Waar zien jullie dat roodbruin?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVoor mij gewoon zilver. Met M Pack. En dat roodbruin, ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenbtw, wie neemt die optie eigenlijk-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenHebben wij al altijd bij eender welke garage/merk gratis gekregen bij afhaling.
maar wie kiest de betalende optie tijdens het bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenakkoord, gratis bijkrijgen bij levering
maar wie kiest de betalende optie tijdens het bestellen-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenthe iPod madness strikes again
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenJij valt echt wel voor zilver eh
Comment
-
De kogel is door de kerk.
Ik heb dan toch maar de bluewater kleur besteld.
Alles op een rijtje:
Businessline met prof navi + sensatec zwart +l ichtpakket +opberpakket +trekhaak +zonnewerende ramen achteraan (donker) en de stnd (pakket) 282 velgen
Levering voorzien rond 5 november.
Ik ben eens benieuwd :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenWie ben jij en wat heb je met Kevin gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk.
Alles op een rijtje:
Businessline met prof navi + sensatec zwart +l ichtpakket +opberpakket +trekhaak +zonnewerende ramen achteraan (donker) en de stnd (pakket) 282 velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk.
Alles op een rijtje:
Misschien nog sportzetelkes ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenYep. Prachtig toch? Zilver metallic benadert 't dichtst van allemaal de kleur van bloot aluminium, gotta love it. Mocht ik nu moeten een nieuwe kar bestellen, 't zou waarschijnlijk een 123d 3-deurs worden in 't zilver, met M Pack uiteraard.
Dat in combinatie met een M-pack...nice
Zilver kan je ook met verschillende kleuren combineren van interieur.
Ik begrijp je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk Berichten5 november? De mijne is voor september in bestelling . Nog niet zo lang geleden.
Ik rijd nu met een Peugeot 407 SW en ben hem na 123000 km moe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door R1_Racer_GD Bekijk BerichtenDat is omdat mijn huidig leasingcontract pas tegen einde oktober afloopt.
Ik rijd nu met een Peugeot 407 SW en ben hem na 123000 km moe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenZilver geeft ook een mooi contrast met zwarte accenten (roosters, banden).
Dat in combinatie met een M-pack...nice
Zilver kan je ook met verschillende kleuren combineren van interieur.
Ik begrijp je
Comment
Comment