Oorspronkelijk geplaatst door RoelG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-Reeks E90/E91 facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenCarConfigurator op de BMW-site al gechecked?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoelG Bekijk BerichtenNiemand foto's vd standard velgen voor de berline (282)? Liefst in space grau...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIemand foto's van de nieuwe kleur Blue water? Ben aan het twijfelen tussen dit en space grau.
zie ook http://www.e90post.com/forums/showth...=171472&page=4
Heb zelf getwijfeld tussen bluewater en spacegrey....ben uiteindelijk voor het laatste gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten525d Touring A besteld op 8 april 2008 en nieuwe auto afgehaald bij VAN OSCH Hasselt op 23 mei 2008 !
IS INDERDAAD ZEER SNELLE SERVICE !freude am fahren
Comment
-
Vanavond een testrit gedaan met een 320d Berline.
Mijn interesse gaat uit naar een 320d Touring maar die was niet beschikbaar als demo. Ongeveer een halfuur met de berline gereden:
Auto stuurt vlot met de servo en aangenaam toeren. Maar auto rijdt te zacht/wiegend voor mij. De zetels vielen mij ook serieus tegen. Ik zat ook te laag maar blijkbaar kan je dat alleen wijzigen zonder dat je op de stoel zit. Ik miste ook steun onder mijn billen. (moet er wel bijzeggen dat ik sportzetels heb in de Audi van nu)
Versnellingsbak was heel stroef en motor viel dik tegen. De standaard radio speelt vrij goed, de idrive werkt vlot en is overzichtelijk. Ik vind het een mooie auto maar de test viel mij wat tegen en ik heb dat ook tegen de verkoper gezegd.
1) Zetels: in de showroom stond er een E92 met sportzetels. Daar in gaan zitten en dat was dag en nacht verschil. De steun die ik miste in de standaard zetels was daar wel aanwezig.
2) motor: deze had volgens de verkoper nog maar 600km en zou 10K-15K duren eer deze volledig los kwam. Zelfde voor de versnellingen. Leek me een geldige uitleg alhoewel een paar 1000km volgens mij wel zouden moeten volstaan.
Ik moet pas half december beslissen vermits BMW snel levert en ik ga dus wachten. Ik wil eerst nog eens testrijden met een volwaardige 320d touring met sportzetels. Liefst eigenlijk met een M-Pack maar dat zou blijkbaar niet mogelijk zijn. Vind dat wel zwak van BMW dat ze iets verkopen wat je niet eens kan testrijden.
Comment
-
Die laatste 2 foto's zijn echt wel knap! I like
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenHet is een vooruitgang, maar dit model wordt nooit m'n favoriet vrees 'k.
Berline vind ik iets minder maar zoals gezegd kon ik niet echt kiezen welke auto ik wilde testrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenIk zit aan het twijfelen over de kleur.
Het gaat tussen: Titansilver , Spacegrau ,blue water,Lemansblau
Met lichte voorkeur voor titansilver en spacegrau!
Dus als iemand foto's vind van een facelift in deze kleuren met M-kit...
Comment
-
@ dragonfly
Ik kan bevestigen dat het meerdere duizenden km duurt eer de versnellingsbak helemaal is zoals 'ie moet zijn. Ik heb de mijne nieuw besteld in Duitsland (HJW) en ik ging 'm ophalen toen 'ie 6.000 km had, de BMW-medewerker had er suuuperrustig mee gereden en de bak was echt nog wat nukkig en stroef. Na een paar 1.000 km goed mee 'spelen' echter was die echt mooi zacht geworden.
Maar de BMW-bakken blijven vrij "nukkig" (als je 't zo kan noemen), het zijn geen messen-in-de-boter maar versnellingsbakken die je zeer duidelijk laten voelen waar de versnellingen liggen. Je moet ervoor zijn. Ik persoonlijk hoef dat niet echt, de hyperzachte BMW-bakken van weleer (t.e.m. E36, sommige E46 ook nog) liggen me ook beter.
De standaardzetels vs. sportzetels -> daar moet niet over worden gediscussieerd. Ge hebt het meteen zelf al ondervonden. Maar ook de standaardzetel kan je weldegelijk van hoogte verstellen als je erin zit. 't Is gewoon een ander systeem dan bij Audi, 't is niet met een "krikje".
Comment
Comment