Het lijkt erop dat het onnodig is om een M pack te nemen, gezien de weinige verschillen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Enkel achteraan ga men het verschil zien met de diffusor. Het interieur is ook na te bestellen(zoals zwart hemeldak, sportstoelen,...) Het stuurtje zal ook anders zijn met het "M" logo, maar toch vind het het standaard sportstuurtje(dat hetzelfde dikte/diameter heeft) mooier met de chromé stripjes erop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autofan Bekijk Berichtenidd weinig verschil, de M er wel iets beter uit, maar het prijskaartje licht in verhouding mss wat te hoog
Comment
-
Ben net nog naar de dealer geweest om een ander kleurtje te kiezen vermits Arktis er niet meer bij zit. Nu weet ik het niet meer.
Op foto lijkt dat bluewater wel mooi maar ik vrees dat dat in het echt wat tegen kan vallen.
Spacegrau en zwart blijft nog over.....
Sugesties? 't voor een berline en de achterste ramen zullen donkerder zijn....
Die van de garage is overtuigd dat spacegrau de meest gekozen kleur gaat zijn want er was in het verleden veel vraag naar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenBen net nog naar de dealer geweest om een ander kleurtje te kiezen vermits Arktis er niet meer bij zit. Nu weet ik het niet meer.
Op foto lijkt dat bluewater wel mooi maar ik vrees dat dat in het echt wat tegen kan vallen.
Spacegrau en zwart blijft nog over.....
Sugesties? 't voor een berline en de achterste ramen zullen donkerder zijn....
Die van de garage is overtuigd dat spacegrau de meest gekozen kleur gaat zijn want er was in het verleden veel vraag naar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenStandaard bumper:
Ziet er netjes en stoer uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenIs dit ook de standaard bumper op de E90?
Ziet er netjes en stoer uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk BerichtenMultimedia specials zijn online
E90 : http://www.bmw.com/com/de/newvehicle...xperience.html
E91 : http://www.bmw.com/com/de/newvehicle...xperience.html
facelift
massa's verbeterd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwie koopt er nu als autoliefhebber een standaard auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenTja als je een firmawagen "moet" nemen heb je niet veel keuze bij ons hoor...
Comment
Comment