Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Mocht ik nou 'n '3 kopen, 't werd deze bekleding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Mocht ik nou 'n '3 kopen, 't werd deze bekleding.
      Sattelbraun, dat interieur lijkt voor 99% als twee druppels water op dat van onze coupé. Dat Rotbraun is ook mooi...

Comment

• Volgens mij is dat rotbraun. Zadelbruin is iets donkerder, en veel minder levendig van kleur.

Comment

• Denk je? Ik twijfel, tot ik dat rotbraun in 't echt zie (of toch realistisch voorgesteld op foto), is dit voor mij sattelbraun.

Edit, je kan best gelijk hebben hoor gTa, maar dan vind ik dat de twee kleuren wel erg op elkaar lijken.
          Last edited by ; 04/09/2008, 23:57.

Comment

• Ik heb afgelopen weekend met een opgefokte 320d gereden (400 Nm en +/- 200 pk). Man man, wat een rijplezier.
            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Denk je? Ik twijfel, tot ik dat rotbraun in 't echt zie (of toch realistisch voorgesteld op foto), is dit voor mij sattelbraun.

Edit, je kan best gelijk hebben hoor gTa, maar dan vind ik dat de twee kleuren wel erg op elkaar lijken.

Mijn eerste gedacht gaat ook naar Sattelbraun. Als het niet zo is dan lijken deze kleuren (op foto althans) zeer sterk op mekaar...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                Ik heb afgelopen weekend met een opgefokte 320d gereden (400 Nm en +/- 200 pk). Man man, wat een rijplezier.
                Yep, BMW hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Mijn eerste gedacht gaat ook naar Sattelbraun. Als het niet zo is dan lijken deze kleuren (op foto althans) zeer sterk op mekaar...
                  Maar als het bovenstaande rotbraun is, is het wel mooier dan sattelbraun (als dat al mogelijk zou zijn).

Comment

• Ze lijken inderdaad goed op elkaar ... denk ik. Maar 't komt me veel warmer over dan zadelbruin, veel mooier. 'k Ben niet zo supertuk op dat zadelbruin (net omdat 't een tikkie flets is), maar die foto toonde naar mijn mening een veel warmere kleur. Maar kan aan de foto liggen...

't Is knap, in ieder geval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                      Dit lijkt me toch geen zadelbruin te zijn. En die iets lichter gekleurde naden komen ook in bovenstaande foto terug.

Maar ik durf 't echt niet te zeggen...

Comment

• Mijn schoonbroer heeft vandaag z'n nieuwe X5 afgehaald. Het is een Spacegraue met M-sportpakket en sattelbraun interieur met houten sierlijsten (met de nerven die horizontaal lopen). Persoonlijk zie ik dan toch liever het interieur van onze M3. Ik ben dat Sattelbraun al beu gezien in het anderhalve jaar dat ik die 335i heb gehad...
                        OO 00 OO

Comment

• Alhoewel, in de CC toont dat roodbruin donkerder dan zadelbruin. Zal dan wel dat laatste zijn.

Comment

Dit lijkt me toch geen zadelbruin te zijn. En die iets lichter gekleurde naden komen ook in bovenstaande foto terug.

Bij die foto begin ik toch op mijn mening terug te komen, hier lijkt het meer op dat terracotta dat je in de E60 of in de X3 kon en kan krijgen.

Sattelbraun is inderdaad niet perfect, maar ik blijf het toch knap vinden...

Comment

• 't Antwoord is nochtans simpel. 't Is een officiële persfoto, en dus moet die op de perssite staan met de persinfo erbij.

'Es zien.

Edit: staat er ni bij, enkel "new armrest".
                              Last edited by ; 05/09/2008, 01:35.

Comment

• Alpina B3 Biturbo

OO 00 OO

Comment

• OO 00 OO

Comment

Zadelbruin vind ik duidelijk een tint geler. De kleur hier in die '3 is zéker geen zadelbruin
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Die Alpina's zijn de max

Hoe geslaagd kan een facelift zijn !!!
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Net terug van München en honderden 3-facelifts gezien en hij is prachtig geworden !! Zeker in het wit of zwart met M-pack!

Comment

• Alpina --> ÜberKNAP!!!!
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X