Oorspronkelijk geplaatst door RoelG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenOoit al eens release foto's geweten van een auto in standaard-trim?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenNee, maar het zou wel verdomd handig zijn!
Inderdaad!
"Ow damn, die facelift ziet er goed uit!"
*vinkt 10.000 Euro aan opties uit*
"Oei "
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee, da's die optie van (in Duitsland) 300 EUR. Daarvoor moet je ook al minstens de radio Professional kiezen (in Duitsland 210 EUR). Als je dan je Ipod via de extra kabel (in Duitsland 47,50 EUR) aansluit op de AUX-poort en de USB-poort, kan je je Ipod bedienen via je autoradio (en stuurwieltoetsen). Kost dus in totaal een kleine 560 EUR (D).
Wil je niet zoveel uitgeven, dan kan je op de standaard radio (of de Professional, of een navigatiesysteem) de Ipod-connector kopen. Die mondt uit in je handschoenkastje. Die kost 242 EUR. Bediening wederom via radio en stuurwieltoetsen.
Je kan nog minder, namelijk gewoon de Ipod via de standaard AUX-in connector aansluiten, maar dan moet je je Ipod bedienen op het toestel zelf.
Die optie van 100 EUR om je geïntegreerde muziekspeler in je Iphone te laten spelen via radio/stuurbediening, is een bijkomende optie als je de radio Professional (minstens ; in D 210 EUR), een Bluetooth-telefoonvoorbereiding (minstens 770 EUR), de USB-aansluiting (optie van 300 EUR in D) en een snap-in adapter voor je telefoon (om 'm vast te klikken, zit in de armsteun, in D 77 EUR) koopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenTja als je een firmawagen "moet" nemen heb je niet veel keuze bij ons hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenHeb ook een firma wagen en heb wel getinte ramen, andere velgen, enz...
Enkel de kleuren kunnen we kiezen...
Nuja, het is wel de 318D met Business Pack dus dat op zich is al niet slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenén de facelift E90 heeft geen M-pack nodig, dus da spaart ook weeral geld uit
sportzetels, M-stuur + pook, m-ophanging & antraciet hemel en je bent er ook
Mijn volgende bedrijfswagen wordt een M-pack-a-like
Ik zou hem graag in het rood nemen, maar dat mag niet van de lease-firma,
het moet een metallic kleur zijn
Misschien toch nog maar eens onderhandelen.
Comment
-
pfft. Op de Belgische website van BMW wordt er nog met geen woord gerept over de nieuwe 3 serie.
Goed bezig. Ik moet wel een nieuwe kleur kiezen, hé!
Kan iemand de E90 in spacegrau photoshoppen? 't is wel een mooie kleur bij de X5-X6 en de 5-serie maar dat wil nog niet zeggen dat dit ook het geval is voor de 3, hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichtenpfft. Op de Belgische website van BMW wordt er nog met geen woord gerept over de nieuwe 3 serie.
Kan iemand de E90 in spacegrau photoshoppen? 't is wel een mooie kleur bij de X5-X6 en de 5-serie maar dat wil nog niet zeggen dat dit ook het geval is voor de 3, hé
Ik heb hem in Space Grau besteld maar is natuurlijk een gok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenIk heb hem in Space Grau besteld maar is natuurlijk een gok
Dat bluewater lijkt op foto ook niet mis maar ik vraag me af wat dat gaat geven in het echt.
Als de zon er op schijnt zal dat best wel mooi zijn, zoals bij Arktis maar in deze donkere dagen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenEn welke kleur van zetels? Ik heb sensatec zwart. Alleen dat buitenkleurtje, hé...
Dat bluewater lijkt op foto ook niet mis maar ik vraag me af wat dat gaat geven in het echt.
Als de zon er op schijnt zal dat best wel mooi zijn, zoals bij Arktis maar in deze donkere dagen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenNice, maar dit is toch geen standaard E90? Getinte achterruiten, velgen zullen ook wel niet standaard zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenIk heb een sony mp3 speler enkel op de usb connector (optie) aangesloten en alles kan bediend worden via radio en stuur. Geen extra connectors nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenSuper !
Mijn volgende bedrijfswagen wordt een M-pack-a-like
Ik zou hem graag in het rood nemen, maar dat mag niet van de lease-firma,
het moet een metallic kleur zijn
Misschien toch nog maar eens onderhandelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKomt de 3 Fl er ook niet in het metallic rood van de 1 of de X6?
Dat zijn op zich ook wel mooie tinten, maar niet hetzelfde als
bijvoorbeeld een Imola-rode.
Maar als er een metallic rood bijzit, dan ga ik het toch sterk overwegen. Het zal eens iets anders zijn als het obligate zwart of grijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenBij ons is dat niet mogelijk..fixed setup, take it or leave it...
Enkel de kleuren kunnen we kiezen...
Nuja, het is wel de 318D met Business Pack dus dat op zich is al niet slecht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichteni love it
staat die al op de london motor show of in paris?
dat de belgische prijze er maar snel zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGewoon bij de dealer langs gaan en die kan je de totaalprijs al meedelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk Berichtenpfft. Op de Belgische website van BMW wordt er nog met geen woord gerept over de nieuwe 3 serie.
Last edited by funcup; 22/07/2008, 14:22.
Comment
Comment