Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alpina heeft het weer verknald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Alpina heeft het weer verknald.
      WTF? Die Berline B3 is echt geslaagd!!!

Comment

• Alpina...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
          WTF? Die Berline B3 is echt geslaagd!!!
          Die striping, die kofferspoiler, ... nee dank u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Hier een foto van een E92 met Sattlebraun...
            Volgens mij is bovenstaande ook Sattlebraun...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              Zadelbruin vind ik duidelijk een tint geler. De kleur hier in die '3 is zéker geen zadelbruin
              Zadelbruin is dus zeker niet geler hé mateke...
              OO 00 OO

Comment

• kan je die Alpina in manuele bak krijgen?

jammer van die spiegels, dat zou het eerste zijn wat ik zou veranderen

Comment

• Ik en nieuwe BMWs , blijkbaar gaat dat toch niet meer samen

die spiegels brrrrrrrr

Vandaag ons ma nog nen pre facelift gekocht.

26000euro voor een 318d, Graphite, businesspak en sensatec . Meer moet het voor haar niet zijn. Op 500euro na dezelfde prijs als een 118d met ook daar enkel het businesspak . Goeie deal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    kan je die Alpina in manuele bak krijgen?
                    De D3 in ieder geval wel, de B3, daar vrees ik eigenlijk voor.

Comment

• ik heb er geen gedacht van.. mss omdat ze nu ook de automaat niet meer gebruiken? nu hebben ze dezelfde bak als in de M3 DKG.

Comment

• Bij de D3 kan je kiezen tussen manueel en hun Switch-Tronic. Bij de B3 heb je enkel de Switch-Tronic. Wel kan je bij de B3 (behalve bij de cabrio) kiezen tussen achterwiel- of vierwieltractie...
                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                          Vandaag ons ma nog nen pre facelift gekocht.

26000euro voor een 318d, Graphite, businesspak en sensatec . Meer moet het voor haar niet zijn. Op 500euro na dezelfde prijs als een 118d met ook daar enkel het businesspak . Goeie deal
                          Das inderdaad een mooie korting

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Das inderdaad een mooie korting
                            Ik wist niet dat je nog een pre facelift kon bestellen??

Comment

• Stockwagen?
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Dit lijkt me toch geen zadelbruin te zijn. En die iets lichter gekleurde naden komen ook in bovenstaande foto terug.

Maar ik durf 't echt niet te zeggen...
                                Ik vind het sowieso ook héél hard op Boston Terra lijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                                  Ik wist niet dat je nog een pre facelift kon bestellen??
                                  Schijnbaar is de pré facelift nog te bestellen tot eind van dit jaar. Ben ook wel benieuwd hoe dit zit. Het lijkt met toch onmogelijk om op de productieband beide modellen naast elkaar nog te blijven produceren?
                                  2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Wat een lekker arrogante kont! Heerlijk!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Wat een lekker arrogante kont! Heerlijk!
                                      Ik vind die kont er echt achterlijk uitzien. Man die lichten, wat een gedrochten. Dit had veeeeel stijlvoller gedaan kunnen worden. Want ik zie die neus, waar ik ondertussen aan gewend ben, en daar ben ik weg van, de lijn en het profiel van de 3 vind ik nog altijd knap, en dan die kont...

Past gewoon niet bij het geheel. Och ja, het is BMW, dus het zal wel weer wennen zekers?
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Online catalogus

Knap gedaan...
                                        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Online catalogus

Knap gedaan...
                                          Inderdaad knap gedaan, maar ze hebben weer eens met de cijfers geknoeid.

Vanaf heden doet een E90 335d de 0-100 in 6 seconden, zo maar eventjes 2 tienden rapper dan vroeger, zonder ook maar iets aan het gewicht, koppel of vermogen veranderd te hebben. En een manuele 330xd doet daar zelfs nog een tiende vanaf, met liefst 41 pk minder! Ze hebben gewoon het cijfer van de Audi A5 3.0 TDI gekopiëerd en het daar geplakt.

De cijfers van de 335i zijn dan weer ongewijzigd gebleven, waar zijn die mee bezig...

Comment

Working...
                                          X