Alpina heeft het weer verknald.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenAlpina heeft het weer verknald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWTF? Die Berline B3 is echt geslaagd!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Volgens mij is bovenstaande ook Sattlebraun...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenZadelbruin vind ik duidelijk een tint geler. De kleur hier in die '3 is zéker geen zadelbruinOO 00 OO
Comment
-
Ik en nieuwe BMWs , blijkbaar gaat dat toch niet meer samen
die spiegels brrrrrrrr
Vandaag ons ma nog nen pre facelift gekocht.
26000euro voor een 318d, Graphite, businesspak en sensatec . Meer moet het voor haar niet zijn. Op 500euro na dezelfde prijs als een 118d met ook daar enkel het businesspak . Goeie deal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenkan je die Alpina in manuele bak krijgen?
Comment
-
Bij de D3 kan je kiezen tussen manueel en hun Switch-Tronic. Bij de B3 heb je enkel de Switch-Tronic. Wel kan je bij de B3 (behalve bij de cabrio) kiezen tussen achterwiel- of vierwieltractie...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenVandaag ons ma nog nen pre facelift gekocht.
26000euro voor een 318d, Graphite, businesspak en sensatec . Meer moet het voor haar niet zijn. Op 500euro na dezelfde prijs als een 118d met ook daar enkel het businesspak . Goeie deal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDas inderdaad een mooie korting
Comment
-
Stockwagen?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit lijkt me toch geen zadelbruin te zijn. En die iets lichter gekleurde naden komen ook in bovenstaande foto terug.
Maar ik durf 't echt niet te zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenIk wist niet dat je nog een pre facelift kon bestellen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenWat een lekker arrogante kont! Heerlijk!
Past gewoon niet bij het geheel. Och ja, het is BMW, dus het zal wel weer wennen zekers?
Comment
-
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Vanaf heden doet een E90 335d de 0-100 in 6 seconden, zo maar eventjes 2 tienden rapper dan vroeger, zonder ook maar iets aan het gewicht, koppel of vermogen veranderd te hebben. En een manuele 330xd doet daar zelfs nog een tiende vanaf, met liefst 41 pk minder! Ze hebben gewoon het cijfer van de Audi A5 3.0 TDI gekopiëerd en het daar geplakt.
De cijfers van de 335i zijn dan weer ongewijzigd gebleven, waar zijn die mee bezig...
Comment
Comment