Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn er bij de mensen die naar de voorstelling geweest zijn geen bij die foto's getrokken hebben? Ik heb begin augustus een berline 318d (spacegrau) met comfortline besteld.

Zou schitterend zijn moesten er zo bijzijn :o)

iemand een idee wanneer de eerste klanten hun nieuwe 3 reeks zullen hebben?

Ik ben alvast in blijde verwachting :o)

Comment

• 'k Weet niet van waar je exact bent, maar er staat zo-eentje bij Dejonckheere in Roeselare. Heb geen foto's getrokken sorry. Ziet er knap uit, IRL is de facelift echt een verbetering!

Er staan er in Roeselare al een stuk of 6, facelifts. Dus ik denk dat de leveringen zeer spoedig zullen beginnen. Ze hebben wel nog een PAK prefacelifts staan op 't gras voor 't dealership, volgens mij vallen er daar binnenkort serieuze batjes te doen.

Comment

• waarom niet onmiddellijk een frissere wind laten waaien door dit model? een ander zicht en niet die enkele aanpassingen. gemiste kans
        BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Ik vermoed omdat ze meer dan secuur genoeg zullen hebben berekend dat dat commercieel gezien niet nodig, en dus ook financieel gezien niet wenselijk was.

Ik vergeet dat ook soms, dat autoconstructeurs in de eerste plaats bedrijven zijn die vooral winst willen maken. En vaak strookt die visie niet met wat wij en alle andere liefhebbers 't liefst van al zouden hebben gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lanenski Bekijk Berichten
            Zijn er bij de mensen die naar de voorstelling geweest zijn geen bij die foto's getrokken hebben? Ik heb begin augustus een berline 318d (spacegrau) met comfortline besteld.

Zou schitterend zijn moesten er zo bijzijn :o)

iemand een idee wanneer de eerste klanten hun nieuwe 3 reeks zullen hebben?

Ik ben alvast in blijde verwachting :o)
            Heb er geen foto van maar spacegrau es echt wel een schitterende kleur. Bij Van Osch in hasselt staat zo'n touring. Gaat waarschijnlijk wel de meest populaire kleur worden, dus na een tijdje ga je weer niet anders zien dan deze kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
              waarom niet onmiddellijk een frissere wind laten waaien door dit model? een ander zicht en niet die enkele aanpassingen. gemiste kans

Het is toch al een vrij verregaande face-lift voor BMW. Vergelijk maar eens met de huidige '1 en '5 (en in het verleden de E39 en E46). Enkel de vorige '7 ging nog iets verder.

Comment

• de e39 en e46 facelifts waren ook vrij verregaand.

gisteren naar de presentatie geweest van de nieuwe 3; echt ne geweldig knappe bak. ik begin wel meer en meer te twijfele of ik voor een berline of touring zou gaan

Comment

• Dit is toch echt wel prachtig ...

Last edited by ; 13/09/2008, 11:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk Berichten
                    Dit is toch echt wel prachtig ...

Inderdaad. Zo staat hij bij mijn dealer. Schitterende kleur en velgen

Comment

• Heb hem ook gaan bewonderen. Is echt knap hoor.
                      Met voorsprong terug de mooiste in zijn klasse.

Comment

• Ik zou een nieuwe wagen moeten bestellen en dan is dit toch nog altijd mijn favoriet. Bij ons pushen ze op dit moment echter nogal richting Mercedes vermits die blijkbaar immense kortingen geven en de restwaarde ook wat hoger ligt, met als gevolg dat je zeer veel kan krijgen voor je budget (C klasse met Amg pack, navi, enz...). Blijkbaar zou het op dit moment niet interessant zijn om een BMW te bestellen. Alleen ben ik nooit een Mercedes fan geweest... Bovendien heeft BMW nog altijd de kortste wachtijden. De dealer sprak over 4 tot 6 weken voor een nieuwe 3. Op het forum zie ik hier iemand die al meer dan 6 maanden op zijn C wacht.

Comment

• dit kan ik je bevestigen... mijn mercedes break C320CDI 4matic is in januari 2008 besteld en blijkbaar is ie nu eindelijk geproduceerd....(zou wel door 4matic komen, anders moet je niet zo lang wachten)

ondertussen kan ik eigenlijk wel kosteloos opzeggen en misschien ga ik dat wel doen want ondertussen is er toch heel wat nieuws in autoland... waaronder de 3 facelift

heb vrijdag nog is met mijn bestelde mercedes gereden en verleden week met oude 330xd

beemer is toch heel wat sportiever en nu ik vandaag de facelift heb gezien in garage... wauw ! daar komt nog bij dat de bmw 330d een nieuwe en veel modernere motor is dan de 320 cdi (sneller, soepeler, zuiniger en merkelijk minder uitstoot...) en ze hebben nu ook het laatste nieuwe snufje op gebied van navigatie

dus afzeggen ?

eigenlijk het enige dat me er nog van weerhoudt is dat de 3 serie toch al drie jaar bestaat en de merc break nog geen jaar.... en dat ik merkelijk meer korting krijg op de mercedes dan de bmw (en op audi nog minder korting dus vandaar dat ik audi onderhand heb uitgesloten...)

elke raad welkom

zucht... moet beslissen dit weekend wat ik wil doen....

