Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MrTC Bekijk Berichten
    De link werkt niet meer. Wie heeft dit document nog?

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
    ik snap da ni... da's toch maar om je vuile schoenen op te zetten
    Waarvoor dienen matten? Juist om de auto proper te houden.

Zou er soms ook een facelift aankomen voor de E92 en E93?

Comment

• Hier is het document.

Dju het lukt ni, 't is te groot...

mail?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Iemand enig idee of er blacklines komen?
        Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Hoe ziet de uitlaat van de 4cil eruit?
        Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
        Waar zien jullie dat roodbruin?
        Iemand?

Het lijkt alsof ik verstoten word, maar dat zal wel niet...

Comment

• blacklines: weten we niet
          4cilinderuitlaat: weten we niet
          roodbruin, zie eerste pagina

I hope this was illuminating, thank you and come again

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            blacklines: weten we niet

Ah idd, ik zat de hele tijd aan Terra te denken als ik die foto's zag. Zal niet veel verschillen denk ik...

Pfff we weten dus nog veel te weinig!

Comment

Iemand?

Het lijkt alsof ik verstoten word, maar dat zal wel niet...
              Bah nee gij,

je stelt gewoon vragen waar we nog geen antwoord op weten

Wat die blacklines betreft, met dat niveauverschil, zal dat moeilijker zijn denk ik, het is nu ook geheel rood. Ik denk eerlijk gezegd van niet.

Die uitlaat zal dezelfde zijn als de pré-FL volgens mij, goed dus (318d en 320d -> ovalen chromé uitlaatstuk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                Daar bestaan verlagingsveren voor die hem op hetzelfde niveau kunnen brengen dan zonder X-drive. Ik heb op eenzelfde dag met een 530d en een 530xd gereden, beiden automaat natuurlijk. En het verschil in baanvastheid is duidelijk voelbaar.
                het verschil is inderdaad opmerkelijk, vooral op iets natte wegen, liefst nog met een paar vochtige blaadjes van de bomen op de grond.
                Om nog maar te zwijgen van de plaatselijke kemmelberg met kasseien op te rijden. Hemels verschil... O i miss that car

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                een plaatselijke bakker waar ik veel ga heeft zich een prachtige E60 530 XI aangekocht en elke keer ik die zie denk ik van moest die auto lager liggen zou dat toch nog zoveel mooier zijn
                Inderdaad er bestaan daar speciale verlagingsveren voor van H&R.
                Een member van e60.net heeft ze ons indertijd aanbevolen.

Kijk zelf maar eens, zou je zeggen dat dit een 530xi is?

2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                  Bah nee gij,

je stelt gewoon vragen waar we nog geen antwoord op weten

Wat die blacklines betreft, met dat niveauverschil, zal dat moeilijker zijn denk ik, het is nu ook geheel rood. Ik denk eerlijk gezegd van niet.

Die uitlaat zal dezelfde zijn als de pré-FL volgens mij, goed dus (318d en 320d -> ovalen chromé uitlaatstuk)
                  Het was ook niet serieus bedoeld, want ik sta wel wat sterker in mijn schoenen dan dat. Het was een manier om aandacht te vragen en dat is blijkbaar gelukt.

Maar ik kan me wel vinden in uw redenering.

Hopelijk geen vuil staal meer en zeker niet gebogen! Als ze allemaal standaard met een recht chromestukje van de band rollen kan ik er met leven.

Comment

Wat een magistrale verbetering

de 3 sedan neemt weer de koppositie in het A4/C/3 sprintje

Is maar een doffe foto van de oude 3, zet deze er maar eens langs ...
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                      Is maar een doffe foto van de oude 3, zet deze er maar eens langs ...
                      Idd, maar jouw foto is ook niet realistisch... (met sportpakket)

Best was gewoon een "standaard" E90 335i PFL hiertegenover te stellen.

Comment

• edit (mag verwijderd worden)

Comment

Wat een magistrale verbetering

de 3 sedan neemt weer de koppositie in het A4/C/3 sprintje

Is een betere vergelijking...

Comment

Is een betere vergelijking...
                            Idd zo is het goed.. En zo doet de PFL echt niet onder voor de FL !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                              Onder doet hij zeker niet, en dan zeker vooraan niet. Al bij al toch een verbetering (achteraan, afwerking, details,...).

Die van jou was dan ook van in de beginne een prachtexemplaar.

Comment

Onder doet hij zeker niet, en dan zeker vooraan niet. Al bij al toch een verbetering (achteraan, afwerking, details,...).

Die van jou was dan ook van in de beginne een prachtexemplaar.
                                Thx

De mijne rijdt vanaf morgen terug met M ophanging..

Comment

Thx

De mijne rijdt vanaf morgen terug met M ophanging..
                                  zie jouw topic

Comment

Ik vind de FL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> PFL, zeker als ik die foto's vergelijk. De PFL is een watje vergeleken met de FL *grrrrroaaaaaarrr*

Comment

• 'k Vind de facelift een verbetering voor als je geen m-pakket wilt.. Maar 'k vind de mijne (preFL) met mpakket zeker evenmooi/mooier dan de FL zonder mpakket.. Vooral dan in combinatie met blacklines en de WTCC velgen Die nieuwe achterlichten zijn mijn ding niet echt.. Voor de rest, spacegrau
                                      -

Comment

blacklines: weten we niet

dat is sattelbraun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                                          'k Vind de facelift een verbetering voor als je geen m-pakket wilt.. Maar 'k vind de mijne (preFL) met mpakket zeker evenmooi/mooier dan de FL zonder mpakket.. Vooral dan in combinatie met blacklines en de WTCC velgen Die nieuwe achterlichten zijn mijn ding niet echt.. Voor de rest, spacegrau
                                          lol, altijd pijnlijk om met een oud model te rijden, daar kunnen we allemaal van meespreken
                                          BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

Working...
                                          X