jakkes, en zo smalletjes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenjakkes, en zo smalletjes
en als het echt tegenslaat: een deftig verlagings-kitje plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenidd, mottig hoog, ma bon, 't heeft z'n functie
en als het echt tegenslaat: een deftig verlagings-kitje plaatsen
Gelukkig de veren nog niet besteld, wel de sprintbooster...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengraag julie mening
Comment
-
Ik heb mij ook eens een 318d samengesteld,
ik kom aan de mooie som van 51.000 Euro
Wel met alle goodies,
Rubinschwarz
Oxyd-leder
Xenon
Pano-dak
...
Comment
-
Hup , nog een interieur-piccie
Dat stuurke is zoooooooooooooooo zaligBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk heb mij ook eens een 318d samengesteld,
Wel met alle goodies,
Rubinschwarz
Oxyd-leder
Xenon
Pano-dak
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenVoor 6k meer heb ik een lekker uitegeruste 335d, easy choice
En het is wel een INDIVIDUAL!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaarom zoveel geld geven voor dat azuritschwarz?
en 't vrouwke wil ook een blauwe
(zie die/dat vr de concurrentjes)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenIk heb mij ook eens een 318d samengesteld,
Wel met alle goodies,
Rubinschwarz
Oxyd-leder
Xenon
Pano-dak
...
dat vind ik er een "beetje" over hoor ...
dan heb je nog maar een 318d he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendat vind ik er een "beetje" over hoor ...
dan heb je nog maar een 318d he
Maar dan met minder opties en geen individual stuffs.
Ik wou gewoon eens kijken tot hoever ik kwam, maar met Individual dus vrij ver
Individual is waarschijnlijk vooral voor mensen die reeds een 330 of 335 nog wat exclusiever willen uitrusten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenJa, ik weet het, ik heb daarnet een 335d geconfigureerd voor 54.000 Euro.
Maar dan met minder opties en geen individual stuffs.
Ik wou gewoon eens kijken tot hoever ik kwam, maar met Individual dus vrij ver
Individual is waarschijnlijk vooral voor mensen die reeds een 330 of 335 nog wat exclusiever willen uitrusten.
individual is voor mensen die hun geld graag door het venster gooien vind ik
de eigenaar van onze Delhaize ( en van die in Tielt ook ) heeft zich een nieuwe P Turbo gekocht en eerst had hij de kleur GT-zilver aangekruist , een optie van 4000€
hij heeft al zijn opties geschrapt omdat hij daardoor niet rapper gaat zijn dan een andere Turbo vertelde hij deze morgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHè, 4k? De man overdrijft een beetje. De turbo heeft standaard metaalkleur en de Exclusive kleuren kosten dan in optie nog "maar" iets van een 1.700 EUR, dacht ik.
je "kent" die man wel hoor denk ik ... de zoon van deze die op de markt van Izegem zijn bureau's heeft met zijnen Bentley
de optie GT-zilver kost 4000€ volgens hem en is normaal gezien niet te krijgen op de Turbo
niet mijn woorden hoor , maar de zijne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door murda Bekijk Berichten51.000€ ... dan pak ik mijn fietske wel.
Zodra je een deftige uitrusting wil lig je daaraan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenJa en nee, met alles wat daar nog bijkomt van taxen ed...
En het is wel een INDIVIDUAL!-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenindividual is voor mensen die hun geld graag door het venster gooien vind ik
de eigenaar van onze Delhaize ( en van die in Tielt ook ) heeft zich een nieuwe P Turbo gekocht en eerst had hij de kleur GT-zilver aangekruist , een optie van 4000€
hij heeft al zijn opties geschrapt omdat hij daardoor niet rapper gaat zijn dan een andere Turbo vertelde hij deze morgen
Ergens geef ik je wel gelijk op vlak van die Porsche Turbo wat betreft die exuberante opties zoals een kleurtje van 4000 Euro. Maar het gaat hier anderzijds over de personificatie van je auto. Als iemand Breyton of Alpina velgen van enkele duizenden Euro's op zijn BMW wil, dan doet hij dat omdat hij dat mooi vindt en omdat hij zijn auto toch ergens wil laten onderscheiden van de andere grijze massa van BMW's.
Als je geld genoeg hebt, dan wil je dat soms (niet altijd) ook laten zien. Dan wil je het niet tegenkomen dat er iemand uit je golfclub met dezelfde Porsche Turbo als de jouwe komt aanrijden, in dezelfde kleur (bij manier van spreken).
Die extra mogelijkheden om je auto te verpersoonlijken, vind ik niet slecht.
It's all about the money
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenje "kent" die man wel hoor denk ik ... de zoon van deze die op de markt van Izegem zijn bureau's heeft met zijnen Bentley
de optie GT-zilver kost 4000€ volgens hem en is normaal gezien niet te krijgen op de Turbo
niet mijn woorden hoor , maar de zijne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenMja, ik zit daar ook aan hoor met een 320d + opties
Zodra je een deftige uitrusting wil lig je daaraan.
mijn 320d heeft 38.500€ gekost zonder mijn velgen die er nu op liggen en ik heb al de opties die ik nodig vond en die prijs was meer dan genoeg voor een 320d
Comment
Comment