Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jakkes, en zo smalletjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      jakkes, en zo smalletjes
      idd, mottig hoog, ma bon, 't heeft z'n functie
      en als het echt tegenslaat: een deftig verlagings-kitje plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        idd, mottig hoog, ma bon, 't heeft z'n functie
        en als het echt tegenslaat: een deftig verlagings-kitje plaatsen
        Inderdaad en dat waren we ook van plan, tot het noodlot toesloeg
        Gelukkig de veren nog niet besteld, wel de sprintbooster...
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          graag julie mening
          Waarom zoveel geld geven voor dat azuritschwarz?

Comment

• Ik heb mij ook eens een 318d samengesteld,

ik kom aan de mooie som van 51.000 Euro

Wel met alle goodies,

Rubinschwarz
            Oxyd-leder
            Xenon
            Pano-dak
            ...
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hup , nog een interieur-piccie

Dat stuurke is zoooooooooooooooo zalig
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                Ik heb mij ook eens een 318d samengesteld,

Wel met alle goodies,

Rubinschwarz
                Oxyd-leder
                Xenon
                Pano-dak
                ...
                51.000€ ... dan pak ik mijn fietske wel.

Comment

• Voor 6k meer heb ik een lekker uitegeruste 335d, easy choice
                  -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                    Voor 6k meer heb ik een lekker uitegeruste 335d, easy choice
                    Ja en nee, met alles wat daar nog bijkomt van taxen ed...

En het is wel een INDIVIDUAL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Waarom zoveel geld geven voor dat azuritschwarz?
                      altijd al mooi gevonden
                      en 't vrouwke wil ook een blauwe
                      (zie die/dat vr de concurrentjes)

Comment

Ik heb mij ook eens een 318d samengesteld,

Wel met alle goodies,

Rubinschwarz
                        Oxyd-leder
                        Xenon
                        Pano-dak
                        ...

dat vind ik er een "beetje" over hoor ...
                        dan heb je nog maar een 318d he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          dat vind ik er een "beetje" over hoor ...
                          dan heb je nog maar een 318d he
                          Ja, ik weet het, ik heb daarnet een 335d geconfigureerd voor 54.000 Euro.
                          Maar dan met minder opties en geen individual stuffs.

Ik wou gewoon eens kijken tot hoever ik kwam, maar met Individual dus vrij ver

Individual is waarschijnlijk vooral voor mensen die reeds een 330 of 335 nog wat exclusiever willen uitrusten.

Comment

Ja, ik weet het, ik heb daarnet een 335d geconfigureerd voor 54.000 Euro.
                            Maar dan met minder opties en geen individual stuffs.

Ik wou gewoon eens kijken tot hoever ik kwam, maar met Individual dus vrij ver

Individual is waarschijnlijk vooral voor mensen die reeds een 330 of 335 nog wat exclusiever willen uitrusten.

individual is voor mensen die hun geld graag door het venster gooien vind ik

de eigenaar van onze Delhaize ( en van die in Tielt ook ) heeft zich een nieuwe P Turbo gekocht en eerst had hij de kleur GT-zilver aangekruist , een optie van 4000€
                            hij heeft al zijn opties geschrapt omdat hij daardoor niet rapper gaat zijn dan een andere Turbo vertelde hij deze morgen

Comment

• Hè, 4k? De man overdrijft een beetje. De turbo heeft standaard metaalkleur en de Exclusive kleuren kosten dan in optie nog "maar" iets van een 1.700 EUR, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Hè, 4k? De man overdrijft een beetje. De turbo heeft standaard metaalkleur en de Exclusive kleuren kosten dan in optie nog "maar" iets van een 1.700 EUR, dacht ik.

je "kent" die man wel hoor denk ik ... de zoon van deze die op de markt van Izegem zijn bureau's heeft met zijnen Bentley

de optie GT-zilver kost 4000€ volgens hem en is normaal gezien niet te krijgen op de Turbo
                                niet mijn woorden hoor , maar de zijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door murda Bekijk Berichten
                                  51.000€ ... dan pak ik mijn fietske wel.
                                  Mja, ik zit daar ook aan hoor met een 320d + opties
                                  Zodra je een deftige uitrusting wil lig je daaraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Ja en nee, met alles wat daar nog bijkomt van taxen ed...

En het is wel een INDIVIDUAL!
                                    Meh, 286pk > individual
                                    -

Comment

individual is voor mensen die hun geld graag door het venster gooien vind ik

de eigenaar van onze Delhaize ( en van die in Tielt ook ) heeft zich een nieuwe P Turbo gekocht en eerst had hij de kleur GT-zilver aangekruist , een optie van 4000€
                                      hij heeft al zijn opties geschrapt omdat hij daardoor niet rapper gaat zijn dan een andere Turbo vertelde hij deze morgen
                                      Individual is inderdaad duur, maar sommige dingen vind ik echt wel mooi. Als ik er het geld voor had, dan zou ik bijvoorbeeld zeer graag dat stuur (zeer fijn leder) willen. Bepaalde ledercombinaties vind ik ook zeer knap (oxyd).

Ergens geef ik je wel gelijk op vlak van die Porsche Turbo wat betreft die exuberante opties zoals een kleurtje van 4000 Euro. Maar het gaat hier anderzijds over de personificatie van je auto. Als iemand Breyton of Alpina velgen van enkele duizenden Euro's op zijn BMW wil, dan doet hij dat omdat hij dat mooi vindt en omdat hij zijn auto toch ergens wil laten onderscheiden van de andere grijze massa van BMW's.

Als je geld genoeg hebt, dan wil je dat soms (niet altijd) ook laten zien. Dan wil je het niet tegenkomen dat er iemand uit je golfclub met dezelfde Porsche Turbo als de jouwe komt aanrijden, in dezelfde kleur (bij manier van spreken).

Die extra mogelijkheden om je auto te verpersoonlijken, vind ik niet slecht.

It's all about the money

Comment

je "kent" die man wel hoor denk ik ... de zoon van deze die op de markt van Izegem zijn bureau's heeft met zijnen Bentley

de optie GT-zilver kost 4000€ volgens hem en is normaal gezien niet te krijgen op de Turbo
                                        niet mijn woorden hoor , maar de zijne
                                        Ik "ken" hem, en nog reden temeer om 't met een korrel zout te nemen. Klopt echt niet, GT-zilver is een speciale kleur die in Duitsland iets van een 1.400 EUR kost op de turbo, dus 't zal bij ons niet veel meer dan 1.750 EUR zijn vermoed ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                          Mja, ik zit daar ook aan hoor met een 320d + opties
                                          Zodra je een deftige uitrusting wil lig je daaraan.

mijn 320d heeft 38.500€ gekost zonder mijn velgen die er nu op liggen en ik heb al de opties die ik nodig vond en die prijs was meer dan genoeg voor een 320d

Comment

Working...
                                          X