Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
    ik denk dat dit A53 is: Platinbronze
    ben zelf aan't denken aan deze kleur voor m'n nieuwe lease-bak.
    ik vind dit, samen met dat blauwachtige (arktis?), erg geslaagde kleuren.
    én het toont minder snel vuil dan de donkere kleuren ;-)
    Dat is inderdaad Platinbronze. Dat kleur is er op de 3 maar pas achteraf bijgekomen (enkele maanden geleden pas). Een beetje de opvolger van het Sonora. Dat was veel donkerder en werd weinig gekozen.

Arktis is eerder groenachtig van kleur, maar in de zon kan het echt verschillende tinten aannemen. Het is alvast een heel speciaal kleur. Ik heb ook nog getwijfeld om het te nemen, maar ik vrees dat ik het al beu zou geweest zijn.

Comment

• Die real life foto's tonen wel aan dat hij een heel stuk "volwassener" geworden is. Me like...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
        Dat is inderdaad Platinbronze. Dat kleur is er op de 3 maar pas achteraf bijgekomen (enkele maanden geleden pas). Een beetje de opvolger van het Sonora. Dat was veel donkerder en werd weinig gekozen.

Arktis is eerder groenachtig van kleur, maar in de zon kan het echt verschillende tinten aannemen. Het is alvast een heel speciaal kleur. Ik heb ook nog getwijfeld om het te nemen, maar ik vrees dat ik het al beu zou geweest zijn.
        Hier om de hoek staat een E90 318i (? denk ik) in sonora met beige lederen interieur en 18", en ik moet zeggen...schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten

Arktis is niet meer verkrijgbaar. De opvolger is blue water.
          Ik heb deze besteld. Ben eens benieuwd

Comment

• M-pack vanop de carconfig

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zo wordt hij hier geleverd:

Ik durf toch wel zeggen dat het een zeer geslaagde combo is! Ben enorm tevreden !!

Comment

• Welke CC?

Prachtige config! Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                  Welke CC?

Prachtige config! Proficiat!
                  De Duitse ... Maar 'ie gaat zo traag als iets Interieur en achterkant laadt bvb niet. Ben al 2u bezig voor deze ene pic. Telkens opnieuw laden en opnieuw beginnen !

Comment

• Geduld is een schone deugd -> ding afsluiten en overmorgen 'es opnieuw proberen.

Ik heb al de achterkant van een touring geladen gekregen, alsook de achterkant van de M3 berline (deze middag), allebei zonder eerst kleur of velgen of interieur te veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Geduld is een schone deugd -> ding afsluiten en overmorgen 'es opnieuw proberen.

Ik heb al de achterkant van een touring geladen gekregen, alsook de achterkant van de M3 berline (deze middag), allebei zonder eerst kleur of velgen of interieur te veranderen.
                      Echt niet ! Blijven reloaden en refreshen. Goan !

Heb nu de volledige config: binnen & buiten (voor- en achterkant) !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
                        Echt niet ! Blijven reloaden en refreshen. Goan !

Heb nu de volledige config: binnen & buiten (voor- en achterkant) !

Comment

Nice!

Comment

• En om af te sluiten :

Comment

Nice!
                              Thanks ! Ben echt content !

Comment

• Rokerskit bestellen -> je krijgt dan 'n afdekklepje voor de pook daar.

Comment

Rokerskit bestellen -> je krijgt dan 'n afdekklepje voor de pook daar.
                                  Aja, nu je't zegt ! Helemaal niet op gelet. Dat is zoals in de 5 dan ?

Merk net dat ik PDC ben vergeten aan te vinken ...

Comment

• geen navi pro?
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                                      geen navi pro?
                                      Nop. Voor dat geld een extra iPod gekocht om in de wagen te leggen (permanent dan). Moet ergens een lijn trekken hé

Comment

Aja, nu je't zegt ! Helemaal niet op gelet. Dat is zoals in de 5 dan ?

Merk net dat ik PDC ben vergeten aan te vinken ...
                                        PDC is geen must, als je b.v. een garage hebt die ruim genoeg is en makkelijk bereikbaar, en niet vaak in kleine parkeerplaatsen moet. 't Is wel een handige optie, i admit. Ik moést ze bijbestellen (tegen betaling uiteraard ), omdat een '1 LSE niet zonder te krijgen was. En 'k ben er eigenlijk content mee, da's een dagelijkse hulp.

Rokerskit is echt handig. 12V-stekkertje voor 't één en 't ander, en een mooi afdekklepje in hetzelfde materiaal als je interieurlijsten.

Gewoon zien dat je geen wasboxmuntjes onder dat klepje door naar voor BINNENIN de middenconsole laat glijden. Ik kan uit ervaring meedelen dat 't uithalen van de middenconsole een wreed werkske is.

Comment

PDC is geen must, als je b.v. een garage hebt die ruim genoeg is en makkelijk bereikbaar, en niet vaak in kleine parkeerplaatsen moet. 't Is wel een handige optie, i admit. Ik moést ze bijbestellen (tegen betaling uiteraard ), omdat een '1 LSE niet zonder te krijgen was. En 'k ben er eigenlijk content mee, da's een dagelijkse hulp.

Rokerskit is echt handig. 12V-stekkertje voor 't één en 't ander, en een mooi afdekklepje in hetzelfde materiaal als je interieurlijsten.

Gewoon zien dat je geen wasboxmuntjes onder dat klepje door naar voor BINNENIN de middenconsole laat glijden. Ik kan uit ervaring meedelen dat 't uithalen van de middenconsole een wreed werkske is.
                                          Ah, zonder dat rokerspakket heeft 'ie geen 12V stekker ?! Is wel goed om weten

Wat de PDC betreft, dat is eigenlijk gewoonte geworden. Heb het zelf ook niet echt nodig, maar het went zo snel. Sinds een jaar of 4-5 staat het hier op alle wagens. 't Is een gemak geworden ...

*edit*

Ik bedoelde dus dat ik PDC ben vergeten aan te vinken op de carconfig, want 't is weldegelijk besteld !

Comment

Working...
                                          X