Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik "ken" hem, en nog reden temeer om 't met een korrel zout te nemen. Klopt echt niet, GT-zilver is een speciale kleur die in Duitsland iets van een 1.400 EUR kost op de turbo, dus 't zal bij ons niet veel meer dan 1.750 EUR zijn vermoed ik.

reden temeer om 't met een korrel zou te nemen ?
    verklaar deze zin eens want het laatste wat je er kan van vertellen is dat hij overdrijft

ofwel "denk" je dat je hem kent ...
    Last edited by ; 09/08/2008, 23:38.

Comment

• Mjah, dan hoor ik verschillende meningen. Ik ken de man niet persoonlijk, dus ik ga er niet over oordelen.

Je zit alvast met één iets fout, en dat is dat 'ie niet overdrijft ... want dat GT-zilver kost écht geen 4k in optie op een 911 turbo.

Wacht, 'k ga effe de optielijst erbij halen. Edit : staat op m'n desktop (die stuk is), dju. Nu ja, check dan gewoon de Duitse prijslijsten en see for yourself.

p.s.: Ni persoonlijk oppakken, hé Toerke!

Comment

Mjah, dan hoor ik verschillende meningen. Ik ken de man niet persoonlijk, dus ik ga er niet over oordelen.

Je zit alvast met één iets fout, en dat is dat 'ie niet overdrijft ... want dat GT-zilver kost écht geen 4k in optie op een 911 turbo.

Wacht, 'k ga effe de optielijst erbij halen. Edit : staat op m'n desktop (die stuk is), dju. Nu ja, check dan gewoon de Duitse prijslijsten en see for yourself.

p.s.: Ni persoonlijk oppakken, hé Toerke!
        ik geloof je wel hoor gTa , voor hem is dit gewoon de laatste Porsche Turbo die hij heeft besteld en opties interesseren hem niks
        voor hem is een auto een gebruiksvoertuig die hem iets rapper op zijn bestemming brengt dan zijn Range-Rover ... niet meer of nie minder
        de code's 993/996/997 enz kent hij niet en interesseert hem niet ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          ik geloof je wel hoor gTa , voor hem is dit gewoon de laatste Porsche Turbo die hij heeft besteld en opties interesseren hem niks
          voor hem is een auto een gebruiksvoertuig die hem iets rapper op zijn bestemming brengt dan zijn Range-Rover ... niet meer of nie minder
          de code's 993/996/997 enz kent hij niet en interesseert hem niet ook
          Wel een "bizarre" instelling als je dan een Porsche Turbo koopt van dik 100.000 Euro.

Het is te zien hoe je het bekijkt. Als je zegt dat je niet te veel gewicht in je Porsche wil stoppen op gebied van prestaties, dan bestel je zelfs best geen airco of radio. Als je gewoon geen opties neemt omwille van de prijs, tsjah, dan is dat je eigen keuze, maar nogal bizar voor zo'n dure auto. Je moet uiteindelijk nog de taxen en de verzekering ook kunnen betalen, dus een sukkelaar zal je wel niet zijn.

Mja...

Comment

• Stom dat ik die prijslijsten niet kan openen. Ik heb de prijslijsten in PDF op m'n PC staan, ook van de "laatste turbo", en de speciale kleuren kosten geen 2.000 EUR (maar ik weet niet meer van buiten exact hoeveel). Op de gewone 911 (die metaalkleur niet standaard heeft) is 't zelfs nog geen 3.000 EUR dacht ik, en de 911 turbo heeft metaalkleur standaard.

Ofwel was 'ie niet goed geïnformeerd, ofwel had 'ie teveel pintjes gedronken, ofwel heeft 'ie er iets niet bijverteld. Het kan b.v. zijn dat 'ie nog een ander zilver wou, en dus een kleur op staal wou bestellen ... dat kost wel iets van een 4.000 EUR. Misschien was het dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              mijn 320d heeft 38.500€ gekost zonder mijn velgen die er nu op liggen en ik heb al de opties die ik nodig vond en die prijs was meer dan genoeg voor een 320d
              Dan zal dat zonder M-Pack zijn, Xenon, GPS, Leder, Bluetooth, Trekhaak, ...??

P.S.: ik spreek wel over de Touring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                Wel een "bizarre" instelling als je dan een Porsche Turbo koopt van dik 100.000 Euro.

