zilveren M3 met blacklines... En nu is het direct weer verbrot!
De nieuwe neus is lelijk, de achterlichten zijn lelijker dan de vorige blacklines en de spiegels zijn bedroevend qua vormgeving... I don't like this at all!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenEn die USB optie, is die standaard voorzien? In dat geval moet ik gewoon m'n iphone kabel die ik al heb inpluggen en kan ik muziek luisteren en handsfree bellen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHoe doen ze het toch? Vorige week las ik nog de GTO waar er een test in stond van de C63, de IS-F en de M3 berline. Ik werd door die test zó verliefd op die zilveren M3 met blacklines... En nu is het direct weer verbrot!
De nieuwe neus is lelijk, de achterlichten zijn lelijker dan de vorige blacklines en de spiegels zijn bedroevend qua vormgeving... I don't like this at all!
Op de achterlichten na, maar hopelijk komen die ook in blackline variant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenNiet mis, maar eerste leveringen in oktober pas ... Denk dat ik er niet ga achter wachten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenVeel zaken waar je geen last van hebt als je een M3 kiest.
Op de achterlichten na, maar hopelijk komen die ook in blackline variant.
Zou je de facelift-lichten kunnen vervangen door pré-FL blacklines?
Nu niet dat ik direct in de markt ben voor zo'n auto, maar kwestie dat ik weer goed kan dromen vannacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenEn die USB optie, is die standaard voorzien? In dat geval moet ik gewoon m'n iphone kabel die ik al heb inpluggen en kan ik muziek luisteren en handsfree bellen??
Wil je niet zoveel uitgeven, dan kan je op de standaard radio (of de Professional, of een navigatiesysteem) de Ipod-connector kopen. Die mondt uit in je handschoenkastje. Die kost 242 EUR. Bediening wederom via radio en stuurwieltoetsen.
Je kan nog minder, namelijk gewoon de Ipod via de standaard AUX-in connector aansluiten, maar dan moet je je Ipod bedienen op het toestel zelf.
Die optie van 100 EUR om je geïntegreerde muziekspeler in je Iphone te laten spelen via radio/stuurbediening, is een bijkomende optie als je de radio Professional (minstens ; in D 210 EUR), een Bluetooth-telefoonvoorbereiding (minstens 770 EUR), de USB-aansluiting (optie van 300 EUR in D) en een snap-in adapter voor je telefoon (om 'm vast te klikken, zit in de armsteun, in D 77 EUR) koopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee, da's die optie van (in Duitsland) 300 EUR. Daarvoor moet je ook al minstens de radio Professional kiezen (in Duitsland 210 EUR). Als je dan je Ipod via de extra kabel (in Duitsland 47,50 EUR) aansluit op de AUX-poort en de USB-poort, kan je je Ipod bedienen via je autoradio (en stuurwieltoetsen). Kost dus in totaal een kleine 560 EUR (D).
Wil je niet zoveel uitgeven, dan kan je op de standaard radio (of de Professional, of een navigatiesysteem) de Ipod-connector kopen. Die mondt uit in je handschoenkastje. Die kost 242 EUR. Bediening wederom via radio en stuurwieltoetsen.
Je kan nog minder, namelijk gewoon de Ipod via de standaard AUX-in connector aansluiten, maar dan moet je je Ipod bedienen op het toestel zelf.
Die optie van 100 EUR om je geïntegreerde muziekspeler in je Iphone te laten spelen via radio/stuurbediening, is een bijkomende optie als je de radio Professional (minstens ; in D 210 EUR), een Bluetooth-telefoonvoorbereiding (minstens 770 EUR), de USB-aansluiting (optie van 300 EUR in D) en een snap-in adapter voor je telefoon (om 'm vast te klikken, zit in de armsteun, in D 77 EUR) koopt.
Pfff wat een meerkost voor een beetje muziek ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenPfff wat een meerkost voor een beetje muziek ...
De Ipod-connector kabel, die bij de dealer moet worden geïnstalleerd, is de beste optie, lijkt me. Volledige compatibiliteit (bediening via auto), en nog nét betaalbaar.
Ik heb geen Ipod, en wou sowieso de Radio Pro (omdat ik een Bluetooth-telefoonsysteem wou), dus dan was de 300 EUR voor de USB-connector voor mij ook 'n "kleine" optie. Bij mij zit daar een 4 GB USB-stickje in, met enkele mappen vol muziek. Werkt ook perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenOk net bericht gehad van de dealer:
Nieuwe facelift.
Grts,
Roel
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJe kan nog minder, namelijk gewoon de Ipod via de standaard AUX-in connector aansluiten, maar dan moet je je Ipod bedienen op het toestel zelf.
Doordat ik mijn i-pod in dat kleine bakje leg, naast de handrem, ligt dat kabeltje onder mijn armsteun.
Door het soms toeklappen van die armsteun, of door de druk op dat kabeltje, ontstaan er soms slechte contacten in die kabel.
Op zich zou ik opteren voor de USB-connector, zo kan je de nummers ook bedienen via je stuur, en met een navi kan je het zelfs zien op je navi-scherm.
Met die AUX kan je enkel het volume regelen via je stuur.
Comment
Comment