Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    E91 met M-Sportpakket...

Mooi. Wel sluit de motorkap precies niet goed aan bij de nieren...

Deze foto's zijn genomen aan de M-studio in Gärching bij München denk ik

Het komt me zo bekend voor

Ik vind hem mooi in dat wit, het staat hem wel

Comment

• Prachtig op die foto's

Gisteren eens binnengesprongen bij dealer, weekend van 13-14sept staat hij in de showroom.
      Nu bestellen is levering half oktober (2 maand) wat vrij snel is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
        Mooie velgen. Deze in een andere kleur mogen ze me wel geven
        they won't

Comment

• vind de wagen heel geslaagd achteraan. Ziet er héél stoer uit met die 2 uitlaten. Zelf rij ik ook met een e91 met M-pakket maar deze facelift vind ik wel geslaagd. Damn, ik rij nu alweer met een oud model.
          De iDrive hebben ze ook deftig onder handen genomen, zo blijkt. Vraag me af of dit een stap vooruit is, persoonlijk vind ik al die extra knoppen overbodig...je moet nl. teveel naar beneden kijken om te zien of je op de goeie knop zit. Geef mij maar mijn oude iDrive. Wel ziet het navigatie-scherm er pakken beter uit dan het huidige.
          Last edited by ; 20/08/2008, 12:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dba Bekijk Berichten
            De iDrive hebben ze ook deftig onder handen genomen, zo blijkt. Vraag me af of dit een stap vooruit is, persoonlijk vind ik al die extra knoppen overbodig...je moet nl. teveel naar beneden kijken om te zien of je op de goeie knop zit. Geef mij maar mijn oude iDrive.
            De plaats van die knoppen ken je na een tijdje wel van buiten hoor. Dan is dat een automatischme.

Facelift: motorkap en lichten. Achteraan wordt de auto iets breder waardoor de velgen mooier zouden uitkomen. OP het huidig model zie je nogal wat auto's rondrijden met grote opening tussen band & wielkast

Comment

• Is er eigenlijk iemand die al ooit een 320d touring met M-Pack kunnen testrijden heeft?
              Gisteren voor geïnformeerd en zou niet beschikbaar zijn, alleen de gewone versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Is er eigenlijk iemand die al ooit een 320d touring met M-Pack kunnen testrijden heeft?
                Gisteren voor geïnformeerd en zou niet beschikbaar zijn, alleen de gewone versie.
                Wel, toen ik ging shoppen voor mijn wagen, ben ik naar Bornem gereden naar het Driving Center om daar één en ander te testen. Heb toen met 2 wagens gereden want een Touring met M-pack hadden ze toen ook niet :
                - E90 M-pack : om de sportophanging te testen
                - E91 met automaat : om die versnellingsbak te testen
                Nu rij ik met een E91 M-pack met automaat.

Zo'n M-pack is heel schoon, laag bij de grond (2cm verlaagd), 17 duim velgen, achter en voorshorten die sportiever zijn MAAR hij rijdt wel vrij hard. Op autosnelweg is dit geen probleem maar op die kleine baantjes vloek ik soms toch ne keer.
                Ik zal geen M-pack meer kopen gewoon omdat ie iets te hard rijdt voor mij. Maar hij ziet er wel veel beter uit, dat wel.

Comment

• Volgens de verkoper rijdt M-Pack zachter dan een S-Line maar ik kon dat ook moeilijk geloven.
                  Doe bijna alleen snelwegkilometers. Bornem is nu wel niet bepaald bij de deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                    they won't

Jawel, mijn baas als ik een nieuwe moet bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dba Bekijk Berichten
                      vind de wagen heel geslaagd achteraan. Ziet er héél stoer uit met die 2 uitlaten. Zelf rij ik ook met een e91 met M-pakket maar deze facelift vind ik wel geslaagd. Damn, ik rij nu alweer met een oud model.
                      De iDrive hebben ze ook deftig onder handen genomen, zo blijkt. Vraag me af of dit een stap vooruit is, persoonlijk vind ik al die extra knoppen overbodig...je moet nl. teveel naar beneden kijken om te zien of je op de goeie knop zit. Geef mij maar mijn oude iDrive. Wel ziet het navigatie-scherm er pakken beter uit dan het huidige.
                      Hmmm, ik vind de snelkoppelingen eigenlijk wel beter.
                      Althans in de E60 vind ik het zeer handig.
                      1 druk op de knop en je wordt bv genavigeerd naar je thuislocatie.

Vergelijk het naar beneden kijken dan maar eens met hoelang en hoeveel stappen je moet doornemen eer je dit bereikt via het iDrive systeem, of niet soms?

Maar hé, zo verouderd zal hij nu ook niet zijn.
                      Een facelift blijft een FL, iets heel anders dan een nieuw model
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        Hmmm, ik vind de snelkoppelingen eigenlijk wel beter.
                        Althans in de E60 vind ik het zeer handig.
                        1 druk op de knop en je wordt bv genavigeerd naar je thuislocatie.

Vergelijk het naar beneden kijken dan maar eens met hoelang en hoeveel stappen je moet doornemen eer je dit bereikt via het iDrive systeem, of niet soms?

Maar hé, zo verouderd zal hij nu ook niet zijn.
                        Een facelift blijft een FL, iets heel anders dan een nieuw model
                        Nee, het gaat over de snelknoppen rond de controller, niet die 8 aan de dvd lader.

Je hebt iDrive 1e gen, dan update van 1e gen en nu de 2e gen (van de 7)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Nee, het gaat over de snelknoppen rond de controller, niet die 8 aan de dvd lader.

Je hebt iDrive 1e gen, dan update van 1e gen en nu de 2e gen (van de 7)
                          Ok sorry, zie het nu ook pas. 'k denk eerlijk gezegd ook wel dat je dat snel gewoon wordt...
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• donderdag 11 sept eens gaan piepen op de presentatiecocktail
                            ben benieuwd

Comment

• Velgen

In de option line van de FLift zitten naar het schijnt "262" velgen. Weet iemand hoe die eruit zien? Ik vind ze niet terug in de configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobX Bekijk Berichten
                                In de option line van de FLift zitten naar het schijnt "262" velgen. Weet iemand hoe die eruit zien? Ik vind ze niet terug in de configurator.
                                En hoe weet jij dat?
                                De 268 vind ik terug maar niets van de 262. Insiders die meer weten??

Comment

• Velgen

Mijn 318d tour zal eind september geleverd worden. Volgens de verkoper zijn de velgen van de O Line veranderd naar Styling 262. Vandaar

Comment

Mijn 318d tour zal eind september geleverd worden. Volgens de verkoper zijn de velgen van de O Line veranderd naar Styling 262. Vandaar
                                    Hopelijk vind je ze dan ook mooi hé.

Comment

Hopelijk vind je ze dan ook mooi hé.
                                      Ik heb ze gevonden. Bij de 1-reeks cabrio kan je ze selecteren.

Comment

Ik heb ze gevonden. Bij de 1-reeks cabrio kan je ze selecteren.

Comment

Op de FL komen de 282 velgen. Je kan ze terugvinden in de catalogus van de FL via de duitse website van BMW.

Comment

Working...
                                          X