Comment

• Ik zou de 330xd nemen, alhoewel ik de C Break met AMG-pack ook wel kan smaken, maar zo lang wachten... Waarom eigenlijk de voorkeur voor 4WD? (ik weet wel niet waarvoor je je auto gebruikt natuurlijk)

Comment

• is het eigenlijk opendeur dit weekend bij de BMW dealers , of heb ik dit verkeerd voor ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Ik zou de 330xd nemen, alhoewel ik de C Break met AMG-pack ook wel kan smaken, maar zo lang wachten... Waarom eigenlijk de voorkeur voor 4WD? (ik weet wel niet waarvoor je je auto gebruikt natuurlijk)
                                ik heb zelf nu 6 jaar gereden met een subaru wrx 4x4 en als je eenmaal met 4x4 hebt gereden wil je niet meer zonder...

in dit regenachtige land, vind ik het gewoon zailg om met een 4x4 te rijden en ik haat het als ik met die koppelrijke voorwiel of achterwielaandrijvers al die lichtjes zie flikkeren (asr, esp ed) als t een beetje nat is en je gas geeft....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  Samen met sterker schijnende angel eyes zijn er 3 oranje leds die meeschijnen als dagrijlicht... en die led-pinkers! Zalig mooi!
                                  Wat is zijn dat eigenlijk precies, die angel eyes? Is dat iets als de LED's vooraan bij Audi? Moet je daarvoor Xenon-lampen kiezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                                    Wat is zijn dat eigenlijk precies, die angel eyes? Is dat iets als de LED's vooraan bij Audi? Moet je daarvoor Xenon-lampen kiezen?
                                    Zijn die verlichte ringen voor de lichten. Vroeger enkel met Xenon. Nu standaard, ook zonder Xenon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                                      dit kan ik je bevestigen... mijn mercedes break C320CDI 4matic is in januari 2008 besteld en blijkbaar is ie nu eindelijk geproduceerd....(zou wel door 4matic komen, anders moet je niet zo lang wachten)

ondertussen kan ik eigenlijk wel kosteloos opzeggen en misschien ga ik dat wel doen want ondertussen is er toch heel wat nieuws in autoland... waaronder de 3 facelift

heb vrijdag nog is met mijn bestelde mercedes gereden en verleden week met oude 330xd

beemer is toch heel wat sportiever en nu ik vandaag de facelift heb gezien in garage... wauw ! daar komt nog bij dat de bmw 330d een nieuwe en veel modernere motor is dan de 320 cdi (sneller, soepeler, zuiniger en merkelijk minder uitstoot...) en ze hebben nu ook het laatste nieuwe snufje op gebied van navigatie

dus afzeggen ?

eigenlijk het enige dat me er nog van weerhoudt is dat de 3 serie toch al drie jaar bestaat en de merc break nog geen jaar.... en dat ik merkelijk meer korting krijg op de mercedes dan de bmw (en op audi nog minder korting dus vandaar dat ik audi onderhand heb uitgesloten...)

elke raad welkom

zucht... moet beslissen dit weekend wat ik wil doen....
                                      Net gaan test rijden met een C 200 en nieuwe 318 en inderdaad de BMW is sportiever en voor mij na de facelift zeker de mooiste. Merc geeft een leuke korting, maar bij BMW beweren ze hier niet voor hoeven onder te doen. De keuze is dan voor mij dus snel gemaakt. Bovendien 6 maanden levertermijn voor de MB tov 2 bi BMW
                                      Last edited by ; 15/09/2008, 16:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                        is het eigenlijk opendeur dit weekend bij de BMW dealers , of heb ik dit verkeerd voor ?
                                        Yep, de hele week. Meeste dealers zijn zondag 14/9 open ter introductie van de facelift 3 serie. Sommige dealers hebben ook klanten persoonlijk uitgenodigd. Ik heb in elk geval geen uitnodiging ontvangen...maar ik ga morgen toch even...
                                        2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                                          Yep, de hele week. Meeste dealers zijn zondag 14/9 open ter introductie van de facelift 3 serie. Sommige dealers hebben ook klanten persoonlijk uitgenodigd. Ik heb in elk geval geen uitnodiging ontvangen...maar ik ga morgen toch even...

oke thx morgen ook eens gaan loeren

Comment

Working...
                                          X