Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
    Heb de 3 nu al bij de dealer gezien en moet zeggen,
    amai! Egt een hele verbetering!
    Die achterkant toont zoveel agressiever ,
    alles in zn geheel oogt gewoon een beetje méér...

En dat nieuwe i-drive systeem... ook prachtig !
    Foto's??
    Ik ga morgen naar de voorstelling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
      Hoe zit het met de E91 M?
      Met de fl dacht ik adt er wel nieuwe foto's zouden komen, maar nog steeds niets
      Touring komt er niet in M-versie.

Comment

• [ATTACH]54968[/ATTACH]

[ATTACH]54970[/ATTACH]

[ATTACH]54971[/ATTACH]
        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• [ATTACH]54972[/ATTACH]

[ATTACH]54973[/ATTACH]

[ATTACH]54974[/ATTACH]
          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Echt 1000x beter. I wouldn't say no to that.

Comment

• Prachtig...... ik kan niet andrs zeggen dat ze enorm goed bezig zijn.....

Comment

• Net ook al even gaan kijken bij mijn dealer. De touring waren ze nog aan het wassen, heb dus enkele 2 berlines gezien. Is een enorme verbetering, voor en achteraan. De achterlichten zien er in het echt ook niet zo rood uit als op foto. Binnenin zag ik amper een verschil, buiten de I-drive natuurlijk. De nieuwe 16 duims velgen mogen er ook zijn. Heb enkele foto's met mijn gsm genomen. Zal ze straks proberen online te zetten. Zalen zolas mistlampen, multifunctioneel stuur, angels eyes, ... zijn nu ook standaard, maar de prijs is uiteraard ook iets hoger....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                  Net ook al even gaan kijken bij mijn dealer. De touring waren ze nog aan het wassen, heb dus enkele 2 berlines gezien. Is een enorme verbetering, voor en achteraan. De achterlichten zien er in het echt ook niet zo rood uit als op foto. Binnenin zag ik amper een verschil, buiten de I-drive natuurlijk. De nieuwe 16 duims velgen mogen er ook zijn. Heb enkele foto's met mijn gsm genomen. Zal ze straks proberen online te zetten. Zalen zolas mistlampen, multifunctioneel stuur, angels eyes, ... zijn nu ook standaard, maar de prijs is uiteraard ook iets hoger....
                  Voor de touring is er 700euro bijgekomen, voor de berline weet ik het niet.
                  Maar hij is inderdaad mooier, geslaagde FL!!

Comment

• Als je die foto's ziet is hij toch wel enorm veel knapper geworden. Nu is het echt een 'kleine 5' qua design, terug een echte BMW - ipv. iets wat er uit zag als een Japanse imitatie van BMW.

Vandaag een oplegger gezien vol ermee, de nieuwe std 16" zien er idd best OK uit.

Comment

• Ik ben vandaag bij BMW geweest. Ik ben er zowaar voor gevallen. De kont valt veel beter meer irl en de voorlichten zijn zo knap geworden. Samen met sterker schijnende angel eyes zijn er 3 oranje leds die meeschijnen als dagrijlicht... en die led-pinkers! Zalig mooi! Er stond een saffierzwarte met leder oyster en zwarte inleglijsten en 18" velgen. Knap

Ik heb een prijs laten maken. Viel wat tegen, maar ik ga eens kijken wat ik kan aanpassen...
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• ik kom net van de voorstelling..

echt een verbetering! interieur kwaliteit vind ik zeer goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          ik kom net van de voorstelling..

echt een verbetering! interieur kwaliteit vind ik zeer goed

Ben ook net terug. In de kwaliteit van de interieur zag ik perssonlijk niet veel verschil. Stond een touring Spacegrau met volgens mij Sattlebraun interieur. Was echt af. Zeker voor mij terug de nr 1 in dit segment. De nieuwe I-drive ook even kunnen proberen. Ziet er zeer mooi uit en nog iets gebruiksvriendelijker (ben de huidige al gewoon).

Comment

• Ik had ook een uitnodiging gekregen, maar ben niet gegaan. Maar ben hem wel gisteren gaan bekijken in Bornem. Op de parking stonden er een stuk of 7, zowel Touring als 4-deur versie.

Ik vind hem heel mooi, vooral de Touring

Comment

• Mijn ventje is ook terug van de voorstelling. Hij twijfelt nu tussen een berline of break.

Comment

Ben ook net terug. In de kwaliteit van de interieur zag ik perssonlijk niet veel verschil. Stond een touring Spacegrau met volgens mij Sattlebraun interieur. Was echt af. Zeker voor mij terug de nr 1 in dit segment. De nieuwe I-drive ook even kunnen proberen. Ziet er zeer mooi uit en nog iets gebruiksvriendelijker (ben de huidige al gewoon).
                                nieuwe iDrive vind ik niet zo super... grafisch top enzo maar de bediening is te ingewikkeld.

het systeem van Mercedes en Audi is beter.

Comment

I drive is een hele verbetering ! Veel sneller, grafisch een stuk aantrekkelijker en de gps werkt nauwkeuriger. Ook kan je vooraan in het DVD slot een DVD film steken die dan afgespeeld wordt ( waarschijnlijk wel blocked tijdens het rijden ).

Ik vind em geslaagd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                    I drive is een hele verbetering ! Veel sneller, grafisch een stuk aantrekkelijker en de gps werkt nauwkeuriger. Ook kan je vooraan in het DVD slot een DVD film steken die dan afgespeeld wordt ( waarschijnlijk wel blocked tijdens het rijden ).

Ik vind em geslaagd !
                                    Is dit bij de GPS Business of bij de Professional?

Dit weekend ga ik zeker eens bij mijn dealer langs om de wagen irl te zien. En dan maar wachten tot eind oktober wanneer mijne nieuwe binnenkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timpie1978 Bekijk Berichten

Dit weekend ga ik zeker eens bij mijn dealer langs om de wagen irl te zien. En dan maar wachten tot eind oktober wanneer mijne nieuwe binnenkomt
                                      ik heb in een wagen gezeten met professional, geen idee of de business dat ook kan.
                                      en oh ja, de wagen had NIET de TV optie, wel gps + bluetooth + usb optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                                        ik heb in een wagen gezeten met professional, geen idee of de business dat ook kan.
                                        en oh ja, de wagen had NIET de TV optie, wel gps + bluetooth + usb optie.
                                        Thx. Ik ben benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timpie1978 Bekijk Berichten

Ik heb in een wagen met business nav gezeten. Buiten de extra knopen is er volgens mij niets aan de business nav gewijzigd, wat ik wel jammer vind. Deze ziet er nog identiek uit als in mijn wagen (ofwel heb ik iets over het hoofd gezien).

Comment

Working...
                                          X