Er staan er een paar op mobile.de
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Zeer knappe facelift! 'k Ben gisteren naar de BMW-dealer geweest, en het is een heel mooi model geworden (ik zeg 'geworden', want ik vond de vorige achterlichten niet echt mooi). De belangrijkste - voor mij toch - verandering is bijzonder geslaagd. De nieuwe acherlichten zijn zeer knap.
Ook tof dat de Angel Eyes nu ook standaard zijn op elke BMW 3, zelfs vanaf de minst gemotoriseerde modellen.freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenEr staan er een paar op mobile.de
fuck die is mooi
vanaf nu rij ik dus met een oud model
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIemand foto's van de nieuwe kleur Blue water? Ben aan het twijfelen tussen dit en space grau.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGa je een nieuwe kopen dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzijn er al IRL foto's van met het M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenJa vandaag of morgen gaan bestellen
Comment
-
Vandaag hem even kunnen bekijken bij de dealer. Ziet er echt wel beter uit door de facelift. alleen de achterzijde blijft wat vreemd, zeker als je die zo vergelijkt met de 3 coupé die er naast stond.
Interieur heb ik slechts vlug bekeken maar moet straks toch terug naar de dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAha! En wat wordt het? Een 335d touring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGisteren voor het eerst in het wild gezien, wel een standaard modelletje, berline, zilver. Niet slecht, maar er is dat ook niet enorm veel veranderd.
Ik weet echt niet "what the fuzz here, is all about"... héél subtiele veranderingen IRL als je't mij vraagt.
De motorkap is redelijk opvallend maar die achterlichten zijn echt niet zoooo'n revolutie.
Ben blijkbaar trouwens één vd weinigen die't huidige model mooier vind.
Comment
-
BLUEWATER 3 limousine stond in BMW WELT te MUNCHEN (voorstelling 3
facelift in kegel van BMW WELT : 1 x bluewater 3 limousine, 1 x spacegrau 3 touring en 1 x saphirzwart 3 limousine opgesteld).
BLUEWATER lijkt een kleur die je snel moe zal zijn ... MEER naar het lichte blauwe toe ...
Maar ja smaken verschillen ; je moet deze kleur in het echt gezien hebben ...
Comment
Comment