Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-Reeks E90/E91 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
    @ dragonfly:
    Hoeveel korting krijg jij ?
    Momenteel de standaard 7% en met het salon zou er rond de 2.000euro afkunnen aan saloncondities. Dat is uiteraard te weinig maar ik heb nog niets gepushed/gevraagd omdat ik eerst zeker wil zijn van de aankoop. Geen korting op de packs.

Iemand al meer korting aangeboden gekregen op de FL ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Momenteel de standaard 7% en met het salon zou er rond de 2.000euro afkunnen aan saloncondities. Dat is uiteraard te weinig maar ik heb nog niets gepushed/gevraagd omdat ik eerst zeker wil zijn van de aankoop. Geen korting op de packs.

Iemand al meer korting aangeboden gekregen op de FL ??
      Ik krijg 7% op de totaal prijs incl opties +gratis tapijten !

Comment

Ik krijg 7% op de totaal prijs incl opties +gratis tapijten !
        opties <> packs hé. Maar op de totaalprijs is al beter.
        Tapijten zijn 90euro dus je hebt al beter onderhandeld dan ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          opties <> packs hé. Maar op de totaalprijs is al beter.
          Tapijten zijn 90euro dus je hebt al beter onderhandeld dan ik
          Eerst gaven ze mij maar 7% op de basisprijs!
          Nu is mijn korting 2.723,14€! Me happy!

Comment

• Voila hij is besteld !
            configuratie:
            E91 318dA
            Titansilver
            Rotbraun interieur
            M-sportpakket
            Xenon
            Navigatie proffesional
            18" velgen...

Levering eind oktober!!!

Comment

• Proficiat

Comment

• Proficiat, maak maar een eigen topic aan zou ik zeggen !

143 pk versie genomen ?

Comment

• De foto's:

Heb alleen nog wat twijfels over de kleur, dit of spacegrau!

Comment

• Die BMW's worden toch snel geleverd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                      Proficiat, maak maar een eigen topic aan zou ik zeggen !

143 pk versie genomen ?
                      Nope 136pk, de staat heeft al genoeg van mij gekregen!

Comment

• Ik ben zelf echt een grote fan van zilver maar dat spacegrau is ook zeer prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          Ik ben zelf echt een grote fan van zilver maar dat spacegrau is ook zeer prachtig.
                          ja idd, maar denk dat er binnenkort veel leasings gaan rond rijden in die kleur...

Comment

• Leasing krellen hebben wel meestal geen sportpack/dikke velgen + xenon .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Die BMW's worden toch snel geleverd?
                              1 van de redenen waarom BMW zon goed merk is.

Comment

ja idd, maar denk dat er binnenkort veel leasings gaan rond rijden in die kleur...
                                Zou mij toch niet tegenhouden om Spacegrau te nemen...De mooiste kleur imo, naast safierzwart. Proficiat! Bij De Mey kun je koop je toch altijd wel aan goede prijs geloof ik, hè? Komt deze naast de cabrio? Of delen jullie de wagens in het gezin?

Gr. Mila
                                2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

De foto's:

Proficiat !

Knappe auto !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                                    Zou mij toch niet tegenhouden om Spacegrau te nemen...De mooiste kleur imo, naast safierzwart. Proficiat! Bij De Mey kun je koop je toch altijd wel aan goede prijs geloof ik, hè? Komt deze naast de cabrio? Of delen jullie de wagens in het gezin?

Gr. Mila
                                    Ik weet het zo nog niet van de kleur, heb nog 2 dagen om te wijzigen,bij de Mey is het inderdaad niet slecht qua korting als je een beetje moeite doet! Heb bovenop de korting nog de tapijten en het lichtpakket gratis gekregen. De cabrio gaan ik en mijn pa nu delen, had vooral een ruimere wagen nodig! Dus nu na de miskoop van de X5 deze E91 !

Comment

Ik weet het zo nog niet van de kleur, heb nog 2 dagen om te wijzigen,bij de Mey is het inderdaad niet slecht qua korting als je een beetje moeite doet! Heb bovenop de korting nog de tapijten en het lichtpakket gratis gekregen. De cabrio gaan ik en mijn pa nu delen, had vooral een ruimere wagen nodig! Dus nu na de miskoop van de X5 deze E91 !
                                      Ik heb gezien dat de X5 verkocht is, maar waarom was dat een miskoop dan?
                                      2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                        1 van de redenen waarom BMW zon goed merk is.
                                        Of dat er te weinig vraag is!

Nee, wel zalige leveringstijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mila Bekijk Berichten
                                          Ik heb gezien dat de X5 verkocht is, maar waarom was dat een miskoop dan?
                                          Als je een moderne sportieve E93 gewoon bent en dan kom je in een "oudere" X5 is het verschil toch groot. Heb deze uiteindelijk een maand gehad en weinig verlies opgedaan,alleen de taks ...

Comment

Working...
                                          X