Het is te zien hoe je het bekijkt. Als je zegt dat je niet te veel gewicht in je Porsche wil stoppen op gebied van prestaties, dan bestel je zelfs best geen airco of radio. Als je gewoon geen opties neemt omwille van de prijs, tsjah, dan is dat je eigen keuze, maar nogal bizar voor zo'n dure auto. Je moet uiteindelijk nog de taxen en de verzekering ook kunnen betalen, dus een sukkelaar zal je wel niet zijn.

Mja...
                ben hier terug

yep hij neemt geen opties omwille van de prijs , een extra optie voor zijn auto vind hij weggesmeten geld
                en neen het is zeker geen sukkelaar hoor , +5 miljoen € investeren in een nieuwe winkel vindt hij interessanter dan een nieuwe auto kopen ...
                een auto brengt niet op he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Dan zal dat zonder M-Pack zijn, Xenon, GPS, Leder, Bluetooth, Trekhaak, ...??

P.S.: ik spreek wel over de Touring
                  zonder M-pack en GPS ja , maar anders is hij toch redelijk uitgerust hoor

Comment

Stom dat ik die prijslijsten niet kan openen. Ik heb de prijslijsten in PDF op m'n PC staan, ook van de "laatste turbo", en de speciale kleuren kosten geen 2.000 EUR (maar ik weet niet meer van buiten exact hoeveel). Op de gewone 911 (die metaalkleur niet standaard heeft) is 't zelfs nog geen 3.000 EUR dacht ik, en de 911 turbo heeft metaalkleur standaard.

Ofwel was 'ie niet goed geïnformeerd, ofwel had 'ie teveel pintjes gedronken, ofwel heeft 'ie er iets niet bijverteld. Het kan b.v. zijn dat 'ie nog een ander zilver wou, en dus een kleur op staal wou bestellen ... dat kost wel iets van een 4.000 EUR. Misschien was het dat?

ofwel was het een kleur op staal zoals je hier zegt dat hij wilde , want hij sprak wel degelijk dat het 4000€ koste voor de kleur die hij wilde mar hij heeft dat geschrapt

Comment

• Die drie reeks zegt me toch niet veel, eigenlijk is het huidige model mooier !
                      Maar als je de nieuwe audi A4 avant ziet is de keuze snel gemaakt, dat is echt een ferm machien ! ja, misschien een persoonlijke voorkeur !
                      Als je bij audi 40.000 euro uitgeeft heb je een volledig uitgeruste avant, deze kost bij BMW
                      meer dan 50.000 euro !
                      Sorry BMW maar geef mij maar een Audi, veel stijlvoller en sportiever !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                        Die drie reeks zegt me toch niet veel, eigenlijk is het huidige model mooier !
                        Maar als je de nieuwe audi A4 avant ziet is de keuze snel gemaakt, dat is echt een ferm machien ! ja, misschien een persoonlijke voorkeur !
                        Als je bij audi 40.000 euro uitgeeft heb je een volledig uitgeruste avant, deze kost bij BMW
                        meer dan 50.000 euro !
                        Bedankt voor uw bijdrage

Comment

meer dan 50.000 euro !
                          Dan ga je toch eens opnieuw moeten rekenen hoor. De nieuwe A4 Avant is duurder dan de 320d touring. Ik wacht mooi tot half sept want anders had ik wel al iets besteld. Je zit ook boven de 50K met de A4 Avant S-Line.

Comment

meer dan 50.000 euro !
                            BMW duurder dan Audi? Soms mss, maar zeker niet zoveel zoals jij aangeeft.

En ik weet niet of je er al op gelet hebt, maar die zijn super saai bezig!

Ik ben wel blij dat jij die stijlvoller en sportiever vindt. En je hoeft je hiervoor niet te excuseren bij BMW.

Comment

meer dan 50.000 euro !
                              De nieuwe A4 Avant is een zeer knappe wagen. Ik vind 'm zeker knapper dan de BMW E91.

Wat de prijsopgave betreft zit je verkeerd hoor. Als je beide wagens vergelijkt met dezelfde uitrusting en dezelfde motorisatie/versnellingsbak zullen de prijzen niet ver van mekaar liggen.

De Audi is zeker stijlvoller, maar niet sportiever. Qua looks zijn ze wat dat betreft aan mekaar gewaagd, maar qua rijplezier ben ik er zeker van dat een BMW sportiever rijdt.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                BMW duurder dan Audi? Soms mss, maar zeker niet zoveel zoals jij aangeeft.

En ik weet niet of je er al op gelet hebt, maar die zijn super saai bezig!

Ik ben wel blij dat jij die stijlvoller en sportiever vindt. En je hoeft je hiervoor niet te excuseren bij BMW.

