Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk Berichten
    Nice, maar dit is toch geen standaard E90? Getinte achterruiten, velgen zullen ook wel niet standaard zijn?
    Ooit al eens release foto's geweten van een auto in standaard-trim?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
      Ooit al eens release foto's geweten van een auto in standaard-trim?
      Nee, maar het zou wel verdomd handig zijn!

Comment

Nee, maar het zou wel verdomd handig zijn!

Inderdaad!

"Ow damn, die facelift ziet er goed uit!"

*vinkt 10.000 Euro aan opties uit*

"Oei "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Nee, da's die optie van (in Duitsland) 300 EUR. Daarvoor moet je ook al minstens de radio Professional kiezen (in Duitsland 210 EUR). Als je dan je Ipod via de extra kabel (in Duitsland 47,50 EUR) aansluit op de AUX-poort en de USB-poort, kan je je Ipod bedienen via je autoradio (en stuurwieltoetsen). Kost dus in totaal een kleine 560 EUR (D).

Wil je niet zoveel uitgeven, dan kan je op de standaard radio (of de Professional, of een navigatiesysteem) de Ipod-connector kopen. Die mondt uit in je handschoenkastje. Die kost 242 EUR. Bediening wederom via radio en stuurwieltoetsen.

Je kan nog minder, namelijk gewoon de Ipod via de standaard AUX-in connector aansluiten, maar dan moet je je Ipod bedienen op het toestel zelf.

Die optie van 100 EUR om je geïntegreerde muziekspeler in je Iphone te laten spelen via radio/stuurbediening, is een bijkomende optie als je de radio Professional (minstens ; in D 210 EUR), een Bluetooth-telefoonvoorbereiding (minstens 770 EUR), de USB-aansluiting (optie van 300 EUR in D) en een snap-in adapter voor je telefoon (om 'm vast te klikken, zit in de armsteun, in D 77 EUR) koopt.
          Ik heb een sony mp3 speler enkel op de usb connector (optie) aangesloten en alles kan bediend worden via radio en stuur. Geen extra connectors nodig.

Comment

Tja als je een firmawagen "moet" nemen heb je niet veel keuze bij ons hoor...
            Heb ook een firma wagen en heb wel getinte ramen, andere velgen, enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
              Heb ook een firma wagen en heb wel getinte ramen, andere velgen, enz...
              Bij ons is dat niet mogelijk..fixed setup, take it or leave it...
              Enkel de kleuren kunnen we kiezen...

Nuja, het is wel de 318D met Business Pack dus dat op zich is al niet slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                én de facelift E90 heeft geen M-pack nodig, dus da spaart ook weeral geld uit

sportzetels, M-stuur + pook, m-ophanging & antraciet hemel en je bent er ook
                Super !

Mijn volgende bedrijfswagen wordt een M-pack-a-like

Ik zou hem graag in het rood nemen, maar dat mag niet van de lease-firma,
                het moet een metallic kleur zijn

Misschien toch nog maar eens onderhandelen.

Comment

• pfft. Op de Belgische website van BMW wordt er nog met geen woord gerept over de nieuwe 3 serie.
                  Goed bezig. Ik moet wel een nieuwe kleur kiezen, hé!
                  Kan iemand de E90 in spacegrau photoshoppen? 't is wel een mooie kleur bij de X5-X6 en de 5-serie maar dat wil nog niet zeggen dat dit ook het geval is voor de 3, hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichten
                    pfft. Op de Belgische website van BMW wordt er nog met geen woord gerept over de nieuwe 3 serie.
                    Kan iemand de E90 in spacegrau photoshoppen? 't is wel een mooie kleur bij de X5-X6 en de 5-serie maar dat wil nog niet zeggen dat dit ook het geval is voor de 3, hé

Ik heb hem in Space Grau besteld maar is natuurlijk een gok

Comment

Ik heb hem in Space Grau besteld maar is natuurlijk een gok
                      En welke kleur van zetels? Ik heb sensatec zwart. Alleen dat buitenkleurtje, hé...
                      Dat bluewater lijkt op foto ook niet mis maar ik vraag me af wat dat gaat geven in het echt.
                      Als de zon er op schijnt zal dat best wel mooi zijn, zoals bij Arktis maar in deze donkere dagen....

Comment

En welke kleur van zetels? Ik heb sensatec zwart. Alleen dat buitenkleurtje, hé...
                        Dat bluewater lijkt op foto ook niet mis maar ik vraag me af wat dat gaat geven in het echt.
                        Als de zon er op schijnt zal dat best wel mooi zijn, zoals bij Arktis maar in deze donkere dagen....
                        Fluid Antrazit en Titanium Matt lijsten. Kwestie dat hij niet zo snel vuil lijkt

Comment

Nice, maar dit is toch geen standaard E90? Getinte achterruiten, velgen zullen ook wel niet standaard zijn?
                          Neen zekers niet bij foto's uit een folder. Deze getoonde velgen zijn 18" en de wagen heeft de optionele donkere getinte ruiten en heeft een shadowline uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                            Ik heb een sony mp3 speler enkel op de usb connector (optie) aangesloten en alles kan bediend worden via radio en stuur. Geen extra connectors nodig.
                            Yves, ik had het over de iPod en de iPod alleen. Hoe 't met andere MP3-spelers zit, weet ik niet, en daar had ik 't dan niet over. Wat ik schreef, is correct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                              Super !

Mijn volgende bedrijfswagen wordt een M-pack-a-like

Ik zou hem graag in het rood nemen, maar dat mag niet van de lease-firma,
                              het moet een metallic kleur zijn

Misschien toch nog maar eens onderhandelen.
                              Komt de 3 Fl er ook niet in het metallic rood van de 1 of de X6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Komt de 3 Fl er ook niet in het metallic rood van de 1 of de X6?
                                Het sedona-rot of het Vermillion-rot, ik weet het eigenlijk niet.
                                Dat zijn op zich ook wel mooie tinten, maar niet hetzelfde als
                                bijvoorbeeld een Imola-rode.

Maar als er een metallic rood bijzit, dan ga ik het toch sterk overwegen. Het zal eens iets anders zijn als het obligate zwart of grijs

Comment

Bij ons is dat niet mogelijk..fixed setup, take it or leave it...
                                  Enkel de kleuren kunnen we kiezen...

Nuja, het is wel de 318D met Business Pack dus dat op zich is al niet slecht
                                  Ik heb gewoon een budget. Kan dus mijn wagen aankleden zoals ik wil. Voordeel natuurlijk

Comment

• i love it

staat die al op de london motor show of in paris?

dat de belgische prijze er maar snel zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                      i love it

staat die al op de london motor show of in paris?

dat de belgische prijze er maar snel zijn
                                      Gewoon bij de dealer langs gaan en die kan je de totaalprijs al meedelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Gewoon bij de dealer langs gaan en die kan je de totaalprijs al meedelen.
                                        echt? morge dan even langs den dealer gaan

Comment

pfft. Op de Belgische website van BMW wordt er nog met geen woord gerept over de nieuwe 3 serie.
                                          voila in spacegrau, wel een touring

Last edited by funcup; 22/07/2008, 14:22.

Comment

Working...
                                          X