Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En geraak je aan een Audi 2.7 met gelijkaardige toetsers en bellen voor 45k?
Ik koop sowieso geen diesel En qua pk's zal het wel minder zijn, en geen 6-cilinder, maar dat zou voor mij dan niet echt uitmaken. Liever een A5 / 3 Coupé met M-pack met een lichtere motor, dan een berline met zwaardere motor voor dezelfde prijs. Maar wie ben ik natuurlijk
En geraak je aan een Audi 2.7 met gelijkaardige toetsers en bellen voor 45k?
Nope, zat aan een kleine 55K voor 2.0 avant, leder, GPS, S-Line (int/ext), trekhaak, xenon, sound, opties...
Auto van vorige pagina zit ik aan 50,540euro
Das uiteraard te duur maar er moet nog korting vanaf hé
320d touring, M-Pack, GPS+Bluetooth, trekhaak, leder, xenon, ....
Ik koop sowieso geen diesel En qua pk's zal het wel minder zijn, en geen 6-cilinder, maar dat zou voor mij dan niet echt uitmaken. Liever een A5 / 3 Coupé met M-pack met een lichtere motor, dan een berline met zwaarde motor voor dezelfde prijs. Maar wie ben ik natuurlijk
Zeer zeker! Ik hoef sowieso geen zware motor. Een 2.0i is just perfect for me.
Zowel voor de 3 berline en coupe.
Heb dan liever wat meer te kunnen uitgeven aan comfort en de looks en wat te besparen op taxen, verbruik, verzekering, ...
tjah, wat heb je daar tegenwoordig nog voor
Zodra je wat opties aanvinkt zit je daar direct aan. Is bij BMW ook zo hé!
Dat is waar, dag van vandaag moet je niet zot doen om aan dat bedrag te komen. Maar voor dat geld koop ik me dan nog liever een A3 Sportback 2.0 TFSI 211pk S tronic met nog een pak opties. Dan geef je natuurlijk 45K uit aan een A3, wat nog absurder lijkt. Maar wel met een dijk van een motor in, en S tronic, en heel luxueus uitgerust. Al blijft het dan "maar" een A3. Mss dan toch liever een minder performante en minder uitgerust A5
bmw 320d xDrive Touring azzuritschwarz
rötbraun leder
standaard
mf-stuur
opties
automaat
sportstuur
trekhaak (electrisch foetsie)
open dak
sportzetels
verwarmde zetels
schwarz hoogglans inlegstukjes
usb (ipod)
gereduceerd vermogen
alu 285 17"
pakket:
dakrails (?)
autom. dimm.binnenspiegel
centrale armsteun
pdc (vr+ar)
regen/lichtsensor
electronic airco
cruise control
lichtpakket (jehova?)
radio pro
klantenvoordeel (ja, om te lachen zeker, 10.735 aan opties )
veiligheidskit : OEF in 1999 koste mijn RangeRover slecht 1500meer
foto'ke maar met verkeerd leder (sattelbr. ipv rötbraun)
Kwa opties enzo zit dat prima op xenon na. En dat soort zwart zie ik niet graag, te blauwe schijn. Probeer eens diopsizwart of zoiets, veel knapper, zeker icm roodbruin...
bmw 320d xDrive Touring azzuritschwarz
rötbraun leder
standaard
mf-stuur
opties
automaat
sportstuur
trekhaak (electrisch foetsie)
open dak
sportzetels
verwarmde zetels
schwarz hoogglans inlegstukjes
usb (ipod)
gereduceerd vermogen
alu 285 17"
pakket:
dakrails (?)
autom. dimm.binnenspiegel
centrale armsteun
pdc (vr+ar)
regen/lichtsensor
electronic airco
cruise control
lichtpakket (jehova?)
radio pro
klantenvoordeel (ja, om te lachen zeker, 10.735 aan opties )
veiligheidskit : OEF in 1999 koste mijn RangeRover slecht 1500meer
foto'ke maar met verkeerd leder (sattelbr. ipv rötbraun)
'k dacht (en hoop) dat de 4wd altijd iets hoger staan,
bij het mountainbiken en duiken moet ik geregeld "in de gracht" parkeren
en dan is m-pack, 18 inch en verlaagd niet echt handig hé
Kwa opties enzo zit dat prima op xenon na. En dat soort zwart zie ik niet graag, te blauwe schijn. Probeer eens diopsizwart of zoiets, veel knapper, zeker icm roodbruin...
'k dacht (en hoop) dat de 4wd altijd iets hoger staan,
bij het mountainbiken en duiken moet ik geregeld "in de gracht" parkeren
en dan is m-pack, 18 inch en verlaagd niet echt handig hé
Een M pack op een X-drive komt op dezelfde hoogte met een standaard versie.
Kwa opties enzo zit dat prima op xenon na. En dat soort zwart zie ik niet graag, te blauwe schijn. Probeer eens diopsizwart of zoiets, veel knapper, zeker icm roodbruin...
Voor de rest: Proficiat!
hou van blauw
ooit de Morgan moeten laten herspuiten (na restauratie)
en dat was in een zeer donkerblauw met een moeilijk zichtbare paarse schijn (niet anderlecht paars hé, tegen 't blauw aanleunend-paars)
xenon: moest er standaard opzitten, daar betaal ik niet voor,
ook niet voor navi, wil de auto langer houden dan de kaarten correct zullen zijn
'k dacht (en hoop) dat de 4wd altijd iets hoger staan,
bij het mountainbiken en duiken moet ik geregeld "in de gracht" parkeren
en dan is m-pack, 18 inch en verlaagd niet echt handig hé
Een M pack op een X-drive komt op dezelfde hoogte met een standaard versie.
Inderdaad, de X-drive met M-pack staat nog altijd hoog genoeg (in ons geval wat te hoog vond ik). Als dit je enige reden (uitgez. financieel), dan zou ik het er absoluut niet voor laten.
Hier een foto van de 525xi en de E39 530d (bemerk het verschil in hoogte):
En hier nog een betere om te tonen hoe hoog die werkelijk stond:
Comment