Het is een persoonlijke keuze hé !
                                Ik rij nu sinds juni met een nieuwe avant en ben zeer tevreden !

Mijn wagen is uitgerust met Xenon+leds, zwart lederen en verwarmt interieur, sportophanging, licht-en regensensor, 19" S5 velgen, cruise control + set wintervelgen 16"
                                voor het ronde bedrag van 36.000 euro !
                                Die prijs konden ze mij bij BMW niet geven, ik kreeg daar geen aangeklede BMW buiten
                                gereden onder de 40.000 euro !

Maar Audi supersaai bezig ? Het is daarom dat de andere merken al met LED-verlichting beginnen, zuiver afgekeken van AUDI ! Waarschijnlijk omdat ze saai zijn !?!

Comment

Maar Audi supersaai bezig ? Het is daarom dat de andere merken al met LED-verlichting beginnen, zuiver afgekeken van AUDI ! Waarschijnlijk omdat ze saai zijn !?!
                                  Geef toe dat de designs van hun laatste creaties toch allemaal superdicht bij elkaar liggen. Ik heb van ver soms moeite om te zien wat voor model het is. A4? A5? A6? Daarenboven zie ik, zonder rekening te houden met de anders gevormde lichtblokken, weinig verschil tussen een oude A4 en een nieuwe. 't Is gewoon wat meer van't zelfde.

Ik zeg hier nu niet dat ik de auto's lelijk vind, maar een beetje diversiteit zou, volgens mij welgekomen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Dan ga je toch eens opnieuw moeten rekenen hoor. De nieuwe A4 Avant is duurder dan de 320d touring. Ik wacht mooi tot half sept want anders had ik wel al iets besteld. Je zit ook boven de 50K met de A4 Avant S-Line.
                                    Het is voor niets nodig een S-line te nemen !
                                    Heb dit ook van plan geweest maar het verschil is zo klein dat het te zot is !
                                    Wel zijn de S-line logo's bangelijk in de zetels, maar dat is dan ook het enige.

Wat je moet doen is de verlaging nemen, 19" wielen monteren, verchroomde uitlaten
                                    steken en zeker de LED's nemen en die wagen is machtig !
                                    Die uitstraling jongens !!! Ni te doen !!!

Nee, dat is een kwestie van smaak hé !
                                    Maar voor 40.000 euro heb je er wel ene met alles op en aan, weliswaar een tweeliterke met 143 pk hé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                      Geef toe dat de designs van hun laatste creaties toch allemaal superdicht bij elkaar liggen. Ik heb van ver soms moeite om te zien wat voor model het is. A4? A5? A6? Daarenboven zie ik, zonder rekening te houden met de anders gevormde lichtblokken, weinig verschil tussen een oude A4 en een nieuwe. 't Is gewoon wat meer van't zelfde.

Ik zeg hier nu niet dat ik de auto's lelijk vind, maar een beetje diversiteit zou, volgens mij welgekomen zijn.

Ja, je hebt daar wel ergens gelijk, de snuit van een audi van 10 jaar geleden trekt nog altijd op de nieuwe maar dat heeft ook z'n voordelen ...
                                      Je bolt niet direkt met een oud-model hé !

Comment

Het is een persoonlijke keuze hé !
                                        Ik rij nu sinds juni met een nieuwe avant en ben zeer tevreden !

Mijn wagen is uitgerust met Xenon+leds, zwart lederen en verwarmt interieur, sportophanging, licht-en regensensor, 19" S5 velgen, cruise control + set wintervelgen 16"
                                        voor het ronde bedrag van 36.000 euro !
                                        Die prijs konden ze mij bij BMW niet geven, ik kreeg daar geen aangeklede BMW buiten
                                        gereden onder de 40.000 euro !

Ik heb net beide wagens eens geconfigureerd. Een Audi A4 Avant 2.0TDI met 143pk met de opties die jij gekozen hebt kost bruto €40.000. Ik heb ook eens een 318d touring met dezelfde opties geteld en deze kwam op... €40.000. Ik heb voor beide wagens optioneel 18" wielen gekozen om een correcte vergelijking te krijgen. Geen verschil dus...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ja, je hebt daar wel ergens gelijk, de snuit van een audi van 10 jaar geleden trekt nog altijd op de nieuwe maar dat heeft ook z'n voordelen ...
                                          Je bolt niet direkt met een oud-model hé !
                                          maar ook niet direct met een nieuw!

Comment

Working...
                                          X