Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Bwoa, ik ben meer en meer voor de berline...

En geraak je aan een Audi 2.7 met gelijkaardige toetsers en bellen voor 45k?
    Ik koop sowieso geen diesel En qua pk's zal het wel minder zijn, en geen 6-cilinder, maar dat zou voor mij dan niet echt uitmaken. Liever een A5 / 3 Coupé met M-pack met een lichtere motor, dan een berline met zwaardere motor voor dezelfde prijs. Maar wie ben ik natuurlijk
    Last edited by caoimhin; 06/08/2008, 12:32.

Comment

Bwoa, ik ben meer en meer voor de berline...

En geraak je aan een Audi 2.7 met gelijkaardige toetsers en bellen voor 45k?
      Nope, zat aan een kleine 55K voor 2.0 avant, leder, GPS, S-Line (int/ext), trekhaak, xenon, sound, opties...

Auto van vorige pagina zit ik aan 50,540euro
      Das uiteraard te duur maar er moet nog korting vanaf hé
      320d touring, M-Pack, GPS+Bluetooth, trekhaak, leder, xenon, ....

Comment

• En versta me niet verkeerd, 45K voor een A4 zou ik ook nooit overhebben ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          En versta me niet verkeerd, 45K voor een A4 zou ik ook nooit overhebben ze
          tjah, wat heb je daar tegenwoordig nog voor
          Zodra je wat opties aanvinkt zit je daar direct aan. Is bij BMW ook zo hé!

Comment

Ik koop sowieso geen diesel En qua pk's zal het wel minder zijn, en geen 6-cilinder, maar dat zou voor mij dan niet echt uitmaken. Liever een A5 / 3 Coupé met M-pack met een lichtere motor, dan een berline met zwaarde motor voor dezelfde prijs. Maar wie ben ik natuurlijk
            Zeer zeker! Ik hoef sowieso geen zware motor. Een 2.0i is just perfect for me.

Zowel voor de 3 berline en coupe.

Heb dan liever wat meer te kunnen uitgeven aan comfort en de looks en wat te besparen op taxen, verbruik, verzekering, ...

Comment

En versta me niet verkeerd, 45K voor een A4 zou ik ook nooit overhebben ze
              Ik ook niet, als is het moeilijk om enen beneden de 40k te krijgen. (excl korting)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                tjah, wat heb je daar tegenwoordig nog voor
                Zodra je wat opties aanvinkt zit je daar direct aan. Is bij BMW ook zo hé!
                Dat is waar, dag van vandaag moet je niet zot doen om aan dat bedrag te komen. Maar voor dat geld koop ik me dan nog liever een A3 Sportback 2.0 TFSI 211pk S tronic met nog een pak opties. Dan geef je natuurlijk 45K uit aan een A3, wat nog absurder lijkt. Maar wel met een dijk van een motor in, en S tronic, en heel luxueus uitgerust. Al blijft het dan "maar" een A3. Mss dan toch liever een minder performante en minder uitgerust A5

Comment

• Na m'n A3 komt er wss toch nooit meer een nieuwe, ik zal binnen enkele jaren genoeg kosten hebben aan andere zaken

Comment

• zijn er nog mer fotos hiervan? straks es spelen met dien configurator

Comment

• graag julie mening:

bmw 320d xDrive Touring
                      azzuritschwarz
                      rötbraun leder

standaard
                      mf-stuur

opties
                      automaat
                      sportstuur
                      trekhaak (electrisch foetsie)
                      open dak
                      sportzetels
                      verwarmde zetels
                      schwarz hoogglans inlegstukjes
                      usb (ipod)
                      gereduceerd vermogen
                      alu 285 17"

pakket:
                      dakrails (?)
                      autom. dimm.binnenspiegel
                      centrale armsteun
                      pdc (vr+ar)
                      regen/lichtsensor
                      electronic airco
                      cruise control
                      lichtpakket (jehova?)
                      radio pro
                      klantenvoordeel (ja, om te lachen zeker, 10.735 aan opties )
                      veiligheidskit : OEF
                      in 1999 koste mijn RangeRover slecht 1500meer

foto'ke maar met verkeerd leder (sattelbr. ipv rötbraun)

betere foto:
                      Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by ; 08/08/2008, 17:34.

