Hier mijn config: 318D, Space Grau, standaard velgen (282). Kon wel nergens het businesspack kiezen? Bestaat dit ook niet meer?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten@ Sasse : aha, wel aangevinkt op optielijst, nou da's goed. En een 12V stekker heeft 'ie wel, maar onder de armsteun.
Twijfelgevalletje. 'k Vind het opbergvakje in de 5 niet echt handig (denk dat dit even groot is). 't Is gewoon te klein om iets in weg te steken. Ik maak er de gewoonte van er m'n gsm in te steken, en dan moet dat klepje toch blijven openstaan ... Ach, 't stoort niet !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenDat Actua-gedoe van RoelG lijkt wel hard op Space Grau ... Of is dat een gedacht ?
Oops ik bedoel natuurlijk Space Grau!! My bad. Zal de post ff aanpassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk Berichtenµ
Oops ik bedoel natuurlijk Space Grau!! My bad. Zal de post ff aanpassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten@gTa
Je bent wel vergeten de dakrails aan te vinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten@gTa
Mooie configuratie, maar je bent wel vergeten de dakrails aan te vinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenofferte voor 320d azzurit-schwarz + rotbraun: valt best mee
alleen wil ik mss 4WD (dus 320xd) en dat zou in BE niet te krijgen/nog niet aangekondigd zijn
weet iemand meer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
Comment
-
320d
azzuritschwarz
sattelbraun
v-speich (of zoiets)
hebben ze bij bmw nog geen "antraciet"velgen (of tita-look of gespoten)?????Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenwss niet met "gereduceerd vermogen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door funcup Bekijk Berichten320xd bestaat in België vanaf september 2008 met 163 of 177pk!
net superuitgeruste 320dA van 2007 gevonden
7800km, Mpack+ bijna full-option voor 38K =
morgen bellen en iemand opsturen (kan zelf niet weg van kantoor ) om te gaan kijken
(en eventueel laten tekenen , dan heb 'k m volgende week )
Comment
Comment