Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten320d
azzuritschwarz
sattelbraun
v-speich (of zoiets)
hebben ze bij bmw nog geen "antraciet"velgen (of tita-look of gespoten)?????
Mooie kleur. Zit daar een blauwe schijn in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenOp een 3 reeks zou ik ze ook niet nemen, maar bij een a4 of a6 avant dan weer wel. Die vind ik echt wel knap.
jammer dat ze bij bmw ze niet in het chroom kunnen krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenMooie kleur. Zit daar een blauwe schijn in?
duur ma super-sjiek
als die witte pré-FL niet weg is...
bestel ik dat zeker!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenMooie kleur. Zit daar een blauwe schijn in?
De 320xd staat al op de Duitse site (wel de 177pk versie)
P.S.: als jullie allemaal je config uploaden doe ik het ook hoor. Zal deze worden of toch weer een A4 Avant.
Inderdaad spijtig dat je die rails niet in chroom kan krijgenLast edited by dragonfly; 05/08/2008, 22:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZo te zien wel maar das 1950 euro voor dat kleur, de metallic reeks is 790euro.
De 320xd staat al op de Duitse site (wel de 177pk versie)
P.S.: als jullie allemaal je config uploaden doe ik het ook hoor. Zal deze worden of toch weer een A4 Avant.
Inderdaad spijtig dat je die rails niet in chroom kan krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenKnappe combo!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZo of toch weer een A4 Avant.
nog veel erger dan een A6
doe jezelf een plezier: bmw/mini/porsche/als 't moet merc en anders: ford (of de nieuwe sirocco)
mijn vriendin heeft het meeste met die A6 gereden,
mocht afgelopen zondag voor 't eerst met de Mini op stap;
en zei spontaan: "nu begrijp ik dat je de audi ROMMEL vond, dit rijdt veel leuker en beter"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenofferte voor 320d azzurit-schwarz + rotbraun: valt best mee
@B3noît: Thanks!
@Flupke: ik heb nu een A4 Avant S-Line en daar ben ik heel tevreden van hoor. Heb wel nog nooit zelf met een BMW gereden dus ik kan niet vergelijken. Maar de nieuwe A4 vind ik te duur voor wat het is en dan is de 3-touring een mooi alternatief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWat is voor jou meevallen? Leasing? Kopen? Hoeveel korting?
@B3noît: Thanks!
@Flupke: ik heb nu een A4 Avant S-Line en daar ben ik heel tevreden van hoor. Heb wel nog nooit zelf met een BMW gereden dus ik kan niet vergelijken. Maar de nieuwe A4 vind ik te duur voor wat het is en dan is de 3-touring een mooi alternatief.
rij maar eens dringend met een 3'ke
meevallen: goh, mijn prijs/geboden waar-instinct tevreden gesteld, kleine extra korting op de gewone (4de auto daar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenA4 2.0 = 318d hé,
rij maar eens dringend met een 3'ke
meevallen: goh, mijn prijs/geboden waar-instinct tevreden gesteld, kleine extra korting op de gewone (4de auto daar)
Vermogen is het probleem niet.
Op de A4 krijg je nu maar 7% dus ik hoop dat BMW in september of met het autosalon beter doet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten45000 euro voor een 325d met M-pack, schuifdak, Xenon en nog wa kleine toeters en bellen (DAB + USB)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten45000 euro voor een 325d met M-pack, schuifdak, Xenon en nog wa kleine toeters en bellen (DAB + USB)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenbtw: excl korting wss?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenheb "dat" testgereden,
nog veel erger dan een A6
doe jezelf een plezier: bmw/mini/porsche/als 't moet merc en anders: ford (of de nieuwe sirocco)
mijn vriendin heeft het meeste met die A6 gereden,
mocht afgelopen zondag voor 't eerst met de Mini op stap;
en zei spontaan: "nu begrijp ik dat je de audi ROMMEL vond, dit rijdt veel leuker en beter"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNatuurlijk, een MINI vergelijken met een A6 Geef mij toch maar die rommel dan hoor
Nee, hopleijk komt alles snel ok.
Comment
Comment