Comment

• Hele mooie config!!
                        alleen nog mss een M-Pack hé

Comment

• Kwa opties enzo zit dat prima op xenon na. En dat soort zwart zie ik niet graag, te blauwe schijn. Probeer eens diopsizwart of zoiets, veel knapper, zeker icm roodbruin...

Voor de rest: Proficiat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            graag julie mening:

bmw 320d xDrive Touring
                            azzuritschwarz
                            rötbraun leder

standaard
                            mf-stuur

opties
                            automaat
                            sportstuur
                            trekhaak (electrisch foetsie)
                            open dak
                            sportzetels
                            verwarmde zetels
                            schwarz hoogglans inlegstukjes
                            usb (ipod)
                            gereduceerd vermogen
                            alu 285 17"

pakket:
                            dakrails (?)
                            autom. dimm.binnenspiegel
                            centrale armsteun
                            pdc (vr+ar)
                            regen/lichtsensor
                            electronic airco
                            cruise control
                            lichtpakket (jehova?)
                            radio pro
                            klantenvoordeel (ja, om te lachen zeker, 10.735 aan opties )
                            veiligheidskit : OEF
                            in 1999 koste mijn RangeRover slecht 1500meer

foto'ke maar met verkeerd leder (sattelbr. ipv rötbraun)

betere foto:
                            Ziet er goed uit. Ik zou zekers de dakrails nemen, staat beter op zulke type's auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Hele mooie config!!
                              alleen nog mss een M-Pack hé
                              'k dacht (en hoop) dat de 4wd altijd iets hoger staan,
                              bij het mountainbiken en duiken moet ik geregeld "in de gracht" parkeren
                              en dan is m-pack, 18 inch en verlaagd niet echt handig hé

Comment

Kwa opties enzo zit dat prima op xenon na. En dat soort zwart zie ik niet graag, te blauwe schijn. Probeer eens diopsizwart of zoiets, veel knapper, zeker icm roodbruin...

nice!
                                Last edited by ; 10/08/2008, 12:17.

Comment

Een M pack op een X-drive komt op dezelfde hoogte met een standaard versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Ziet er goed uit. Ik zou zekers de dakrails nemen, staat beter op zulke type's auto's.
                                    Nee, zal nl niet als lichte vracht gebruikt worden.

Comment

• Ik begrijp niet goed waarom ze het M-pack hebben veranderd! Was vroeger mooier... Ben blij dat ik er niet op gewacht heb!

Comment

Kwa opties enzo zit dat prima op xenon na. En dat soort zwart zie ik niet graag, te blauwe schijn. Probeer eens diopsizwart of zoiets, veel knapper, zeker icm roodbruin...

hou van blauw
                                        ooit de Morgan moeten laten herspuiten (na restauratie)
                                        en dat was in een zeer donkerblauw met een moeilijk zichtbare paarse schijn (niet anderlecht paars hé, tegen 't blauw aanleunend-paars)
                                        xenon: moest er standaard opzitten, daar betaal ik niet voor,
                                        ook niet voor navi, wil de auto langer houden dan de kaarten correct zullen zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                          Een M pack op een X-drive komt op dezelfde hoogte met een standaard versie.
                                          Inderdaad, de X-drive met M-pack staat nog altijd hoog genoeg (in ons geval wat te hoog vond ik). Als dit je enige reden (uitgez. financieel), dan zou ik het er absoluut niet voor laten.

Hier een foto van de 525xi en de E39 530d (bemerk het verschil in hoogte):

En hier nog een betere om te tonen hoe hoog die werkelijk stond:

2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X