Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En kun je dat niet bijvullen onder de motorkap of koffer...
Ik zie U al elke week langs de kant staan met uw motorkap open om blauw water in uw motor te gieten, dan gaan ze U zeker uitlachen
Ik dacht dat BMW de Euro5 norm haalde maar als het zo moet
Ik had vroeger gehoord dat ze in Amerika problemen hebben/hadden met de zware diesels omdat de kwaliteit van de diesel behoorlijk slecht is. Niet verwonderlijk als iedereen op benzine rijdt!
Ik zie U al elke week langs de kant staan met uw motorkap open om blauw water in uw motor te gieten, dan gaan ze U zeker uitlachen
Ik dacht dat BMW de Euro5 norm haalde maar als het zo moet
Ik had vroeger gehoord dat ze in Amerika problemen hebben/hadden met de zware diesels omdat de kwaliteit van de diesel behoorlijk slecht is. Niet verwonderlijk als iedereen op benzine rijdt!
EURO6!
Maar idd, dat vind ik toch maar prutsen... En dat moet dus telkens bij het tanken gebeuren?
Ik vond de eerste e90 een van de lelijkste 3 series ooit gemaakt, zeker de achterlichten waren niet om aan te zien. Nu vindt ik de auto perfect zowel voor als achteraan. Het interieur heb ik wel altijd mooi gevonden bij de E90
Comment