Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMocht ik nou 'n '3 kopen, 't werd deze bekleding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDenk je? Ik twijfel, tot ik dat rotbraun in 't echt zie (of toch realistisch voorgesteld op foto), is dit voor mij sattelbraun.
Edit, je kan best gelijk hebben hoor gTa, maar dan vind ik dat de twee kleuren wel erg op elkaar lijken.
Mijn eerste gedacht gaat ook naar Sattelbraun. Als het niet zo is dan lijken deze kleuren (op foto althans) zeer sterk op mekaar...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenIk heb afgelopen weekend met een opgefokte 320d gereden (400 Nm en +/- 200 pk). Man man, wat een rijplezier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMijn eerste gedacht gaat ook naar Sattelbraun. Als het niet zo is dan lijken deze kleuren (op foto althans) zeer sterk op mekaar...
Comment
-
Ze lijken inderdaad goed op elkaar ... denk ik. Maar 't komt me veel warmer over dan zadelbruin, veel mooier. 'k Ben niet zo supertuk op dat zadelbruin (net omdat 't een tikkie flets is), maar die foto toonde naar mijn mening een veel warmere kleur. Maar kan aan de foto liggen...
't Is knap, in ieder geval!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
Maar ik durf 't echt niet te zeggen...
Comment
-
Mijn schoonbroer heeft vandaag z'n nieuwe X5 afgehaald. Het is een Spacegraue met M-sportpakket en sattelbraun interieur met houten sierlijsten (met de nerven die horizontaal lopen). Persoonlijk zie ik dan toch liever het interieur van onze M3. Ik ben dat Sattelbraun al beu gezien in het anderhalve jaar dat ik die 335i heb gehad...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit lijkt me toch geen zadelbruin te zijn. En die iets lichter gekleurde naden komen ook in bovenstaande foto terug.
Maar ik durf 't echt niet te zeggen...
Sattelbraun is inderdaad niet perfect, maar ik blijf het toch knap vinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit lijkt me toch geen zadelbruin te zijn. En die iets lichter gekleurde naden komen ook in bovenstaande foto terug.
Maar ik durf 't echt niet te zeggen...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment