Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    Als je op zo'n facelift de automaat besteld (318d of 320d), is dat nu ook de nieuwe automaat zoals op de 5 en X5? (incl. raketlanceerder-pookje). 't is dat een collega hier er eentje in bestelling heeft staan, en op de site van BMW staat nog de cataloog van MY2008
    Op de Duitse site vind je de catalogus van de facelift.

www.bmw.de -> 3 -> BMW 3er limousine -> links in uitschuiflijst op "Alle Fakten" -> Katalog & Downloads -> ...

Is zo op foto te zien identiek dezelfde automaat als de prefacelift, geen joystick-ding dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Op de Duitse site vind je de catalogus van de facelift.

www.bmw.de -> 3 -> BMW 3er limousine -> links in uitschuiflijst op "Alle Fakten" -> Katalog & Downloads -> ...

Is zo op foto te zien identiek dezelfde automaat als de prefacelift, geen joystick-ding dus.
      Spijtig... En is de onderliggende bak wel vernieuwd, enig idee? Die nieuwe uit de 5 zou beter schakelen...
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• No idea. Effe persbericht van de LCI doorlopen, momentje.

Edit : doesn't seem like it. Er is geen hoofdstukje over de versnellingsbakken, tenzij over de DKG-SportAutomatik in de 335i.
        Last edited by ; 16/09/2008, 14:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
          Hallo, weet er iemand een nieuwe 3 staan met zwart buitenkleur ( saffierzwart ) en met oyster binnenbekleding. Wij hadden graag de pré-fl gekocht maar door onvoorziene investeringen moeten we wachten. Wij waren ZOT van het lemon leder maar dat is nu niet meer te verkrijgen natuurlijk, 't moet weer lukken. Als ik op de CC kijk spreekt mij dat oyster wel aan met sportpakkert natuurlijk. Ik het met geinformeert over de 323d en voorlopig komt deze niet in produktie, BMW ontkent ten stelligste dat hij er zou komen MAAR als BMW iets ontkent is dit een goed teken !!!
          We weten allemaal dat bij MB de C 250d in de pijplijn zit, deze heeft ook 204 pk en een koppel van '500' Nm. BMW moet daar toch op antwoorden met de 323d........... hopelijk.
          Bij Davo in Tongeren staat er zo een E90 320d. (Zwart/Oyster)
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
            Bij Davo in Tongeren staat er zo een E90 320d. (Zwart/Oyster)
            Bij Beliën in Neerpelt ook en bij Beckers in Genk ook of was het bij Van Osh te Hasselt...
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
              Bij Beliën in Neerpelt ook en bij Beckers in Genk ook of was het bij Van Osh te Hasselt...
              Bij Van Osch in Hasselt ,Beckers en Davo kan je deze zien.

Comment

• Dat is die zwarte met oyster interieur bij Beliën,
                en 'k moet zeggen, dat is egt een prachtige combinatie! !

Afb017 verkleint.jpg

Afb018 verkleint.jpg

Afb019 verkleint.jpg
                Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  De steptronic van BMW heeft ook een Comfort- en Sport-stand. Als je 'm gewoon in 'D' zet, ben je in de Comfort-stand. Klik je dan de pook naar links, dan kom je automatisch in de Sport-stand. Eens in de Sport-stand kan je ook manueel schakelen door de de pook vooruit (terugschakelen) en achteruit (opschakelen) te duwen. Optioneel kan je dan nog de paddles aan het stuur krijgen.
                  en wat wil die sportstand dan zeggen ? houdt ie em langer in zijn versnelling of verloopt de overgang tussen de versnellingen ook sneller (zoals bij de 7g tronic) ?

Comment

• [quote=G-Power;2952172]Dat is die zwarte met oyster interieur bij Beliën,
                    en 'k moet zeggen, dat is egt een prachtige combinatie! !

heb deze combinatie ook zien staan bij van avondt in Leuven(Herent), bij Tanghe in Melsbroek en bij ???? in boortmeerbeek ...

vond dat idd heel mooi al denk ik dat het zwarte exterieur ook bloedmooi moet zijn met dat roodbruin... ik ben in die witte zetels gaan zitten bij van avondt en op de bestuurdersstoel zag je al wat vuil zwart op de zetels en de verkoper bevestigde mij hoe delikaat deze zetels wel zijn en hoe moeilijk te reinigen....

trouwens, hiervoor heb ik iemand horen vertellen over dat tasman groen (of zoiets) en vandaag heb ik er idd twee zo'n groene gezien en dat is idd een heel mooie kleur... normaal vind ik groen bwèèèèk maar hier is het meer iets tussen groen en grijs... heel mooi en heel origineel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                      trouwens, hiervoor heb ik iemand horen vertellen over dat tasman groen (of zoiets) en vandaag heb ik er idd twee zo'n groene gezien en dat is idd een heel mooie kleur... normaal vind ik groen bwèèèèk maar hier is het meer iets tussen groen en grijs... heel mooi en heel origineel...
                      Nou, ik vond het Tasman anders maar een seniorenkleurtje... Kan wat mij betreft in dezelfde categorie als Platinbronze, Arktis en het vroegere Stahlblau en Graugrün...
                      2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Mooie foto's van die E90, favoriete kleur
                        Ik vrees ook wat voor dat wit als je daar dagelijks in zit, geef mij dan maar rottbraun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                          Nou, ik vond het Tasman anders maar een seniorenkleurtje... Kan wat mij betreft in dezelfde categorie als Platinbronze, Arktis en het vroegere Stahlblau en Graugrün...
                          als je 36 of 39 bent als ik, kom je aardig in de seniorenbuurt....

nee, serieus, ik vond da een mooi kleurtje al zal ik altijd wel een zwartkijker blijven... black is beautiful (and faster)

Comment

• Weet er iemand een Blue water staan? Ik heb zo ene besteld maar zou hem weleens in het echt willen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                              al zal ik altijd wel een zwartkijker blijven... black is beautiful (and faster)
                              Me too...het is een crime om het proper te houden, maar niets is mooier dan zwart. Van mij mag iedereen wit, tasman, platinbronz, arktis, barberarot, bluewater or what ever kopen, dan blijf ik wel in zwart rondrijden... Kwestie dat het zwart wat zeldzamer wordt op de weg. Heerlijk met deze dagen. Zaterdag gewassen en nog steeds blinkie blink vandaag.

Gr. Mila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                                Me too...het is een crime om het proper te houden, maar niets is mooier dan zwart. Van mij mag iedereen wit, tasman, platinbronz, arktis, barberarot, bluewater or what ever kopen, dan blijf ik wel in zwart rondrijden... Kwestie dat het zwart wat zeldzamer wordt op de weg. Heerlijk met deze dagen. Zaterdag gewassen en nog steeds blinkie blink vandaag.

Gr. Mila
                                gij zijt ook den eerste die zegt dat een zwarte auto lang proper blijft, van mijn zwarte auto's vroeger kon je na 1 dag al niet meer zeggen dat ze net gewassen waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  gij zijt ook den eerste die zegt dat een zwarte auto lang proper blijft, van mijn zwarte auto's vroeger kon je na 1 dag al niet meer zeggen dat ze net gewassen waren
                                  In de zomer valt dat goed mee, in de winter wat minder

Comment

• Gisteren bij het afhalen van de MINI de facelift zien staan.
                                    Wat een verbetering vanbuiten ( de niertjes, de achterlichten )!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      Ah, nee, dat zeg ik nie... Ik zeg heerlijk met deze dagen...geen regen, niet te veel stof in de lucht en hij blijft warempel enkele dagen proper. Normaliter is't proper gewassen, beetje rondrijden en weer vuil... Maar 't is toch oh zo schoon als ie proper gewassen staat. 't is m'n derde zwarte wagen.

Comment

• ik post niet veel op dit forum maar ik lees het wel altijd en ik was gister bij de dealer en heb toen snel wat foto's gemaakt van de gefacelifte 3series.
                                        ik vond hem stukken beter dan de oude alleen deze uitvoering kwam een beetje saai over voor de rest valt het wel mee hoe vol rood de achterlampen zijn, aldus een geslaagde facelift vind ik.
                                        Hier 2 foto's:

Comment

• zijn er al IRL foto's van met het M-pakket

Comment

Working...
                                          X