Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Hé, ik koop een stijlvolle, sportief ogende, M-uitgeruste lifestyle break, geen camionette met dakdragers.
    Op een 3 reeks zou ik ze ook niet nemen, maar bij een a4 of a6 avant dan weer wel. Die vind ik echt wel knap.
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
      320d
      azzuritschwarz
      sattelbraun
      v-speich (of zoiets)

hebben ze bij bmw nog geen "antraciet"velgen (of tita-look of gespoten)?????

Mooie kleur. Zit daar een blauwe schijn in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
        Op een 3 reeks zou ik ze ook niet nemen, maar bij een a4 of a6 avant dan weer wel. Die vind ik echt wel knap.

jammer dat ze bij bmw ze niet in het chroom kunnen krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
          yep,
          duur ma super-sjiek
          als die witte pré-FL niet weg is...
          bestel ik dat zeker!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
            Zo te zien wel maar das 1950 euro voor dat kleur, de metallic reeks is 790euro.
            De 320xd staat al op de Duitse site (wel de 177pk versie)

P.S.: als jullie allemaal je config uploaden doe ik het ook hoor. Zal deze worden of toch weer een A4 Avant.
            Inderdaad spijtig dat je die rails niet in chroom kan krijgen
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by dragonfly; 05/08/2008, 22:25.

Comment

• Voor mij binnen een kleine 2 jaar ook een fully loaded 320xd uit Duitsland !

Uiteraard full black met evt. toch wel het rotbraun interieur, mét performance carbon inleglijsten.. Hmm !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Zo te zien wel maar das 1950 euro voor dat kleur, de metallic reeks is 790euro.
                De 320xd staat al op de Duitse site (wel de 177pk versie)

P.S.: als jullie allemaal je config uploaden doe ik het ook hoor. Zal deze worden of toch weer een A4 Avant.
                Inderdaad spijtig dat je die rails niet in chroom kan krijgen
                Knappe combo!
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3
                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                  Knappe combo!
                  Thanks, eerst eens in het echt gaan bekijken. Ik koop geen auto zonder dat ik ermee gereden heb. Hopelijk komt er voor belgië een 163pk versie, stomme BIV

Comment

Zo of toch weer een A4 Avant.
                    heb "dat" testgereden,
                    nog veel erger dan een A6
                    doe jezelf een plezier: bmw/mini/porsche/als 't moet merc en anders: ford (of de nieuwe sirocco)
                    mijn vriendin heeft het meeste met die A6 gereden,
                    mocht afgelopen zondag voor 't eerst met de Mini op stap;
                    en zei spontaan: "nu begrijp ik dat je de audi ROMMEL vond, dit rijdt veel leuker en beter"

Comment

offerte voor 320d azzurit-schwarz + rotbraun: valt best mee
                      Wat is voor jou meevallen? Leasing? Kopen? Hoeveel korting?

@B3noît: Thanks!

@Flupke: ik heb nu een A4 Avant S-Line en daar ben ik heel tevreden van hoor. Heb wel nog nooit zelf met een BMW gereden dus ik kan niet vergelijken. Maar de nieuwe A4 vind ik te duur voor wat het is en dan is de 3-touring een mooi alternatief.

Comment

Wat is voor jou meevallen? Leasing? Kopen? Hoeveel korting?

@B3noît: Thanks!

@Flupke: ik heb nu een A4 Avant S-Line en daar ben ik heel tevreden van hoor. Heb wel nog nooit zelf met een BMW gereden dus ik kan niet vergelijken. Maar de nieuwe A4 vind ik te duur voor wat het is en dan is de 3-touring een mooi alternatief.
                        A4 2.0 = 318d hé,
                        rij maar eens dringend met een 3'ke
                        meevallen: goh, mijn prijs/geboden waar-instinct tevreden gesteld, kleine extra korting op de gewone (4de auto daar)

Comment

A4 2.0 = 318d hé,
                          rij maar eens dringend met een 3'ke
                          meevallen: goh, mijn prijs/geboden waar-instinct tevreden gesteld, kleine extra korting op de gewone (4de auto daar)
                          Heeft er 177pk hoor met dank aan iemand
                          Vermogen is het probleem niet.

Op de A4 krijg je nu maar 7% dus ik hoop dat BMW in september of met het autosalon beter doet

Comment

• 45000 euro voor een 325d met M-pack, schuifdak, Xenon en nog wa kleine toeters en bellen (DAB + USB)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                              45000 euro voor een 325d met M-pack, schuifdak, Xenon en nog wa kleine toeters en bellen (DAB + USB)
                              Heerlijk! Een zwarte graag met Oyster!

Comment

45000 euro voor een 325d met M-pack, schuifdak, Xenon en nog wa kleine toeters en bellen (DAB + USB)
                                btw: excl korting wss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  btw: excl korting wss?
                                  yep,excl korting, inclusief btw

Comment

Owkee dan Geef me dan maar een A5 of 3 Coupé met M-pack

Comment

• Bwoa, ik ben meer en meer voor de berline...

En geraak je aan een Audi 2.7 met gelijkaardige toetsers en bellen voor 45k?

Comment

heb "dat" testgereden,
                                        nog veel erger dan een A6
                                        doe jezelf een plezier: bmw/mini/porsche/als 't moet merc en anders: ford (of de nieuwe sirocco)
                                        mijn vriendin heeft het meeste met die A6 gereden,
                                        mocht afgelopen zondag voor 't eerst met de Mini op stap;
                                        en zei spontaan: "nu begrijp ik dat je de audi ROMMEL vond, dit rijdt veel leuker en beter"
                                        Natuurlijk, een MINI vergelijken met een A6 Geef mij toch maar die rommel dan hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Natuurlijk, een MINI vergelijken met een A6 Geef mij toch maar die rommel dan hoor
                                          Geen paniek je krijgt hem binnenkort!

Nee, hopleijk komt alles snel ok.

Comment

Working...
                                          X