Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Never mind...

Omdat je dan keihard moet lachen mss?
    nee, omdat mijn stoplichten veel licht geven met die LED's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      nee, omdat mijn stoplichten veel licht geven met die LED's
      Rode auto en rode LED's... Roder komt het niet

Comment

• vooral dames in Parijs wiens bek wordt dichtgeklopt door een rood schreeuwend monster kunnen er van meespreken

Comment

gTa weet jij trouwens iets meer over dat gat in die FL 335 in de zijbumper achteraan?
          Zou dat geen LPG kunnen zijn of kennen ze dat niet in de USA??

Comment

• Dat is een fill cap voor AdBlue :

32% ureum opgelost in water . Dit vermindert de schadelijke uitstoot van dieselwagens.

Comment

• Ze hebben toch niet allemaal AdBlue hé?

Das een miserie tot en met, altijd bijvullen.

Comment

• Oei, dus standaard op de 330d Blue Performance. Op de foto lijkt me dat een 335 te zijn.

standaard of optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                  Rode auto en rode LED's... Roder komt het niet
                  Je bent nog vergeten dat hij open "rooien" rijdt ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kurt_16VM Bekijk Berichten
                    Dat is een fill cap voor AdBlue :

32% ureum opgelost in water . Dit vermindert de schadelijke uitstoot van dieselwagens.
                    En kun je dat niet bijvullen onder de motorkap of koffer...

Comment

En kun je dat niet bijvullen onder de motorkap of koffer...
                      Ik zie U al elke week langs de kant staan met uw motorkap open om blauw water in uw motor te gieten, dan gaan ze U zeker uitlachen

Ik dacht dat BMW de Euro5 norm haalde maar als het zo moet
                      Ik had vroeger gehoord dat ze in Amerika problemen hebben/hadden met de zware diesels omdat de kwaliteit van de diesel behoorlijk slecht is. Niet verwonderlijk als iedereen op benzine rijdt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        Ik zie U al elke week langs de kant staan met uw motorkap open om blauw water in uw motor te gieten, dan gaan ze U zeker uitlachen

Ik dacht dat BMW de Euro5 norm haalde maar als het zo moet
                        Ik had vroeger gehoord dat ze in Amerika problemen hebben/hadden met de zware diesels omdat de kwaliteit van de diesel behoorlijk slecht is. Niet verwonderlijk als iedereen op benzine rijdt!
                        EURO6!

Maar idd, dat vind ik toch maar prutsen... En dat moet dus telkens bij het tanken gebeuren?

Comment

• ff zitten googlen en alleen maar artikels gevonden uit de USA.
                          Er zal hier wel iemand zijn die er meer van weet zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            ff zitten googlen en alleen maar artikels gevonden uit de USA.
                            Er zal hier wel iemand zijn die er meer van weet zeker?
                            Ik dacht tante, maar niet dus...

Comment

• Deze facelift is absoluut een grote verbetering.

Ik vond de eerste e90 een van de lelijkste 3 series ooit gemaakt, zeker de achterlichten waren niet om aan te zien. Nu vindt ik de auto perfect zowel voor als achteraan. Het interieur heb ik wel altijd mooi gevonden bij de E90

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                ik verlicht heel de straat achter mij als ik in den donkere rem
                                LED-slet

Comment

• De saab 9-3 heeft ook van die led dagrijlichten met de face -lift mee gekregen dacht ik.

Comment

• E91 met M-Sportpakket...

Mooi. Wel sluit de motorkap precies niet goed aan bij de nieren...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• motorkap is gewoon niet toe denk ik, zou anders een beetje erg zijn

Comment

• De sluiting van de motorkap moet gewoon wat geregeld worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          E91 met M-Sportpakket...

Mooi. Wel sluit de motorkap precies niet goed aan bij de nieren...

Mooie velgen. Deze in een andere kleur mogen ze me wel geven

Comment

Working...
                                          X